Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Sandra :) in strijd tegen de kilo's met Modifast

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ohlalala
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Hier zijn we dan , mijn eerste dagboek Erg blij

Al weet ik nog niet zo goed wat ik er allemaal erin ga schrijven , behalve gewicht Erg blij , ik ben namlijk niet zo een schrijf talent Lachen
maar ik denk dat het me gaat helpen om een goed overzicht te hebben zodat ik zeker niet mijn doel uit oog verlies ...

Dus zaterdag 05/10 ben ik begonnen met modifast intensive en het gaat tot nu toe super goed, wel eerste 3 dagen veel honger gehad en aangezien manlief super lekker kookt was het nog wat moelijker maar tenminste moet ik zelf niet koken dus dat maakt het een stuk gemakkelijker , nu probeert hij ook te eten als ik er niet ben want het kriebelt als ik hem zo zien lekker eten smullen terwijl ik daar zo een zielig glaasje shake zit te drinken , maaar goed het is voor de goede doel , ik ben erg vastberaden en weegschaal is ook al lief voor mij ( ik kan het niet laten en weeg me dagelijks Schaam Schaam ) vamorgen 89.9kg ( startgewicht 93.3 kg Verward ) Erg blij cheerleader Applaus bye bye nr. 9 .... wil zooo graag tegen kerstmis in de 70 zitten maar zolang het eraf gaat ben ik even blij ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 okt 2013 12:26    
Vrouw Weeggegevens   LaQueen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
De eerste dagen gaan je goed af, heel veel succes! Nog even een tip.. kun je je einddoel niet eerst invullen als 70kg? Dan is het misschien een grotere motivatie, makkelijker haalbaar en kun je altijd daarna je einddoel weer verplaatsen naar 55!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 okt 2013 12:37    

Reageer met quote
Heey LaQueen , merciekes zenne en dat vind ik een super tip ik zal het ook ineens gaan doen want dat maakt het inderdaad makkelijker haalbaar = meer motivatie , want zo lijkt mijn doel nog heeeel ver Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 okt 2013 12:50    
Vrouw   N85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Tip voor het eten S avonds....

Ik die weight care plan A ook drie maaltijden vervangen en ik doe voor de avond groente roerbakken verse groente en die op snaak maken met kruiden ... Nog steeds saai haha maar het je wel het idee dat je mee eet Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 okt 2013 18:20    

Reageer met quote
A , jaa dat zal ik wel proberen eens als afwisseling als het wat minder gaat ook al ben ik niet zo'n groentenfanaat Erg blij maar ook een stuk vlees kan geen kwaad denk ik dat is ook koolhydraatarm ohhh , maar ja nu lukt het nog met shakes alleen ik merk dat ik nu echt geen honger niet meer heb , vanavond was ik die zelfs vergeten te drinken (later wel ingehaald ) probeer die laatste om 18 uur te drinken en daarna alleen een kopje thee en veeel water ... benieuwd of 't zo blijf , lijkt me te gemakkelijk op 't moment ... Verward Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 okt 2013 18:59    
Vrouw   N85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hey

ja blijft afwachten hoe het resultaat zal zijn

Maar van weight care in plan A mag je geen vlees en wil plan B daar eet je savonds een verantwoorde maaltijd met groente blees vis en koolhydraten

Weet niet hoe dat bij modifAst zit maar volgens mij ook niet in de strenge variant...

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 okt 2013 19:43    

Reageer met quote
pfff ik ben weer zo vroeg op , beeb werd om 5 wakker om te eten om daarna direct terug in slaap te vallen , spijtig voor mij niet het geval , ik ben vanaf 5 uur klaarwakker Verrast

kon het weer niet weerstaan en op de weegschaal gestapt Stom en jaa 100 gram eraf , en ook al weet ik eraf is eraf lijkt het me toch weinig , na ja het kan ook niet altijd veel eraf maaar toch .... waarom kan ik me niet gewoon een keer per week wegen pfff Heel heel boos

Ondanks dat om die 8 te zien ipv 9 maakt een wereld van verschil Erg blij , dus toch met goede moed aan de dag begonnen Fluiten

@ Nina

ja nu doe ik modifast intensive ( fase 1 ) en dat is toch alleen 3 shakes per dag ( water, thee etc ) in begin best wel moeilijk maar ben nu eraan gewend en voel geen honger meer , ik mis meer iets om eraan te knabbelen Lachen en WC die shakes vullen ze goed ? Heb je honger ernaa of ?? je zit er precies goed op weg Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 okt 2013 6:00    
Vrouw   N85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hey goeiemorgen,

Zo jij was vroeg ja haha

Bij mij komt straks monteur voor tv mag je ook zo een makkelijk tijd thuis blijven tussen half 10 en half 1 komt hij

ja nu ik het lees klopt dat van modifast...heb die in het verleden ook een x gedaan maar toen ging ik haast van m'n stokkie door alleen maar 3 shakes per dag.
Toen weight care gedaan....zit je in de strenge fase rond de 810 calorien en dit is plus de tussendoortjes en groente/ rauwkost.
En wanneer je honger hebt mag je ook gewoon raukost blijven pakken.

Dan eet je zo om de 2,5 uur en dat is veel beter te doen vind ik.
Zelf vind ik de shake ook veel lekkerder en beter vullen en de repen ook, maar dat is miss voor iedereen verschillend.

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 okt 2013 8:02    

Reageer met quote
Ah ja , dat WC lijkt me ook iets zé ... voorlopig blijf ik nog modifasten zolang het zo goed gaat maar ja mocht ik ooit ( hopelijk niet ) op het punt komen dat ik zeg van jaa dat kan ik niet meer , dan kan ik mss op WC overstappen ( ipv te "falen" ) dan is het wat nieuw Erg blij zo een soort plan B Lachen

Ik heb gezien dat je zich voor dat sprintje groen tot kerst hebt aangemeld , a wel ik ook daarjuist , nu maar duimen dat we er blijven op dat lijstje hé Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 okt 2013 8:30    
Vrouw   N85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja je moet doen waar je je goed bij voelt toch haha

Maar ik moet af en toe echt wat kunnen kauwen Erg blij

Heb zelf ook een sprintje tot de kerst met weight care ( maar modifast kan ook)...dus als je zin hebt?

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 okt 2013 8:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4