Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Sunny

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Sunny schreef:
Goldwingstar schreef:
Hallo Lieve Sunny.
Hier is je dagboekje dat je kwijt was

Gelukkig dank je wel ik begreep het even niet.

Het beste is om in één dagboekje verder te gaan en het andere te laten sluiten, anders ben je iedere keer aan het zoeken waar je iets in geschreven hebt.
Wat in het andere boekje staat dat gesloten wordt blijft er wel alleen kan daar dan niets meer bijgeschreven worden.
Welk boekje je wel open wil houden moet je dan even vermelden.
Knufffff Helma

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 22 feb 2008 1:10    
Vrouw Weeggegevens   Sunny
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Sunny`s dagboek mag gesloten worden,. Dan wordt het inderdaad een stuk gemakkelijker.Dank je wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 22 feb 2008 1:16    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Sunny schreef:
Sunny`s dagboek mag gesloten worden,. Dan wordt het inderdaad een stuk gemakkelijker.Dank je wel.

Het andere boekje is nu gesloten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 22 feb 2008 1:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Na een tijdje dat het erg druk was met van alles te regelen, hebben we eerst het meeste geregeld. Nu kunnen we bij ons zelf blijven en dringt het pas goed door dat Peter echt niet meer thuis komt.
Ik had steeds het gevoel dat Peet op vakantie was en zo weer binnen kon stappen.Nu weet ik dat dat nooit weer gebeurt, maar als ik naar zijn foto kijk kan ik het nog niet geloven.Persoonlijk ging het ook niet zo goed .Maar nu gaat het wel weer op mijn bloeddruk na, die is nog veel te hoog.weer nieuwe medicijnen gekregen, daardoor ging mijn gewicht eerst ook nogal omhoog, ook waren er gezondheids problemen met een zwager en de man van mijn vriendin.Hopelijk gaat het nu met iedereen weer beter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 22 feb 2008 1:37    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Lieve Sunny , Peter zal je altijd blijven missen , en tijd heelt wonden , maar sommige wonden zoals bij jou het verlies van je kind , dat heelt niet , dat geneest hoogstens ,maar missen ga je hem blijven doen , ik hoop dat je troost vind bij je familie , en uit ervaring in mijn vrienden kring die ook een zoon verloren hebben , kan het helpen als je over hem praat met je vrienden en familie , maar dat was bij hun zo , kan bij jou misschien anders zijn , probeer het , want ik kan me voorstellen dat iemand die je zo dierbaar was , daar wil je over praten , doen meid , als het kan helpen ik wens je heel veel liefde rondom jou en mensen die je af en toe een lieve knuffel geven en je begrijpen
liefs Chrisje Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2008 1:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Chrisje Ik kan je wel vertellen dat wij heel veel praten over Peter.Het gemis is voor mij erg groot omdat Peet en ik de laatste jaren (bijna 8)samen in dit huis hebben gewoond.daarvoor heeft hij 6jaar op zichzelf gewoond. Gelukkig komen zijn vrienden elke vrijdagavond net als voorheen en ook dan is Peet er altijd bij. Anekdotes, uitspaken, zijn droge humor, maar ook het gemis en het verdriet omdat a.s.vrijdag de skiclub op wintersport gaat en dit de eerste keer is dat Peet er niet bij zal zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2008 22:57    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Sunny schreef:
Dank je Chrisje Ik kan je wel vertellen dat wij heel veel praten over Peter.Het gemis is voor mij erg groot omdat Peet en ik de laatste jaren (bijna 8)samen in dit huis hebben gewoond.daarvoor heeft hij 6jaar op zichzelf gewoond. Gelukkig komen zijn vrienden elke vrijdagavond net als voorheen en ook dan is Peet er altijd bij. Anekdotes, uitspaken, zijn droge humor, maar ook het gemis en het verdriet omdat a.s.vrijdag de skiclub op wintersport gaat en dit de eerste keer is dat Peet er niet bij zal zijn.

Blijven doen hoor Sunny , het helpt en ik vind het ontzettend tof van zijn vrienden dat ze nog elke vrijdag komen , want dat zijn echt zijn vrienden geweest hoor , die jullie nog komen steunen , en aan hem denken , en praten helpt echt , geloof me hij is een groot stuk van jou en van jouw leven geweest , dat is nooit voorbij ,
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2008 23:47    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ach Sunny, je gemis zal zo groot zijn. Vind je het gek dat je gewoon even geen zin hebt om te lijnen? Ik niet hoor!

De leegte in je huis.... Het gemis..... Zo verschrikkelijk.

Wat heerlijk dat de vrienden van Peter zijn blijven komen. Echte vrienden.

Heel veel liefs en sterkte Sunny!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2008 0:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat nog niet zo goed.Mijn bloeddruk is nog meer gestegen daarom is de medicatie verhoogd.
Bovendien mis ik Peter steeds meer en voel me vaak zo verdrietig.
Ook is het nog de vraag of ik hier kan blijven wonen .Nu alles op een rijtje staat lijkt mijn inkomen net voldoende om de vaste lasten te betalen, maar ja er zal toch ook nog wat eten op de plank moeten komen. Nou ja er word eerst nog gekeken of er een oplossing mogelijk is.We wachten het eerst maar weer af.
Ik ben in ieder geval vorige week aan de cursus Windows Vista voor senioren begonnen en vanaf volgende week ga ik eerst 2 dagen weer oppassen op de meisjes,
Het zal allemaal ooit wel weer een keer goed komen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 11 mrt 2008 18:20    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Lieve Sunny heel veel sterkte hoor , en kom gerust bij ons langs als je je hart wil luchten Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mrt 2008 18:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 9 van 21