Auteur |
Bericht |
Hermie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 16-12-2006 Berichten: 4883 Dieet: Gezond eten (kcal tellen)
|
|
Inderdaad lijkt het mij ook wel fijn,straks met het mooie weer buiten te kunnen zitten. Kopje koffie erbij,met slagroom natuurlijk,glaasje water ernaast,parasolletje boven je hoofd, wat wil je nog meer._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 05 apr 2007 8:49 |
|
 |
|
 |
klavertje4 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-2-2004 Berichten: 2652 Dieet: Atkins Woonplaats: Geleen
|
|
Heb ik ook nog een leuke (achteraf)
De tweeling was nog klein en stil (dus dan klopte er iets niet) ik was aan het koken. hHadden ze mijn hele naaidoos omgekiept dus ook de naalden ed. Veel te gevaarlijk, dus ik zet ze even op de gang om het op te ruimen. Staat daar de deur van het voorraadhok op een kier met een tree van 30 eieren onder handbereik van hun (slim, ja ik weet het). Dus toen de naalden opgeruimd waren en ik ze van de gang haalden hadden ze een hoop eieren op de gang op de grond gegooid, ze vonden het prachtig. Waren een jaar of 2 en vonden het gewoon leuk, was niet stout bedoelt maar ik zag het even niet meer zitten. dat opgeruimd en toen rook ik dat mijn hele eten aangebrand was! ik janken, mijn moeder gebeld en die lag krom van het lachen aan de andere kant, nou ja toen zeg ik ook de humor ervan in. ze vinden het nu nog geweldig als ik over hun streken van vroeger vertel natuurlijk._________________ Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 05 apr 2007 11:00 |
|
 |
Libby Weegclubfan voor het leven

|
|
klavertje4 schreef: | Heb ik ook nog een leuke (achteraf)
De tweeling was nog klein en stil (dus dan klopte er iets niet) ik was aan het koken. hHadden ze mijn hele naaidoos omgekiept dus ook de naalden ed. Veel te gevaarlijk, dus ik zet ze even op de gang om het op te ruimen. Staat daar de deur van het voorraadhok op een kier met een tree van 30 eieren onder handbereik van hun (slim, ja ik weet het). Dus toen de naalden opgeruimd waren en ik ze van de gang haalden hadden ze een hoop eieren op de gang op de grond gegooid, ze vonden het prachtig. Waren een jaar of 2 en vonden het gewoon leuk, was niet stout bedoelt maar ik zag het even niet meer zitten. dat opgeruimd en toen rook ik dat mijn hele eten aangebrand was! ik janken, mijn moeder gebeld en die lag krom van het lachen aan de andere kant, nou ja toen zeg ik ook de humor ervan in. ze vinden het nu nog geweldig als ik over hun streken van vroeger vertel natuurlijk. |
Leuk verhaal en ik zie het zó voor me!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 05 apr 2007 11:20 |
|
 |

|
|
klavertje4 schreef: | Heb ik ook nog een leuke (achteraf)
De tweeling was nog klein en stil (dus dan klopte er iets niet) ik was aan het koken. hHadden ze mijn hele naaidoos omgekiept dus ook de naalden ed. Veel te gevaarlijk, dus ik zet ze even op de gang om het op te ruimen. Staat daar de deur van het voorraadhok op een kier met een tree van 30 eieren onder handbereik van hun (slim, ja ik weet het). Dus toen de naalden opgeruimd waren en ik ze van de gang haalden hadden ze een hoop eieren op de gang op de grond gegooid, ze vonden het prachtig. Waren een jaar of 2 en vonden het gewoon leuk, was niet stout bedoelt maar ik zag het even niet meer zitten. dat opgeruimd en toen rook ik dat mijn hele eten aangebrand was! ik janken, mijn moeder gebeld en die lag krom van het lachen aan de andere kant, nou ja toen zeg ik ook de humor ervan in. ze vinden het nu nog geweldig als ik over hun streken van vroeger vertel natuurlijk. |
Ik kan me voorstellen dat je van streek was.Als oma kijk je er iets anders tegen aan dan als mama,dat vind ik tenminste.
Deze twee boefjes bij mij zijn geen tweeling,maar wel beide even oud(1 dag verschil) en ze worden eind mei 2 jaar_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 05 apr 2007 12:06 |
|
 |
|
 |

|
|
2007
week 1 94.0 -0.5
week 2 93.5 -0.5
week 3 93.1 -0.4
week 4 93.1 0.0
week 5 92.5 -0.6
week 6 92.0 -0.5
week 7 91.8 -0.2
week 8 91.0 -0.8
week 9 91.8 +0.8
week 10 91.6 -0.2
week 11 90.3 -1.3
week 12 89.5 - 0.8
week 13 90.5 +1.0
week 14 89.7 - 0.8
op naar de 85_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 05 apr 2007 12:57 |
|
 |
Emke Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-2-2004 Berichten: 2170 Dieet: Low carb Woonplaats: Haren
|
|
Mooi lijstje Josephine, jij komt er wel. |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: do 05 apr 2007 14:34 |
|
 |
Libby Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 05 apr 2007 17:07 |
|
 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 05 apr 2007 19:05 |
|
 |
Meeri Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 9-2-2004 Berichten: 13759 Dieet: low carb Woonplaats: Aruba
|
|
Mooi lijstje Josephine, duidelijke lijn naar beneden. Leuk om dat op deze manier te zien. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 05 apr 2007 21:32 |
|
 |
Fenny Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 10-2-2004 Berichten: 1697 Dieet: Atkins Woonplaats: Nederland
|
|
Lekker voor je josephine. dat je weer bent afgevallen. Je komt er zo wel. |
|