Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Hermie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 164, 165, 166 ... 202, 203, 204  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ahhh jij wil meteen pronken tisgoedhoor Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 12 jan 2012 20:28    
Vrouw Weeggegevens   Hermie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten (kcal tellen)

Reageer met quote
Josephine schreef:
Hermie, wat voor crackers eet jij? En krijg je tussendoor geen honger?

Hallo Josephine, ik eet de goedkope crackers,eerst waren dat fjord crackers,maar die hebben ze hier niet meer, du zijn het de groen witte pakken van bakes, 20 kcal per stuk en 2,8 kh per stuk.
Tuurlijk heb ik wel eens zin tussendoor,maar dat valt reuze mee hoor, dan neem ik een stukje kaas of drink slimpie ranja, of een beker koffie. Ik moet echter zeggen dat ik het behoorlijk goed vol kan houden,maar dat kon ik ook met 4 sneetjes brood per dag en 's avonds groente en vlees en toen kwam ik zelfs aan,maar nu is er in ieder geval stilstand, dus ik ga gewoon door. Ik mag inmiddels wel 30 kh per dag, maar probeer zo min mogelijk te nemen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jan 2012 20:29    

Reageer met quote
Ellen schreef:
Ahhh jij wil meteen pronken tisgoedhoor Erg blij

als het morgen ook maar 1 ons minder is zie je het verschijnen, zou ik zelf ook wel leuk vinden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jan 2012 20:41    
Vrouw Weeggegevens   Ritamaria

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Ik ben ook naar kh. beperkt gegaan, eet niet veel kh.,maar tel ze niet echt. Ik was zelfs begin deze week 74 kilo, maar nu gelukkig weer 72.8,, moet ik ook gauw weer invoeren.
kwark met sojamelk is lekker he.. ik zal het morgen weer eens als ontbijt nemen, met lijnzaad. De gebakken eitjes wil ik niet elke ochtend. Bloemkoolpuree vind ik ook een vondst ipv aardappelpuree.
SUCCES

wat is lekkerder dan slank zijn....?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 12 jan 2012 21:57    

Reageer met quote
ik tel de kh ook niet precies hoor, ik weet wel zo'n beetje wat overal in zit.
ja, in de eerst paar weken ben ik ook 5 kg afgevallen en toen stond het stil,maar het eerste is vaak veel vocht. We gaan gewoon door.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jan 2012 23:04    

Reageer met quote
Vanmorgen mijn gewicht doorgegeven, na 2 weken stilstaan is er nu 0,5 kg bij. Ra ra hoe kan dat, ik weet het dus niet,maar dat is dus ook de reden dat ik bij de internist en dietiste loop.Ik ga gewoon zo door en het gaat echt wel minder worden hoor, daar ben ik van overtuigd. Ik heb echter wel het idee, dat ik beter gebakken eieren met champignons kan eten dan de crackers die ik nu neem, maar het wisselen was dus op aanraden van de dietiste.

Vanmorgn weer begonnen met 2 crackers en 2 eetlepels kwark met een scheut sojamelk en een lepel zemelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 jan 2012 10:26    

Reageer met quote
gisterenmiddag heb ik weer 2 crackers gehad en 'savonds heb ik heerlijke pangasiusfilet met snijboontjes en chinese kool gehad.
,s avonds op visite en 2 slagroomsoesjes gehad en stukjes kaas,worst,ei en komkommer gehad,daarbij cloa light.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jan 2012 16:51    

Reageer met quote
vanmorgen:
2 crackers met magere smeerkaas
vanmiddag 3/4 pannekokek met ham kaas uien en champignons
daarbij een bord rauwkost
vanavond neem ik gebakken eieren met champignons.

verder ben ik druk mijn atelier op te ruimen en te herindelen. Tjonge wat staat er veel, allemaal tassen met projekten die ik nog af wil maken,ik mag wel minstens 100 worden. In ieder geval weet ik nu hoe ik het wil hebben staan, de rest doe ik volgende week wel. Ik ga dit weekend nog maar lekker door met sokken breien.
Ik wens jullie ook een fijn weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jan 2012 16:55    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jan 2012 17:26    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Het weekend is al voor de helft om. Dus wens ik jullie een prettige zaterdagavond en een fijne zondag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jan 2012 18:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 164, 165, 166 ... 202, 203, 204  Volgende
Pagina 165 van 204