Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Sunny

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sunny
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Zo, ik ben er weer, ook al is het allemaal nog steeds erg moeilijk.
Toch in een lichte depressie beland.Het is allemaal nog steeds moeilijk,ik kan er vaak nog niet bij dat Peter echt niet meer binnen komt stappen.Mijn eerste verjaardag zonder Peter, Isa's eerste verjaardag zonder Oom Peter, zo zijn er nog een aantal dagen die zo verschrikkelijk moeilijk zijn.Verder heb ik een aantal weken geleden Ischias gekregen dat is ook verre van prettig Heb een aantal weken niet op kunnen passen. Gelukkig heeft mijn dochter dat overgenomen en zijn de kinderen die weken wel regelmatig hier geweest.Ik kan nog wel even doorgaan met kommer en kwel maar dat wil ik niet.Positief is dat twee vrienden van Peet eind deze maand een week komen om de tuin verder op te knappen.
Daar offert vriend PeterL toch mooi een week vakantie aan op en Marco komt helpen , want zoals hijzelf zegt heeft hij op dit moment toch niets beters te doen. Het is erg fijn dat zij dit voor mij willen doen. Verder wil ik iedereen bedanken voor jullie medeleven en felicitatie's.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 16 jul 2008 21:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Na een lange tijd van afwezigheid ben ik er weer .
Het gaat redelijk goed met mij , na een lange tijd diverse kwalen te hebben gehad.De feest dagen waren wel moeilijk, maar ik ben zowel kerst als oud en nieuw niet thuis geweest.
We hebben als gezin de dagen met elkaar doorgebracht, met een lach en een traan. Vooral oudejaarsdag.Gerard heeft vuurwerk afgestoken,ook de vuurpot die hij vorig jaar voor Peter had gekocht.
Ook heeft hij nieuwjaarsdag `s avonds vuurwerk afgestoken op Peet z'n graf omdat Peet zo gek was op vuurwerk.Peet z'n graf werd op 24-12-2008 geplaatst zodat hij nu helemaal zijn eigen plaatsje heeft, maar dat is ook nog wel confronterend.
Met mijn kleinkinderen gaat het ook heel erg goed en het oppassen is nog steeds een feest. Mijn gewicht was huilen. ben gegroeid tot 120kg. maar ook dat gaat weer naar beneden, niet heel snel maar toch met een beetje vallen en opstaan gaat het goed. Ik ben tenminste tevreden zo als het nu gaat.Met mijn dochter gaat het ook goed , dus allemaal dingen om dankbaar voor te zijn en de vrienden van Peet komen nog steeds elke vrijdag tenzij ik of zij iets bijzonders hebben. Wij, mijn dochter en ik zijn in november nog een weekje naar Vlieland geweest op vakantie. Was een hele ontspannen week hadden we ook even nodig.
We gaan er weer tegenaan met alle dierbare herinneringen aan Peet in ons hart.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 19 jan 2009 19:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het lijkt erop dat ik mijn eetplan gevonden heb,want een diëet wil ik het niet echt noemen.
Ondanks mijn onvrijwillig "werkloos"zijn gaat het afvallen met minder grote terugvallen dan eerst.
Deze maand is toch een moeilijke maand,de sterfdag van Peter, dan de verjaardagen van Gerard en Jeanette.
Zaterdag 31jan. met Gerard, Jeanette en Lara een dagje gewinkeld in Oldenburg.Dat was erg gezellig. En ondanks de döner,gebak en zelfs een braadworst en patat maar 250gram gegroeid. Ik ben heel tevreden smullen Lachen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2009 21:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ondanks alles wat weer tegen zit gaat het heel langzaam, maar zeker weer de goede kant op.
Mijn schoondochter is werkloos, dus ik ook.Daardoor wordt het financieel ook moeilijker voor mij.Maar het huis van Peter verkopen is voor mij geen optie, dan nog liever droog brood eten.Ook is er bij mijn moeder kanker geconstateerd,zij is wel bijna 89jaar, maar toch.....Toch probeer ik positief te blijven.
Ooit zal alles weer goed komen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 19 feb 2009 23:27    
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Sunny, ik heb vaak aan je gedacht. Wat dierbaar van die vrienden van Peter om nog steeds langs te komen op vrijdag.

Je hebt je eerste herdenkingsdag inmiddels achter de rug. Was het een goede dag? Zijn jullie gezamenlijk naar het graf geweest?

Je verdriet en gemis gaan voorlopig niet over, maar wat jammer dat je er nu weer extra zorgen bij hebt gekregen.

Knap dat je je gewichtsverlies weer onder controle hebt.

