Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Sunny

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Altijd verdrietig je maatje laten inslapen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 10:16    
Vrouw Weeggegevens   Tusele
Weegclubfan voor het leven

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
ik kom even zwaaien..weer bijgelezen hier!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 mei 2018 10:31    
Vrouw Weeggegevens   Sunny
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
In gewicht wel toegenomen maar omvang is minder geworden.Zal wel te maken hebben met het feit dat ik nu sport en daardoor ook actiever wordt.broeken gaan losser zitten en dat is een fijn gevoel. Erg blij Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 17 mei 2018 10:35    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
idd cm's zeggen meer dan kg's!! fijn!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mei 2018 8:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lastige tijd achter de rug .Eerst het hondje van mijn dochter in moeten laten slapen.Misschien wel beter voor Kaya want nu is Jeanette opgenomen voor instellen van nieuwe medicatie en dat kan wel 7 weken duren.Kaya en Jeanette zijn altijd samen geweest vanaf het moment dat Kaya in Nederland aankwam en anders was ze nu bij mij geweest wat voor mij geen probleem was geweest maar misschien wel voor Kaya.Het maakt me soms boos als ik er aan denk dat alle problemen die ze nu heeft het gevolg zijn van het feit dat een psychiater het nodig vond om de medicatie die ze al 20 jaar had en waar ze heel goed op functioneerde te moeten stoppen en zonder back-up voor haar, zelf 6 weken op vakantie ging en zij weer een terugval kreeg.Vorige week is mijn schoonmoeder overleden op de gezegende leeftijd van ruim 100 jaar.Afgelopen zaterdag ging ik op verjaardagsfeestje en bij het naar huis ging bleek dat mijn fietstassen zijn gestolen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2018 8:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Even bij schrijven.Het gaat gewoon niet goed met mijn lijn en daardoor ook niet met mij.Ik slaap heel erg slecht en voel me daardoor moe en depressief.Ook m`n bloeddruk is weer van slag dus weer een pilletje erbij.Ik wil zo graag slanker worden maar het lukt maar niet en voel me daardoor een loser.Het enige wat wel goed is is dat ik nu toch geen diabetes medicatie hoef Zit wel op het randje . Sip Boos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018 13:14    
Vrouw Weeggegevens   williwaw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Kom op, je bent het waard!

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 03 aug 2018 13:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
het lijkt er op dat ik weer in de lift zit.Ben weer wat positiever en dat merk je . Ik mis met dit mooie weer toch wel de caravan en aan de andere kant moet ik er niet aan denken om met die hitte daar te zijn. Het is er dan alleen `s morgens uit te houden. de rest van de dag staat er de volle zon op .Ach alles heeft z`n voor en tegen.Goed gesprek gehad met de diëtiste. Het is jammer dat zij er alleen is als de andere met vakantie is.Heb met haar meer een klik en dat praat gemakkelijker.De komende 2 weken heb ik de hond van mijn zoon en dat is ook weer een goed ding .Moet nu de deur uit om met haar te wandelen.Is ook goed voor m`n lijn. Lach Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 8:47    
Vrouw Weeggegevens   Hermie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
probeer zo door te gaan. Ik ben na een moeilijke periode ook weer begonnen. ik heb zelfs mijn streefgewicht naar beneden bijgesteld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 9:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel voor je feedback.
Moeilijke tijden doen ons vaak de das om merk ik.Gisteren het nieuwe boek Gewoon Koolhydraatarm binnen gekregen.Dit was een cadeautje aan mezelf op advies van de diëtiste.Wat staan er weer lekkere dingen in Krijg gewoon zin om er mee te gaan koken.Wat ik ook wel fijn vind is dat er 4 weekmenu`s in staan.Heb je een lijdraad om te zien hoe je het kan doen.Nu haal ik veel recepten van de site en doe maar wat. mmmmmmm

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 16 aug 2018 7:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Volgende
Pagina 19 van 21