Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Sunny

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom terug en succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 07 apr 2018 16:59    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
dat is zeker een dramatisch 2017 geweest Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 07 apr 2018 17:39    
Vrouw Weeggegevens   Sunny
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
het lukt nog niet om de draad weer op te pakken.Door afschuwelijke nacht merry`s die me ook overdag bezig houden ben ik de hele dag moe.Nu weer ontsteking in de knie en veel last van de rug .
Bij de huisarts geweest en zij vind dat ik weer moet gaan praten met met de S.V. Per die aan de praktijk verbonden is Ook is mijn bloedsuiker nog nooit zo hoog geweest en als dat de volgende maand nog zo is moet ik aan de medicijnen.Sommige mensen vallen af van stress maar ik hoor bij de groep die er juist van groeit ironisch genoeg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 apr 2018 9:06    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Doe het voor jezelf en je gezondheid meis ik heb je startgewicht aangepast voor je

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 12 apr 2018 10:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
vrijdag morgen meteen de sportschool gebeld en de dieetlijst weer opgehangen.en een app geinstalleerd waar ik kan invullen wat ik eet en die in verbinding staat met m`n fitbit. Daar kan ik ook wel invullen wat ik eet maar dat is alleen in het engels en daar ben ik niet zo goed in.Mijn minimum aantal stappen ingesteld op 5000 per dag.. Dinsdag naar de senioren fitness geweest en vond het erg leuk . Ook een leuke groep waarvan ik een aantal toch wel ken.Dus ga hier verder mee. De dieetlijst die ik van de dietiste heb gekregen is koolhydraatbeperkt.Dat komt er steeds meer in.Nu toch bijna 2kilo lichter.Vandaag verjaardag van mijn oudste kleindochter Ze wordt alweer 13jaar.Wat gaat de tijd toch snel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 11:13    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Kijk dat is een mooie beloning Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 14:01    
Vrouw Weeggegevens   Tusele
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
mooi resultaat..en wat goed dat je (een beetje?) uit het dal begint te klimmen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 apr 2018 9:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben heel tevreden.Heb het gisteren goed gedaan vind ik zelf.Wel een stukje appeltaart gehad 1kom soep en verder tomaatjes gegeten.Is lang niet zo goed gegaan.(verjaardag van m`n kleindochter) Erg blij Ik weet wel dat ik er nog niet ben maar met alle hulp die mij aangeboden wordt moet het toch gaan lukken.Heb me wel voorgenomen om wat meer in mijn boekje te gaan zetten zodat ik hopelijk wat meer inzicht krijg waar ik steeds in de fout ga.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 19 apr 2018 10:05    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
als je zin hebt...misschien fleuren de klets topics je wat op? Lach

waar werd jij blij van vandaag?

degene na mij

elkaar beter leren kennen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 apr 2018 10:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben nog steeds tevreden over hoe het nu gaat.Vanmorgen weer naar de sportschool geweest .is behalve goed voor mijn lijf ook goed voor de geest een gezellige groep met ouderen.Na het sporten gaan we met z`n allen koffiedrinken dat is erg gezellig alleen was er vandaag weer iemand die jarig was geweest en dan wordt er weer getrakteerd.Ach ja, dan maar rekening ermee houden voor de rest van de dag. Erg blij Erg blij Fitness :

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 15:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Pagina 17 van 21