Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Hermie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 202, 203, 204  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hermie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten (kcal tellen)

Reageer met quote
Ines schreef:
Ik heb vandaag zitten overtrekken voor Aaron, die wilde zo graag zien hoe het gaat worden, ik heb de Ohio star voor hem uitgekozen en me helemaal klem zitten tekenen en vanavond wat zitten knippen en een blok neergelegd, ga ik morgen een paar blokken voor hem doen, kan hij woensdag komen kijken, hij wordt stoer in blauw geel en zwart en de blokken zorden 30 x 30, lekker groot echt een jongensding Erg blij

Ines, ik heb eq om te tekenen,weet je wel? Je gaat toch niet moeilijk doen als het makkelijk kan?
Laat maar even weten hoor . Er zijn zoveel leuke sterren, je kunt voor elk blok een andere ster nemen als je wilt.
Ik kan de sterren ook even voor je inkleuren,dan zie je het resultaat beter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2007 22:52    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Was niet moeilijk hoor, ik heb creatief met patchwork gekocht en daar stond hij in met patroon en al, ik heb alleen de kleuren iets verandert, want Aaron vond een bepaalt stofje zo mooi, dus met het tekenen bedoelde eigenlijk het patroon overtrekken op stof, want dat vind ik nog steeds een bereklus, maar het grootste gedeelte is klaar nu, dus kan ik me de blaren gaan knippen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2007 23:11    
Vrouw Weeggegevens   Libby

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Hermie schreef:
Libby schreef:
Hermie schreef:
en nu ga ik nordic walken(als het niet te warm is buiten)

Veel plezier Gemeen Gemeen Gemeen

is leuk hoor Lopen

ja, geloof ik gelijk. Tegenstanders vinden van niet, maar ja dat is altijd met tegenstanders Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

Walkers nemen teveel plaats in op de fietspaden vinden de fietsers (laten we de wielrenners die op de weg ipv het fietspad rijden maar even vergeten, zij denken nl. altijd dat speciaal voor hen de weg is afgezet, net als in de Tour de France Heel heel boos ), het tikken is zeer irirtant voor gewone wandelaars zeggen ze, het zouden alleen maar ouwe lullen zijn die daaraan doen, je kunt de hond niet meenemen, en ook geen paraplu. En als je je stokken niet goed laat afstellen krijg je nog blessures ook (met niet de goede schoenen ook, is mijn ervaring Lachen Lachen Lachen en dan had ik nog geeneens stokken bij me Erg blij ).

Dat soort dingen. Maar volgens de voorstanders loopt het lekker. Ik krijg altijd zo'n last van m'n rug als ik ga lopen, zou dat met stokken minder zijn denk jij?

Ik heb 2 honden dus ik kan het sowiezo niet gaan doen, maar het lijkt me wel fijn lopen, behalve dat getik dan inderdaad, dat zou ik ook niet leuk vinden denk ik. Ik hou niet van dat soort geluiden, het kraakje in mijn en Ed's schoen is al ergerlijk genoeg Heel heel boos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jun 2007 11:53    

Reageer met quote
Je moet juist lopen voor je rug, maar dan wel doorstappen, bij mij komt de rugpijn alleen opzetten als ik slenter, dus Bianca stevig doorstappen en die stokken kunnen daar bij helpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jun 2007 12:24    

Reageer met quote
Ines schreef:
Je moet juist lopen voor je rug, maar dan wel doorstappen, bij mij komt de rugpijn alleen opzetten als ik slenter, dus Bianca stevig doorstappen en die stokken kunnen daar bij helpen.

okeeeeeeeeeeeee dan Huil huil nog harder doorstappen dus. Ik denk dat ik maar een poosje met Ed's vader ga lopen (hij woont wel een beetje ver weg Lachen Lachen Lachen Lachen ) die kan ik nl. niet bij houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jun 2007 13:14    

Reageer met quote
Libby schreef:
Hermie schreef:
Libby schreef:
Hermie schreef:
en nu ga ik nordic walken(als het niet te warm is buiten)

Veel plezier Gemeen Gemeen Gemeen

is leuk hoor Lopen

ja, geloof ik gelijk. Tegenstanders vinden van niet, maar ja dat is altijd met tegenstanders Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

Walkers nemen teveel plaats in op de fietspaden vinden de fietsers (laten we de wielrenners die op de weg ipv het fietspad rijden maar even vergeten, zij denken nl. altijd dat speciaal voor hen de weg is afgezet, net als in de Tour de France Heel heel boos ), het tikken is zeer irirtant voor gewone wandelaars zeggen ze, het zouden alleen maar ouwe lullen zijn die daaraan doen, je kunt de hond niet meenemen, en ook geen paraplu. En als je je stokken niet goed laat afstellen krijg je nog blessures ook (met niet de goede schoenen ook, is mijn ervaring Lachen Lachen Lachen en dan had ik nog geeneens stokken bij me Erg blij ).

Dat soort dingen. Maar volgens de voorstanders loopt het lekker. Ik krijg altijd zo'n last van m'n rug als ik ga lopen, zou dat met stokken minder zijn denk jij?

Ik heb 2 honden dus ik kan het sowiezo niet gaan doen, maar het lijkt me wel fijn lopen, behalve dat getik dan inderdaad, dat zou ik ook niet leuk vinden denk ik. Ik hou niet van dat soort geluiden, het kraakje in mijn en Ed's schoen is al ergerlijk genoeg Heel heel boos

Ik liep eerder elke dag 5 km en dat moest ik opgeven omdat ik met mijn bovenrug te krom ging lopen en daardoor behoorlijk last had tussen mijn schouderbladen. Ik had al bewust een rugzak opgedaan,maar dat hielp niet.
Nu gaat het prima met de stokken.Ik blijf automatisch rechtop en die rotpijn is daardoor veel minder.

Het tikken is niet nodig, want op een fietspad heb je er rubberdoppen onder en op een zandpad haal je die er af.
Je moet lage wandelschoenen aan met voor en achter een afronding, omdat je dan goed kunt afwikkelen,want je gaat automatisch iets sneller dan bij gewoon lopen.

Bij Leki.nl kun je filmpjes bekijken over hoe het gaat.
Het is niet zo maar een twee drie en lopen maar.
Mijn vriendin kon niet meer lopen vanwege haar lage rugpijn(versleten) en kan doordat ze nu met de stokken loopt weer meewandelen.
Je leest het wel,wij zijn na 5 keer nog steeds enthousiast.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jun 2007 13:52    

Reageer met quote
Hermie schreef:
Je leest het wel,wij zijn na 5 keer nog steeds enthousiast.

Alleen maar goed: bewegen. Ook voor je cholesterol.

Rust roest zeggen ze, dus ook stilzitten zorgt ervoor dat je bloed niet hard genoeg rond gepompt wordt door het hart, waardoor er vettige deeltjes blijven hangen, dit is tenminste mijn psychologie van de koude grond Verward Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jun 2007 14:06    

Reageer met quote
deze foto is vandaag gemaakt,ik ga er best trots op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2007 19:42    

Reageer met quote
Je mag met recht trots zijn, slanke den die je bent Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2007 20:56    
Vrouw Weeggegevens   Carla

Dieet: Cohen

Reageer met quote
nou ines is me voor, ik dacht dat dus gelijk.
je ziet er goed uit en ja daar mag je trots op wezen.

groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2007 21:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 202, 203, 204  Volgende
Pagina 32 van 204