Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek veggie Micha1

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ben net begonnen (gisteren) met de Weight Watchers, dus ik begin hier maar een dagboek.

Gisteren het systeem voor het eerst gedaan, volg het online, en het werkt uitstekend. 1e dag 9 ons gewichtsverlies. Bevalt goed, dus ik ga door.
Iedereen succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2016 12:13    
Vrouw Weeggegevens   Jennn
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2016 13:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jenn: bedankt voor je support!

Nou, bij deze de tussenstand na 3 volle dagen Weight Watchers dieet: 1,3 kilo afgevallen...
Dus nu weeg ik 77,9, omdat ik met mijn dieet op eigen houtje hiervoor een kilo aankwam: ik woog aan het begin van die 3 dagen dus 79.1.
Ben wel opgelucht dat ik nu een werkend dieet heb waar ik me goed bij voel. Kan ook goed mijn vegetarische eetwijze invullen met dit dieet (eet alleen wat vis elke dag).

Kortom: dit dieet werkt goed voor me. Ik ga er voorlopig mee door.
Ik kan het iedereen aanraden overigens !!
Iedereen succes !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 aug 2016 21:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi iedereen.
Ik weeg nu 77.5 kilo. Sinds dinsdag 23 augustus is er dus 1,6 kilo af, dankzij dit dieet.
Heb wel overdag en 's avonds flinke aanvallen van honger, maar met groenten en fruit vallen die uitstekend te ondervangen. Je moet wel van alles op groenten en fruit gebied in huis hebben, want vergeet het anders maar. Het dieet op zich werkt geweldig goed.

De hongermomenten zijn echt een uitdaging. Hebben meer mensen dit ?
Iedereen succes met dit uitstekende, gezonde dieet dat werkt !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 aug 2016 14:16    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik kom je ook even welkom heten en succes wensen

Weight Watchers is idd heel goed te doen
de 1e week al lekker afgevallen zie ik...denk eraan dat je met elk dieet eerst vocht kwijt raakt en het de 2e week daarom wat kan tegenvallen...meet jezelf een op,soms zegt de weegschaal niets maar de cm wel

ook met vega is Weight Watchers goed te doen,alleen oppassen met de kant en klare produkten die in de supermarkt te koop zijn,die zijn vaak hoog in points

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 31 aug 2016 8:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Dipinipi, bedankt voor je vriendelijke steun en welkom. Ben blij dat er iemand reageert, dit deel van het forum loopt niet best.
ja, die kant en klaar maaltijden zijn erg slecht voor de gezondheid. Ik eet ze daarom nooit.
Ben van het vers fruit en groenten, het biologische brood, etc.

Ik ga eens bij jou kijken, leuk.
Verder zit ik nu al dik in de 2e week van de Weight Watchers, en vond dat ik te snel afviel. (2,2 kilo in tien dagen) Heb dus gisteren gestabiliseerd, en extra gegeten. En nu een motivatie dipje.

Vandaag weer verder. Heb jij dit dieet gevolgd? Ik vindt het prettig en gezond.

Nogmaals dank voor je bericht !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 aug 2016 8:56    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik heb jaren Weight Watchers gedaan en vind het nog steeds het beste
de huidige vorm vind ik beter dan de paar voorgaande programma's...het was iets te vrij
nu is het weer meer zoals vroeger

ja het is niet zo druk momenteel,komt waarschijnlijk doordat de Weight Watchers een app heeft waar ze alles invullen en melden
ik vind juist het hier delen van je dagmenu en praten over de mogelijkheden zeer motiverend

ik ben de laatste jaren meer met low carb bezig maar ik ben in m'n hart nog steeds een weight watcher Lachen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 31 aug 2016 11:06    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi Micha,
Wat leuk nog iemand die ook net is begonnen met Weight Watchers. Ik ben een maand geleden begonnen maar niet met het nieuwe smartpoints systeem maar met de oude propoints. Daar had ik van mijn tante een boekje van gekregen.
Voor mij werkt het ook goed, en het dieet is goed aan te passen op mijn gluten en lactosevrije dieet.
Je bent in ieder geval goed van start gegaan zeg, ga vooral zo door. En het is inderdaad best stil op dit stukje forum. Het gezond eten deel is een stuk drukker Erg blij Maar ik was voor mezelf toch op zoek naar een dieet waarbij er iets meer houvast is waardoor je je ook bewust wordt van bijvoorbeeld portiegroottes en dat soort dingen. Ik ben gek op groente en fruit dus echt honger heb ik niet want voor die momenten heb ik altijd wel wat fruit liggen en groentes om op te knabbelen. En aangezien ik alleen woon is het voor mij ook makkelijker om geen snoep, koek, chips of andere lekkere maar 'foute' dingen in huis te halen. Wat ik niet in huis heb kan ik namelijk ook niet opeten Erg blij
Succes met jouw strijd tegen de kilo's met dit fijne dieet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 aug 2016 22:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dag iedereen. Bedankt voor het commentaar, Marianneke, heb je stukken gelezen en zal je nu volgen. Knap werk wat je doet, je zoekt alles goed uit en vindt oplossingen ! Te gek afgevallen in 1 maand, ben je. Sterk !
Ik volg online het smartpoints dieet van de Weight Watchers, Veel verschil met de propoints zie ik eerlijk gezegd niet. Ik zal wat posten bij je. Wanneer je in 1 mnd 3-4 kilo afvalt, zit je op het goede getal propoints denk ik.

Update: ben sinds 23 aug. bezig met Weight Watchers, toen 79,1 kilo.
Nu 77,1 kilo, dus 2 kilo afgevallen in 12 dagen. Dat is dus prima.

Ik vindt het zwaar. Heb daarom overlegd met de ''coach'' en zij en ik denken dat de 30 smartpoints die ik per dag heb, te weinig is voor mij, dus ik ben nu naar 32 smartpoints, evt. 34. Ik voelde me meteen al beter, en bleef toch afvallen.
Ben wel 1.60 meter, dus klein, maar wel beweeglijk en actief, dus die 32-34 heb ik keihard nodig, en ik verlies wel degelijk gewicht.

Enfin, iedereen succes, ik zie hier mooie resultaten van iedereen.
Fijn weekend,
Micha1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 sep 2016 16:03    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Bedankt, ben er zelf ook heel blij mee en voel me er nog steeds goed bij.

Fijn om te lezen dat ze bij Weight Watchers ook aan maatwerk doen en niet star vasthouden aan hun puntenberekeningssyteem. Kan me voorstellen dat als je heel actief en beweegljjk bent dat je dan toch echt meer nodig hebt dan iemand met hetzelfde gewicht en lengte die minder beweegt. En zolang je nog steeds af blijft vallen dan is het zeker nieg teveel.

Omdat ik zelf door mijn chronische aandoeningen niet heel mobiel ben en niet goed en voldoende kan bewegen heb ik er zelf wat punten vanaf gehaald want met mijn lengte en gewicht zou ik eigenlijk meer dan 31 punten per dag moeten eten maar ja ik wil wel graag afvallen en niet nog meer kilo's aankomen Erg blij

Gaat goed ook zo te lezen met afvallen, 2 kilo in 12 dagen is een mooi resultaat.

Jij ook een fijn weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 sep 2016 18:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6