Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Hermie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 202, 203, 204  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Nog even en je bent er, heerlijk Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2007 21:38    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Hermie schreef:

Waarom doe je de bitterkoekjes in de diepvires? Die kun he toch ook wel zo bewaren? Ik had ze een beetje plat gedrukt,anders zaten er zulke bobbels in de enveloppe. Lachen
Ik heb ook net weer een halve liter op. zaaaaalig. smullen

3x raden.......

Dan kan ik ze niet opeten....... Schaam Schaam

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2007 22:18    
Vrouw Weeggegevens   Libby

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Even doorzetten nog en je bent er!

Super, zie je nou wel. De aanhouder wint! Applaus

Succes ermee,

Bianca
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2007 16:43    
Vrouw Weeggegevens   Hermie

Dieet: Gezond eten (kcal tellen)

Reageer met quote
laat ik maar even iets in mijn dagboekje schrijven, anders wordt het zo kaal.Vandaag beginnen we dus aan onze tweede vakantieweek.Het is alweer een week geleden de leuke meeting bij Bianca. Ik denk er met plezier aan terug.
Tussendoor een gezellige dag bij Ines en thuis lekker aan het klungelen.
Nu een lekkere beker koffie voor mijn neus.
Straks even lekker de krant erbij en dan weer aan het quilten en wat ik ga eten vandaag weet ik nog niet. de weegschaal liet me vanmorgen 88,5 zien,dus weer 6 ons minder dan gisteren,maar wel 1.9 kg meer dan aan het begin v.d. vakantie.wel low carb, maar teveel Lachen . Als ik de 90 maar niet zie,dat heb ik me voorgenomen.Ondanks vakantie, wil ik onder de 90 blijven.Tot nu toe gaat het goed Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2007 9:41    

Reageer met quote
Jij blijft echt wel onder de 90. Erg blij
Jullie tweede vakantieweek begint goed, lekker veel zon, ik weet alleen niet wat de rest van de week word
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2007 11:15    

Reageer met quote
Maandag na de bbq was ik 88.9 en nu na de hele week vakantie 88.4, dus ik mag heel tevreden zijn. het gekke is dat er tussen het gewicht 's avonds en 's morgens bijna geen verschil zit, dus voor mij een teken dat het hoofdzakelijk vocht is wat erbij zit.
ik ga lekker zo door met allemaal lekkere dingen,zoals slagroom,aardbeien,kwark,amandelen.O Nee, slagroom kan niet meer, ik had 4 bakjes gekocht voor 2 weken,maar die zijn al op(hebben er meer mee geholpen hoor).
Nu maar weer aan de soyamelkpudding dus.
ik zit nu te smullen van de eihapjes met kipfilet en(deze keer) paturain.
Het wil hier vandaag regenen, maar nu is het nog droog.Ik ga dus maar lekker weer aan het quilten.
Morgen gaan we lekker uit eten,want dan zijn we 37 jaar getrouwd.
Nu eerst een kop koffie(helaas zonder slagroom)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2007 9:04    

Reageer met quote
Toch wel lekker dat je nu al weet dat je redelijk veel kan eten zonder aan te komen Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2007 10:00    

Reageer met quote
Ik zal toch wel weer terug moeten, want ik eet nu geen gewoon eten,(ontbijt kwark met slagroom smullen , toetje aardbeien met slagroom smullen ,tussendoor 50 gram chocola smullen een hand vol amandelen smullen ) alleen lekkere dingen,(geen vlees en groente Schaam Schaam ,kwark is ook eiwit)als ik allebei zou eten,ging het zeker weten niet goed.Ik weet wel dat ik straks in het weekend wel een paar kh meer kan gebruiken. Maar voorlopig nog een week vakantie Lachen en maandag 16 juli op naar de 85 kg.

Zoals Hans van Helma bij de bbq zo goed zei, je moet niet en dit en dat eten, maar of dit of dat.

Wat ik wel gek vind is dat ik de hele week nog geen kramp in mijn benen heb gehad. Hoe zou dat kunnen?Wie het weet mag het zeggen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2007 10:45    

Reageer met quote
Hermie schreef:
Ik zal toch wel weer terug moeten, want ik eet nu geen gewoon eten,(ontbijt kwark met slagroom smullen , toetje aardbeien met slagroom smullen ,tussendoor 50 gram chocola smullen een hand vol amandelen smullen ) alleen lekkere dingen,(geen vlees en groente Schaam Schaam ,kwark is ook eiwit)als ik allebei zou eten,ging het zeker weten niet goed.Ik weet wel dat ik straks in het weekend wel een paar kh meer kan gebruiken. Maar voorlopig nog een week vakantie Lachen en maandag 16 juli op naar de 85 kg.

Zoals Hans van Helma bij de bbq zo goed zei, je moet niet en dit en dat eten, maar of dit of dat.

Wat ik wel gek vind is dat ik de hele week nog geen kramp in mijn benen heb gehad. Hoe zou dat kunnen?Wie het weet mag het zeggen

Misschien toch meer kh, kan zijn dat je dat nodig hebt, anders geen idee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2007 12:14    

Reageer met quote
Ines schreef:
Hermie schreef:

Misschien toch meer kh, kan zijn dat je dat nodig hebt, anders geen idee

zat ik zelf ook aan te denken,(meer kh) als het na de vakantie weer begint, ga ik de dagelijkse kh toch opvoeren, is beter dan al die kramp in je benen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2007 13:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 202, 203, 204  Volgende
Pagina 35 van 204