Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Sandra :) in strijd tegen de kilo's met Modifast

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ohlalala
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Hoi iedereen ben er eindelijk weer.. cheerleader .. het is echt lang geleden maar ja ook heel wat gebeurt tussenin... En schommelingen in mijn gewicht dat ik had Geschokt ongelooflijk ... vorige jaar nog tot 85 gegaan ging heel goed maar daarna terug in oude gewoontes vervallen en heb er genoeg van om eerlijk te zijn. Ik wou proberen om mijn eetgewoontes te veranderen maar het is makkelijker gezegd dan gedaan bij mij. Wel heb ik ingezien dat die modifast shakes het beste voor mij werken. Lekker 3 shakes per dag en dat is het. Ik had toen niet moeten stoppen maar verschillende gebeurtenissen in familie, (4 familieleden overleden aan kanker en nog heel wat) deden wat met mijn en verviel ik in mijn oude gewoontes zonder erbij stil te hebben gestaan. Maar goed het is nu wel tijd dat ik er weer werk van maak alleen deze keer zal ik zeker niet stoppen tot dat ik mijn doel bereikt heb. Mijn doel is in de 70kg te komen tegen 15 juli en uitendelijke doel is 58 maar daar plak ik geen tijd op al pakt het een jaar of meer maakt niet uit zolang ik er geraak Erg blij Schaam Schaam

Ok dus vanmorgen 91.1kg Schaam Schaam Geschokt Schaam Schaam en daar komt snel verandering is ... dus volle moed aan mijn tweede echte poging ( die ook gaat lukken Erg blij ) ! Ik ben dus weer in strijd tegen de kilo's met modifast Erg blij allee nu ga ik mijn middag shake opdrinken cheerleader Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2015 11:38    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Zo herkenbaar. Als je begint met afvallen denk je als de kilo's eraf zijn ga ik het heeeeel anders doen maar vervolgens weer in je oude eetpatroon terug vallen.
Ik vind het shaken ook het makkelijkst. Gewoon weten wat je mag en klaar.
Nou heel veel succes met het shaken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2015 11:48    

Reageer met quote
Hi (Nederlands=Hallo) Hoi iedereen cheerleader , ik was een tijd weggeweest maar ben terug Erg blij wel dit keer ben ik flink geweest en ben niet in oude gewoontes hervallen Erg blij ik ben goed op weg nu, eindelijk dat klik in mijn hoofd gemaakt Erg blij heb wel af en toe vals gespeeld maar dan ga ik gewoon verder ipv op te geven en zo gaat het heel goed tot nu toe.. Voel me ook stukken beter en pas nu al beter meer in mijn kleren, sommige zijn zelfs al wat te groot dus ik super blij Erg blij cheerleader cheerleader deze twee dagen wat stil gestaan op 85 maar hopelijk komt morgen daar verandering in want ik hou me netjes aan mijn 3 shakes per dag Erg blij inderdaad ben ik van die "elke dag wegen" gewoonte niet af Lachen Lachen Lachen

Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mei 2015 12:11    

Reageer met quote
Applaus Applaus yesss vanmorgen dus 84.5 kg Applaus oooch ik ben zoooo blij !!!!
Hoe verder van 9 hoe beter Erg blij ik had niet verwacht dat het ineens halve kg ging zijn maar toch Erg blij a wel ik moet zeggen dat het zeker extra motiveert Lachen
o ja ik was vergeten te vermelden dat ik nu ipv alleen water een "zelfgemaakte drankje" drink :
ik zet een liter water met 2 citroenen in schijfjes, halve komkommer, een goede stuk gember in schijfjes en verse munt overnachten in de koelkast en drink dat hele dag door. Het stilt ook honger, geeft precies wat meer energie en verfrist smullen
Alé nu met volle moed aan de dag begonnen Erg blij Veel succes iedereen en ik stuur veeeeel positieve energie Lachen Bye (Nederlands=Dag) Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2015 8:49    

Reageer met quote
Vandaag niet echt mijn dag, ziek Janken oh weegschaal staat nog op 84.5 kg maaar ben wel flink geweest en netjes bij 3x shake per dag gebleven , ik weet wel dat het nu wat trager gaat dus maak ik me niet zorgen over, het is alleen dat hoofdpijn,koorts, hoest grrrrr nu een lekker thee drinken en terug in bed kruipen zekers.... Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jun 2015 10:55    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Beterschap, er zijn momenteel veel mensen aan het kuchen en proesten. Voordeel van ziek zijn is dat je meestal ook niet zo'n trek hebt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 02 jun 2015 13:56    

Reageer met quote
cheerleader Hoi, hoi , ik ben er weer.
Idd *eef69 dat hielp een beetje want geen trek hahaha en ondertussen voel ik me beter dan ooit Erg blij
griepje is over en gewicht begint terug wat meer te zakken.... vanmorgen 83.0kg en dat voelt gewoon fantastisch want ik ben dichter dan ooit om eindelijk die 7 terug te zien.... spannend ! tja ik weet dat het nog doorbijten is en uiteindelijke doel (tss 59-64kg) nog ver is, toch voelt het veeel beter en ik voel me zelf veel lichter, krijg ook terug meer zelfvertrouwen ( dat ooit niet mankeerde) en het is zalig als die broeken allemaal wat beginnen zakken Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2015 7:56    
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Goed bezig! Erg blij

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2015 18:37    

Reageer met quote
Merci ! Het is ook de eerste keer dat ik echt mijn best doe Lachen na vele pogingen ohhh

Awel vanmorgen 82.7 kg cheerleader happy, happy, happy !!!!

ik kan haast niet wachten tot dat ik eindelijk 7 op de weegschaal zie staan Schaam Schaam Cool Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jun 2015 13:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4