Liefs van Twompie!!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 feb 2009 23:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Twompie,dank je wel.
ja de eerste keer, het was heel moeilijk, maar met z'n allen hebben we er toch een "mooie"dag van gemaakt.We zijn met z'n allen 's middags naar Peet zijn graf geweest met bloemen en de kleintjes hadden een beeldje van een texels schaapje, een plantje dat Lara zelf had gekocht en een kaars, dan is het ook niet zo donker bij Ome Peter meegebracht.
Later zijn we met z'n allen naar ons huis gegaan en hebben daar nog een aantal anekdotes en uitspraken van Peet opgehaald.
Zijn meest aangehaalde uitspraak is en blijft-----I wish you a merry christmus!!!!!!!!!!!!!! Deze begroeting gebruikte hij het hele jaar door. Toch blijft voor mij persoonlijk de dag van de uitvaart het zwaarst en het meest verdrietig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 21 feb 2009 22:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Er is de laatste tijd veel gebeurd.Soms zag ik het allemaal niet meer zitten,maar ach ik kom er wel weer doorheen.
Financiëel zit het mij nog steeds niet mee, maar aan de andere kant zijn er ook veel mensen die mij helpen met van alles.
Zo is mijn schoondochter flink aan het klussen, zij verft en saust de boven verdieping met uitzondering van Peter zijn kamer, daar ben ik nog niet aan toe.
Daarna mag ik behangen, het behang is al 8jaar aanwezig, maar Peter wou eerst de vliering onderhanden nemen en dan pas de rest.
Mijn schoondochter heeft nog steeds geen nieuwe baan gevonden dus ben ik ook nog "werkloos"De kleinkinderen komen wel elke week een nachtje slapen bij mij.
Het meest zit het mij dwars dat er na vorig jaar mei geen bezoek meer is geweest hier. Ook niet van die familieleden die eerst zeiden dat ze mij nooit in de steek zouden laten Ach het is natuurlijk heel normaal na een paar maanden is het verdriet voor hun anders en gaat het gewone leven weer gewoon z`n gang .
voor mij wordt het nooit meer gewoon. Natuurlijk gaat mijn leven ook verder en put ik vreugde uit mijn kinderen, kleinkinderen en de vrienden van Peter die nog steeds vrijwel elke week komen en ook altijd voor mij klaarstaan.
Ook mijn gewicht heb ik redelijk onder controle ik val tenminste af. en dat stemt mij toch wel tevreden,
Zo, we gaan weer voor de volgende 5kg eraf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 28 apr 2009 23:13    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Hallo Sunny.

Fijn dat je er weer bent.
Heerlijk dat je schoondochter je zo goed helpt met de nodige klussen in huis.
Minder dat jullie beiden nog steeds werkloos zijn, is wel een aderlating en moet je nog harder roeien met de al strakke riemen.

Jammer dat je fam. je in de steek laat, net wat je zegt voor hun gaat het leven door en je mag na een tijdje niet meer over je geliefde overledenen praten, net of ze nooit bestaan hebben.

Probeer maar zoveel mogenlijk te genieten van je kinderen, kleinkinderen en de vrienden van Peter die je gelukkig niet in de steek hebben gelaten, dat zijn nog eens vrienden.

Slaap lekker en gezond weer op.

Liefs Helma.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 28 apr 2009 23:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week een paar onsjes gegroeid. niet veel maar toch.
Ik voel me ook niet zo heel erg positief. Weer een bekende met kanker (lever). het is de vader van een vriend van Peter.Hoe de prognose is moet nog duidelijk worden. Dan is mijn schoondochter ook al enkele weken ziek ,vorige week is ze nog een paar dagen geweest om te klussen, maar aan het eind van de was het weer helemaal mis met haar darmen. Er worden nu nadere onderzoeken gedaan om te zien wat er aan de hand is .
Zo nu weer genoeg gezeurd,morgen maar weer met "frisse moed"aan de slag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 mei 2009 19:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Na maanden weer eens de moed om wat op te schrijven.
Ik ben toch in een diepe depressie beland. Heb nu medicijnen daarvoor en gesprekken met een psychologe en krijg binnenkort rouwverwerkings therapie.Volgens mijn psychologe ben ik het afgelopen jaar zo druk bezig geweest met overleven en aan andermans verwachtingen te voldoen dat ik aan rouwen niet ben toegekomen.Ik kan nog steeds niet geloven dat Peet niet terug komt.Het blijft een rotstreek van het leven.Met de andere kinderen en kleinkinderen gaat het goed en ook de vrienden van Peter komen nog trouw elke week . Ook doe ik wel "leuke dingen"alleen ligt overal een schaduw over.Ach het zal wel weer goed komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 19 nov 2009 19:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 13 van 21