Auteur |
Bericht |
Hermie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 16-12-2006 Berichten: 4878 Dieet: Gezond eten (kcal tellen)
|
|
en nog afgevallen ook, hahaha, toch meer eiwitten eten dus, ik heb mijn gebakken eitejes weer op.
de schaal gaf vanmorgen 108.9 aan,hoi,hoi,hoi._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 22 jan 2012 11:33 |
|
 |
|
 |
Josephine Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 10-2-2004 Berichten: 2718 Dieet: Gezonder leven vegetarisch Woonplaats: Scheveningen
|
|
Te weinig eten is ook niet goed, Hermie. Het kacheltje moet toch blijven branden?
Ik was gisteren 70,5
Vandaag moet ik het opgeven en ben ik 71,5.
Ik hoef ook al een tijdje niet meer s nachts mijn bed uit om te plassen. Dat zou betekenen dat ik weer vocht vast houd.
Weet jij hoe laat je een cholesterolverlager in moet nemen? S morgens of s Avonds ? En een maagzuurremmer? Ik neem ze meestal als ik naar bed ga, ongeveer 23.00 uur._________________ Elk onsje is er één.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 22 jan 2012 11:49 |
|
 |
weervrouw Weegclubfan voor het leven

|
|
Hermie schreef: | en nog afgevallen ook, hahaha, toch meer eiwitten eten dus, ik heb mijn gebakken eitejes weer op.
de schaal gaf vanmorgen 108.9 aan,hoi,hoi,hoi. |
Super hoor Hermie, ik ga ook weer schrijven wat ik zoal eet op een dag, houdt je toch beter bij de les  _________________
gestart op 11-06 / 72 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 22 jan 2012 12:40 |
|
 |

|
|
Josephine schreef: | Te weinig eten is ook niet goed, Hermie. Het kacheltje moet toch blijven branden?
Ik was gisteren 70,5
Vandaag moet ik het opgeven en ben ik 71,5.
Ik hoef ook al een tijdje niet meer s nachts mijn bed uit om te plassen. Dat zou betekenen dat ik weer vocht vast houd.
Weet jij hoe laat je een cholesterolverlager in moet nemen? S morgens of s Avonds ? En een maagzuurremmer? Ik neem ze meestal als ik naar bed ga, ongeveer 23.00 uur. |
Ik weet dat te weinig eten ook niet goed is,maar ik at de crackers in opdracht van de dietiste en nu ben ik eigenwijs .
Die tabletten heb ik niet,maar staat dat niet op de bijsluiter? Ik zou ze 's avonds na het eten nemen.
Als ik er 's nachtes niet uit hoef is het ook mis._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 22 jan 2012 18:21 |
|
 |
|
 |

|
|
weervrouw schreef: | Hermie schreef: | en nog afgevallen ook, hahaha, toch meer eiwitten eten dus, ik heb mijn gebakken eitejes weer op.
de schaal gaf vanmorgen 108.9 aan,hoi,hoi,hoi. |
Super hoor Hermie, ik ga ook weer schrijven wat ik zoal eet op een dag, houdt je toch beter bij de les  |
Hallo weervrouw, ja wie schrijft die blijt is mijn motto.
Gewoon doen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 22 jan 2012 18:23 |
|
 |
Jeanette Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 23 jan 2012 8:01 |
|
 |

|
|
doe dat maar, ben benieuwd.
vandaag:
2 geroerbakte eitjes
2 geroerbakte eitjes met 2 plakjes katenspek
400 gram witlof , grof gesneden en toen geroerbakt met 50 gram ham en 2 plakken kaas.
vanavond een stukje chocola 85%_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 23 jan 2012 20:52 |
|
 |
|
 |
Odette Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 24-9-2007 Berichten: 39755 Dieet: Weg m/d Weegschaal Woonplaats: Gooise Meren
|
|
Hermie, die lof moet je eens proberen, roerbakken in wat roomboter, dan crème fraîche en geraspte kaas erdoor warmen  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 23 jan 2012 21:58 |
|
 |

|
|
Odette schreef: | Hermie, die lof moet je eens proberen, roerbakken in wat roomboter, dan crème fraîche en geraspte kaas erdoor warmen  |
ja heerlijk, boter doe ik er wel in,maar vloeibare becel en creme fraiche vind ik heerlijk door de spinazie,maar door de witlof heb ik het nog niet geprobeerd. ik ga het proberen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 24 jan 2012 9:31 |
|
 |

|
|
het gaat goed aan deze kant, de wijzer van de schaal blijft zakken, ben benieuwd of het doorgaat zo.een maand stil staan was ook wel erg lang.
vanmorgen:
2 gebakken eitjes met 2 plakjes katenspek
vanmiddag
roerbakeitjes met groente erdoor
vanavond:
2 slavinken met bloemkool_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 24 jan 2012 9:33 |
|
 |