Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Sunny

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
goed en gezellig de sportschool...jammer dat ze dan trakteren Rollende ogen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 16:18    
Vrouw Weeggegevens   Sunny
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
ja, dat vind ik ook ergens wel maar nu staat het voor je k;laar bij de koffie en als ik iedereen wat beter ken zal ik het waarschijnlijk ook gaan weigeren.Gek genoeg durf ik dat op dit moment nog niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 23:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanavond bij het naar huis gaan sloeg de motor van mijn autootje af en daarna bleef er een oranje lampje branden. daar werd ik niet vrolijk van omdat het al tegen 22.00uur liep en ik niet wist of het kwaad kon .Toch rustig aan naar huis gereden. morgen maar weer kijken.Komt in iedergeval zoals altijd op het verkeerde moment.Zou morgen naar Smilde gaan om mijn zoon te helpen met zijn klus.Klinkt heel groot maar het enige wat ik doe is planken vasthouden en pluggen en schroeven aangeven. Sip Sip Vraag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 23:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
vrijdag toch maar niet naar mijn zoon gegaan.Zaterdag morgen na heel Oosterwolde te zijn doorgereden toch maar richting Smilde.Nog voor ik het dorp uit was sloeg de motor weer af Vrienden hebben geholpen om de wagen van de weg te zetten en naar een garage gebracht die open was.Leenauto meegekregen zodat ik toch naar het verjaardagsfeest kon va mijn kleindochter.Vanmorgen kon ik de auto weer ophalen .en ben dus weer mobiel. Applaus Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 21:29    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Waardeloos als je auto ermee stopt fijn dat je toch naar de verjaardag kon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 21:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen al weer druk geweest. Eerst gesprek met de nieuwe SPV er.Daarna naar de diëtiste. .Zij was heel tevreden ik ben daar 2.6kilo afgevallen in 4 weken.en weeg bij haar 125.0 kilo.vetmassa is met 0.3 afgenomen. en de spiermassa met 1.4 .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 03 mei 2018 12:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
vrijdag de hele dag bij Gerard geholpen met zijn wand.Na veel tegenslagen was de klus om middernacht geklaard en zat de laatste steenstrip op de muur.Zaterdag nog even geweest om de tv op te hangen en het resultaat bij daglicht te bekijken.Nu nog de afwerking maar dat kan hij wel zonder mij.Ik ben zo tevreden en ook blij om de waardering die ik van hem kreeg. Ik heb nu een paar dagen vrij omdat de kinderen nu bij hem zijn en hij toch nog wat leuke dingen met ze wil doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 14:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
gisteren bij Gerard uitgenodigd voor een kleine BBQ. en daarna een film bekijken in zijn nieuwe "huisbioscoop" Was erg gezellig.
`s morgens eerst flink mijn best gedaan in de sportschool en later met Jeanette naar tuinland geweest om plantjes voor haar balkon te halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2018 20:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
donderdag is Jeanette gekomen ,samen hemelvaart en het weekend doorgebracht.Genoten van moeder/oma dag..Nu weer over tot de order van de dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 14:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag weer naar de sportschool geweest en heb weer lekker gesport.Ik begin nu weer meer energie te krijgen. Vanavond geen leuk bericht .Mijn dochter moet haar hondje in laten slapen.Haar hartje is af en ze krijgt ook last van toevallen.Het hondje is volgens de dierenarts al 15 0f 16 jaar inplaats van de 11 jaar die ze volgens Huize zwerfhond nu zou moeten zijn.Een troost het hondje heeft een gouden mandje gehad en hoefde niet op straat te sterven. Sip Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 15 mei 2018 21:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Pagina 18 van 21