Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van theGreen

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   theGreen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Jaja, het is weer januari.. Tijd om weer af te vallen Schaam Schaam

Ik ben nooit het slankste meisje van de klas geweest, maar door de zwangerschappen zijn er mij toch zo'n 20 kg op blijven plakken. Natuurlijk weet ik ook wel dat dat niet alleen komt door het zwanger zijn, maar ook door het niets doen en lekker eten en snoepen...

Een aantal jaar geleden ben ik al eens 5 kg afgevallen met Sonja. Daarna uiteraard weer aangekomen door nergens meer op te letten. Dan nog paleo en low carb geprobeerd. Dat is niet echt mijn ding; vind ik veel te lastig om te bepalen wat je dan allemaal wel en niet mag eten. Van Sonja mag je tenminste 'normaal' eten.
Ik begin nu met deel 2 van bereik en behoud je gewicht voor gezinnen. Ik hoop hiermee een x aantal kilo's kwijt te raken. Mijn eerste doel heb ik op 10 kg gezet.. Hopelijk gaat dat lukken dit jaar!! Ik wil gewoon lekkerder in mijn vel zitten.
Meestal houdt ik een 'dieet' wel 2 weken vol. Daarna gaat ik weer in het oude stramien verder Heel heel boos Ik hoop dat met deze eetclub te voorkomen.

Verder beweeg ik ook te weinig. Daar zal ik proberen ook wat aan te gaan doen. Heb wel een abonnement op de sportschool, maar heb de afgelopen 3 maanden de binnenkant ervan niet gezien Schaam Schaam . Afgelopen vrijdag heb ik weer voor het eerst echt flink gesport (met spierpijn als gevolg...)
Ik heb een zittend beroep en ga proberen in de pauzes buiten te wandelen... en als het wat beter weer is (excuus??) te fietsen naar het werk..

Nou, wish me luck Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jan 2015 16:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zooo, dag 3 met Sonja. Tot nu toe gaat het redelijk goed (lees: gisteren wat chips gesnaaid Schaam Schaam Schaam Schaam). En dat terwijl ik gistermorgen al 1 kg kwijt was en dat in 1 dag haha. Dat zal wel vocht zijn.. Maar we gaan vrolijk door.

Ondertussen probeer ik ook alles wat ik eet in te vullen op de (vernieuwde!!) eetmeter app van het voedingscentrum. Heel handig is dat je nu zelf voedingsmiddelen kunt toevoegen!

Vandaag ontbeten:
volkoren boterham met halvarine en plakje achterham en een beker aardbei-sinaasappeldrank (47 kcal per 100 ml!) ipv melk want ik had geen zuivel meer in huis Lach
Zometeen naar de sportschool voor een lesje XCO!

Fijne dag iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jan 2015 9:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een drukke dag op het werk.
ontbeten met 2 crackers met kipfilet en appelstroop en een peer.
tussendoor een appel
lunch 1 volkoren boterham met kipfilet. Ook nog een kopje (heldere) kippensoep erbij (dit mocht niet van Sonja!).
tussendoor een eierkoek.
Hmm, die laatste stroopwafel ook nog opgegeten, aiai.
zometeen bloemkool met gebakken aardappeltjes en pangalicious. Ben niet zo'n viseter, dus benieuwd hoe dat smaakt. Normaal eet ik bij bloemkool een karbonade of een stuk verse worst.. Maar Nee, niet vandaag!
Vanavond nog weer de deur uit, dan neem ik alleen een kopje koffie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jan 2015 16:55    
Vrouw Weeggegevens   state-of-mind
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
En hoe is het je vergaan deze week?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jan 2015 16:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De eerste week is redelijk goed gegaan, met uitzondering van het weekend: vrijdagavond een patatje gegeten, een verjaardag gehad.. Dus ik was bang dat de weegschaal vanmorgen weinig resultaat aangaf, maar tot mijn grote blijdschap toch ruim 1 kg minder dan vorige week maandag!! Helemaal happy, dus vandaag gaan we met nieuwe moed weer verder!

Fijne week iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jan 2015 8:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed van je! Erg blij Succes komende week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jan 2015 9:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou, Sonja Bakker was niet echt een succes.. Ik kon me er korte tijd aan houden maar werd er niet echt blij van. Ging stiekem toch meer eten en snoepen tussendoor Sip
Voor ik het wist zat ik weer bijna op m'n startgewicht..

Vanaf maandag begonnen met Paleo eten. smorgens een gebakken ei, tussendoor fruit en wat nootjes, middags een salade en 's avonds een lekker bord eten, maar dan zonder pasta, aardappels of rijst.. Totaal geen hongergevoel!
Ben nu 2 dagen geweest en al weer 700 gr kwijt!! En dat terwijl ik denk dat: ik zal wel zijn aangekomen, want ik heb gisteren zoveel gegeten. Haha. Nou hoop ik dat ik dit wel een keer ga volhouden, want het avondeten vind ik nog wel lastig hoor met Paleo Lach.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 feb 2015 7:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou als dat voor jou werkt, top! Ik heb voor Sonja ook andere dingen geprobeerd, oa weight watchers... dat bijhouden wat je eet is het voor mij gewoon niet... nog een poosje shakes geprobeerd maar ook dat was het niet en toen deed ik 7 jaar geleden sonja en ik viel binnen 8 weken 15 kilo af!! Door mijn laatste zwangerschap ging het er weer aan... toen voor de zomer weer sonja gedaan en 10 kilo er af gekregen, en toen kreeg ik medicatie... huppa weer alles er bijna aan... gewacht tot ik de medicatie kwijt was en weer vol goede moed gestart, nu 4 kilo eraf in 5 en een halve week... ik ga nog even door haha ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 feb 2015 11:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou we zijn weer terug van weggeweest. Ben altijd heel goed om ergens aan te beginnen, maar om er dan mee door te gaan is stap 2 Schaam Schaam
Vanaf maandag maar weer strenger/beter opletten en goed myfitnesspal app bijhouden. Wil ook proberen te minderen met suiker. Vanaf maandag wil ik ook weer graag 3x per week naar de sportschool ipv 1x.
Oh en ik zal proberen weer wat vaker op deze site te komen! Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 aug 2016 23:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom terug, ik ben inmiddels aangekomen waar ik wilde wezen, 55 kilo, zelfs 5 kilo minder dan mijn streefgewicht. Het toverwoord hier was sporten sporten sporten en op mijn eten letten. Het is dus haalbaar! Ik wil je heel veel succes toewensen! Je kan het Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 aug 2016 23:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2