Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Hermie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 203, 204, 205  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hermie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten (kcal tellen)

Reageer met quote
Inderdaad lijkt het mij ook wel fijn,straks met het mooie weer buiten te kunnen zitten. Kopje koffie erbij,met slagroom natuurlijk,glaasje water ernaast,parasolletje boven je hoofd, wat wil je nog meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2007 8:49    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Heb ik ook nog een leuke (achteraf)

De tweeling was nog klein en stil (dus dan klopte er iets niet) ik was aan het koken. hHadden ze mijn hele naaidoos omgekiept dus ook de naalden ed. Veel te gevaarlijk, dus ik zet ze even op de gang om het op te ruimen. Staat daar de deur van het voorraadhok op een kier met een tree van 30 eieren onder handbereik van hun (slim, ja ik weet het). Dus toen de naalden opgeruimd waren en ik ze van de gang haalden hadden ze een hoop eieren op de gang op de grond gegooid, ze vonden het prachtig. Waren een jaar of 2 en vonden het gewoon leuk, was niet stout bedoelt maar ik zag het even niet meer zitten. dat opgeruimd en toen rook ik dat mijn hele eten aangebrand was! ik janken, mijn moeder gebeld en die lag krom van het lachen aan de andere kant, nou ja toen zeg ik ook de humor ervan in. ze vinden het nu nog geweldig als ik over hun streken van vroeger vertel natuurlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2007 11:00    
Vrouw Weeggegevens   Libby

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
klavertje4 schreef:

De tweeling was nog klein en stil (dus dan klopte er iets niet) ik was aan het koken. hHadden ze mijn hele naaidoos omgekiept dus ook de naalden ed. Veel te gevaarlijk, dus ik zet ze even op de gang om het op te ruimen. Staat daar de deur van het voorraadhok op een kier met een tree van 30 eieren onder handbereik van hun (slim, ja ik weet het). Dus toen de naalden opgeruimd waren en ik ze van de gang haalden hadden ze een hoop eieren op de gang op de grond gegooid, ze vonden het prachtig. Waren een jaar of 2 en vonden het gewoon leuk, was niet stout bedoelt maar ik zag het even niet meer zitten. dat opgeruimd en toen rook ik dat mijn hele eten aangebrand was! ik janken, mijn moeder gebeld en die lag krom van het lachen aan de andere kant, nou ja toen zeg ik ook de humor ervan in. ze vinden het nu nog geweldig als ik over hun streken van vroeger vertel natuurlijk.

Leuk verhaal en ik zie het zó voor me!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2007 11:20    

Reageer met quote
klavertje4 schreef:

Ik kan me voorstellen dat je van streek was.Als oma kijk je er iets anders tegen aan dan als mama,dat vind ik tenminste.
Deze twee boefjes bij mij zijn geen tweeling,maar wel beide even oud(1 dag verschil) en ze worden eind mei 2 jaar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2007 12:06    

Reageer met quote
2007
week 1 94.0 -0.5
week 2 93.5 -0.5
week 3 93.1 -0.4
week 4 93.1 0.0
week 5 92.5 -0.6
week 6 92.0 -0.5
week 7 91.8 -0.2
week 8 91.0 -0.8
week 9 91.8 +0.8
week 10 91.6 -0.2
week 11 90.3 -1.3
week 12 89.5 - 0.8
week 13 90.5 +1.0
week 14 89.7 - 0.8

op naar de 85

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2007 12:57    
Vrouw Weeggegevens   Emke

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Mooi lijstje Josephine, jij komt er wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 05 apr 2007 14:34    
Vrouw Weeggegevens   Libby

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Super toch! Duim

lekker doorgaan zo en eerdaags heb je mij ingehaald! Erg blij Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2007 17:07    

Reageer met quote
Libby schreef:
Super toch! Duim

lekker doorgaan zo en eerdaags heb je mij ingehaald! Erg blij Erg blij

als jij zo goed doorgaat als nu,haal ik je niet in,maar ik wil natuurlijk wel naar de 85.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2007 19:05    
Vrouw Weeggegevens   Meeri

Dieet: low carb

Reageer met quote
Mooi lijstje Josephine, duidelijke lijn naar beneden. Leuk om dat op deze manier te zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 05 apr 2007 21:32    
Vrouw Weeggegevens   Fenny
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Lekker voor je josephine. dat je weer bent afgevallen. Je komt er zo wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2007 22:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 203, 204, 205  Volgende
Pagina 19 van 205