Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Sunny

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tusele
Weegclubfan voor het leven

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
mooi extra bbewegen, nieuwe inzichten en dalende cijfers op de weegschaal!!!

ja gek he dat een hond nodig is om te wandelen?? Voor de vakantie deed ik dat op dinsdagavond ook wel eens met manlief..mn om even te kunnen bijpraten onder 4 ogen..met zoonlief die nu dezelfde tijd naar bed gaat zijn die mogelijkheden thuis minder. Een vriend van ons noemt het 'het tijd voor Max rondje" Erg blij Erg blij Erg blij

Inspiratie voor mij om dat weer eens op te pakken nu we in het gewone gezinsritme komen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 sep 2018 10:22    
Vrouw Weeggegevens   Sunny
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
tja hond is nu weer thuis.Maar omdat ik dat rondje zonder hond nog niet doe heb ik mezelf opgelegd om elke morgen op de hometrainer te stappen eerst 30 minuten en na een paar dagen 45 minuten en nu 60 minuten.Met de tv voor mijn neus is die tijd zo om.Ook dinsdags weer naar de fitness.Dat werkt ook nu toch weer een paar onsjes kwijt.Nou ja, een paar toch wel 9 ons.best goed vind ik Erg blij .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018 8:01    

Reageer met quote
goed hoor..mjin avond liep gisteren wat anders waardoor ik niet naar aikido ben gegaan..wel 30 min op de crosstrainer gestaan met een "uitzending gemist" op de tablet ..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018 8:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ha, dat is ook beweging.Ben mijn mineurstemming van vorige week weer te boven.Baalde zo dat ik in 1x zoveel zwaarder was geworden dat ik dacht barst met die hele weegschaal.Toch weer doorgegaan met dit resultaat.Ik ben weer blij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018 12:44    

Reageer met quote
mooi goed om je te herpakken!!

dit motivatielijstje helpt mij wel eens..(gekopieerd van mede gokker op forum van ivonne)

Motivatie lijstje voor GOK
Vandaag is het dag 79, en de derde keer poging van GOK!
Ik ben sinds maart 2016 3 kg kwijt.
Ik ben sinds maart 2016 6 cm kwijt.
Ik val soms af in cm en soms in onsjes.
Ik voel me goed bij GOK.
Ik hoef snachts niet meer zo vaak naar het toilet.
Ik slaap snachts beter door.
Ik heb minder last van mijn spieren en gewrichten.
Ik ben minder ziek.
Ik voel me actiever.
Ik heb weinig tot geen snaaimomenten.
Ik zorg dat ik tijdens mijn maaltijden voldoende zijn zodat ik geen tussendoortjes hoef.
Ik gok gewoon rustig door, als ik weer stop blijf het koolhydraat beperkt eten in mijn hoofd zitten en zijn de maaltijden koolhydraat arm dus hoort het bij me

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 sep 2018 6:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja, dat kan helpen.Ik moet van mijn dietiste ook een lijstje maken met positieve dingen maar ben helaas door allerlei omstandigheden heel goed in negatief denken en kan geen positieve dingen benoemen Nu moet mijn dochter weer voor een ct scan omdat er iets in haar buik zit.Enkele jaren geleden zijn haar eierstokken verwijder omdat er een tumor op zat.De artsen zeiden 99% goedaardig maar bij de operatie bleek kwaadaardig en omdat mijn oudste zoon in 2008 is overleden aan kanker geeft dit weer veel spanning.Helpt ook niet om af te vallen. Ach we zien wel. Ik let in ieder geval goed op mijn eten en volgens de dietiste maak ik te veel stresshormoon aan en belemmerd dat het afvallen maar toch ieder onsje is er 1 en aan m`n beweging zal het niet liggen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 27 sep 2018 9:06    

Reageer met quote
sterkte..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 sep 2018 13:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed nieuws . Mijn dochter heeft geen kanker maar wel een vettumor en deze moet toch operatief worden verwijderd omdat het tegen de buikwand drukt wat de pijn veroorzaakt. Toch gaat het wel goed met mijn lijn 2 ons lijkt niet veel maar zondagavond heb ik met de vrienden vanPeter zijn geboortedag gevierd met een pannenkoek in Peet z`n favoriete pannenkoekhuis.En maandag hebben we het met ons gezin gevierd.$9 jaar zou hij zijn geworden.Dit was de 10de keer dat we het hebben gevierd zonder Peet.Toch wel het gevoel dat hij erbij was.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 10 okt 2018 19:27    

Reageer met quote
* Knuf..*mooi herdenkingsmoment

Zo fijn dat het meeviel vwb dochterliefs gezondheid..!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 okt 2018 9:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
Pagina 21 van 21