Auteur |
Bericht |
theGreen Vaste Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 12 jan 2015 17:02 |
|
 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 jan 2015 10:14 |
|
 |

|
|
Vandaag een drukke dag op het werk.
ontbeten met 2 crackers met kipfilet en appelstroop en een peer.
tussendoor een appel
lunch 1 volkoren boterham met kipfilet. Ook nog een kopje (heldere) kippensoep erbij (dit mocht niet van Sonja!).
tussendoor een eierkoek.
Hmm, die laatste stroopwafel ook nog opgegeten, aiai.
zometeen bloemkool met gebakken aardappeltjes en pangalicious. Ben niet zo'n viseter, dus benieuwd hoe dat smaakt. Normaal eet ik bij bloemkool een karbonade of een stuk verse worst.. Maar Nee, niet vandaag!
Vanavond nog weer de deur uit, dan neem ik alleen een kopje koffie!_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 jan 2015 17:55 |
|
 |
state-of-mind Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 2-1-2015 Berichten: 62 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Grootebroek
|
|
En hoe is het je vergaan deze week?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 18 jan 2015 17:53 |
|
 |
|
 |

|
|
De eerste week is redelijk goed gegaan, met uitzondering van het weekend: vrijdagavond een patatje gegeten, een verjaardag gehad.. Dus ik was bang dat de weegschaal vanmorgen weinig resultaat aangaf, maar tot mijn grote blijdschap toch ruim 1 kg minder dan vorige week maandag!! Helemaal happy, dus vandaag gaan we met nieuwe moed weer verder!
Fijne week iedereen!_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 jan 2015 9:04 |
|
 |

Geregistreerd op: 2-1-2015 Berichten: 62 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Grootebroek
|
|
Goed van je! Succes komende week!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 jan 2015 10:40 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 04 feb 2015 8:59 |
|
 |
|
 |

|
|
Nou als dat voor jou werkt, top! Ik heb voor Sonja ook andere dingen geprobeerd, oa weight watchers... dat bijhouden wat je eet is het voor mij gewoon niet... nog een poosje shakes geprobeerd maar ook dat was het niet en toen deed ik 7 jaar geleden sonja en ik viel binnen 8 weken 15 kilo af!! Door mijn laatste zwangerschap ging het er weer aan... toen voor de zomer weer sonja gedaan en 10 kilo er af gekregen, en toen kreeg ik medicatie... huppa weer alles er bijna aan... gewacht tot ik de medicatie kwijt was en weer vol goede moed gestart, nu 4 kilo eraf in 5 en een halve week... ik ga nog even door haha  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 05 feb 2015 12:30 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 18 aug 2016 0:10 |
|
 |

|
|
Welkom terug, ik ben inmiddels aangekomen waar ik wilde wezen, 55 kilo, zelfs 5 kilo minder dan mijn streefgewicht. Het toverwoord hier was sporten sporten sporten en op mijn eten letten. Het is dus haalbaar! Ik wil je heel veel succes toewensen! Je kan het  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 18 aug 2016 0:30 |
|
 |
|
|