Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Sunny

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Passie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: south beach

Reageer met quote
Wat een mooie maar moeilijke dag hebben jullie gehad.
C. Mooi dat je het gedicht bij hem achter gelaten hebt. Ik ben er even helemaal stil van, kippenvel op mijn rug en tranen in mijn ogen, het idee dat je als moeder je kind begraafd. Zo kan het niet bedoeld zijn, maar helaas is de werkelijkheid nog wel eens anders.
Kussen Heel veel sterkte, voor elke dag die komen gaat. aai

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 apr 2008 21:57    
Vrouw Weeggegevens   Mirre

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Sunny,
Gisteravond las ik voor het eerst in jouw dagboekje, wat een verdriet staat hierin te lezen. Ik ben er mee naar bed gegaan, en er mee opgestaan.
Nu schijnt hier de zon, ik wil er jou een beetje van sturen.
Ik hoop dat achter die hele dikke donkere wolk, dit zonnetje ook voor jou (jullie) weer mag gaan schijnen.
Heel veel sterkte, kracht en liefde voor de toekomst!!!
Kussen Mirre

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 apr 2008 9:00    
Vrouw Weeggegevens   Sunny
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Ik ben heel dankbaar voor alle reactie's.Ze geven veel troost en een warm gevoel wat ik niet kan omschrijven.
Het gemis wordt er niet minder, maar wel anders door .Dank jullie wel

Jenny (sunny)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 10 apr 2008 21:13    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Dag Jenny,

Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat, maar als je er geen zin in hebt hoef je natuurlijk niets te vertellen.
Ik hoop dat het gáát, met je...

Fabiooltje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 apr 2008 12:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Na alles wat er is gebeurt en alle tegenslagen die we hebben gehad voordat we Peter naar zijn laatste rustplaats konden brengen voel ik nu een rust in mij die ik dit hele jaar nog niet heb gehad.Ik geloof dat Peter nog rondom mij is en dat hij zijn Fiat heeft gegeven over hoe wij zijn uitvaart en bijzetting hebben verzorgd .
Peter heeft zich daar n.l. nooit mee bezig gehouden.
Ten eerste omdat hij tot zijn laatste dag er van overtuigd was dat hij beter werd., maar ook zij hij altijd Een uitvaart is voor de nabestaanden , ik ben er dan niet meer ,alleen hoop ik wel dat ik om een hoekje toe kan kijken hoe jullie het doen.
Ik voel me soms intens verdrietig omdat hij er niet meer is ,maar voor Peter ben ik blij dat er aan zijn lijden een eind is gekomen
Het is allemaal zo dubbel.ik weet het niet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 13 apr 2008 11:34    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi Jenny,

Jullie hebben je uiterste best gedaan om de uitvaart en de bijzetting zo mooi en goed mogelijk te maken. En zoveel mogelijk passend bij jullie en bij Peter. Dat hebben jullie dus heel goed gedaan. Fijn dat je daar ook rust bij voelt en dat je voelt dat Peter het inderdaad allemaal goedgekeurd zou hebben.

Ik kan me niet voorstellen hoe het is om een zo dierbaar iemand te verliezen. Ik kan me voorstellen dat je er zo intens verdrietig van bent, ik kan me bijna níet voorstellen dat je daarna nog weer je leven op kunt pakken. Maar dat lijkt jou toch te lukken, langzamerhand, en dat vind ik heel knap!

En ik vind het niet dubbel, dat je dan ook blij bent dat hij niet meer hoeft te lijden: je gunde hem toch het beste? Veel liever had je gehad dat hij niet meer hoefde te lijden, omdat hij béter was geworden; dat was je échte wens.

Dag voor dag misschien, en soms uur voor uur.

Veel sterkte.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 apr 2008 13:05    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Knufff Helma

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 apr 2008 13:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag is een moeilijke dag. Weer een maand voorbij, weer een maand zonder Peter.Dat is al moeilijk, maar met dit mooie weer is het extra .Vandaag toch maar de partytent weer op gebouwd.
maar ik heb nog niet buiten gezeten. Overal om mij heen ruik ik BBQ'sOmdat Peet gek was op BBQén is het nog iets te confronterend.Ik wil niet klagen, maar zo voel ik het op dit moment.
Normaal begon Peet al half april met bbqen meestal zaten we dan in de garage omdat het buiten te koud was.De garage werd dan versierd met lichtslangen,lampions en kaarsen.
Bij navraag aan zijn vrienden bleek dat ook zij nog geen behoefte hebben aan bbq'en.
Nu even positief . Volgende week gaat er gewerkt worden aan de vijver. Deze is nl. lek. Peet en ik waren ons vorig jaar al aan het oriënteren wat we wilden een kant en klare vijver ,of toch maar weer van folie. Dan nog de vraag wordt het rubber -of gewone vijverfolie.Verder zijn we niet gekomen, maar nu zal het er toch van komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 03 mei 2008 20:21    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Hoi Sunny!

Ik lees nu pas hoe mooi en indrukwekkend je je geliefde kind hebt weggebracht. En dat mijn Catharina Mayra daar ook nog bij aanwezig is geweest is toch wel heel bijzonder Sunny! Mijn dank daarvoor.

En ja, echt beter gaat het niet met je. Kan ook niet. Is godsonmogelijk! Je leeft en je doet alles op de automatische piloot. Maar ooit, Sunny, ooit komt er weer een dag dat je spontaan kunt lachen. Ooit komt er een dag waarin je toch weer gelukkig kunt zijn. Ooit. Ik weet het zeker. En Nee: het wordt nooit meer zoals het was, maar toch.......

Hoe is het met de narigheid rond je huis? Kan/mag je er blijven wonen? Gaat het goed met oppassen van de kleinkids?

Liefs van Mathilde

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 mei 2008 23:35    
Vrouw Weeggegevens   Passie

Dieet: south beach

Reageer met quote
Hallo Sunny,

Ik moets vanochtend ineens aan jou denken. Moederdag zonder je geliefde Peter. Wat zal dat naar en koud zijn. Ik wil je heel veel sterkte wensen vandaag, dikke knuffel.
Liefs Jentina

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 mei 2008 7:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 11 van 21