Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Sandra :) in strijd tegen de kilo's met Modifast

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Esmee22
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge 500

Reageer met quote
Hallo goed bezig zeg!
Ik ben ook net begonnen, maar dan met cambridge.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 okt 2013 11:51    
Vrouw Weeggegevens   LaQueen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Graag gedaan hoor, Sandra! Ik hoop dat het je gaat lukken, toi toi toi!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 okt 2013 18:27    
Vrouw Weeggegevens   ohlalala
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Hoi, Hoi Erg blij

@ Bedankt dames ik hoop ook dat het lukt aan ons allemaal Erg blij

Ik droom stiekem al van nieuwe kleren ( dat is mijn beloning eens ik mijn doel heb bereikt , alle oude kleren weg - ook die kleine maten die ik behouden heb mocht ik er terug in passen - en een kompleet nieuwe garderobe aanschaffen ) Ik wil een complete nieuwe start maken Uitroep ... Tja vroeger was ik toch wel een beetje verslaafd aan shopping maar na zoveel kilo's erbij heb ik echt geen goesting meer want alles wat ik graag draag ofwel past het niet ofwel trekt het op niets eens ik het aan heb Verward !

Vanmorgen nog eens op de weegschaal gestapt en ja hoor nog 700 gram eraf cheerleader , en het stimuleert enorm Erg blij hoe verder ik van nr. 9 ben hoe beter Lachen

Ik heb me wel tot nu toe netjes aan mijn 3 shakes per dag gehouden ( zonder snacks , wat dan ook , alleen water , thee en kofie ) moet wel zeggen dat ik wel een beetje trots op me ben , hopelijk blijft het zo Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2013 9:59    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo Olalala,

Even bij jou kijken hoor in je boekje. Wat herkenbaar allemaal zeg, al die strijd. Ik heb het verleden jaar gedaan met de shakes van het Kruidvat en 20 kg afgevallen. Ik wilde perse het avondeten erin houden, om niet helemaal te vervreemden van het eten. Je moet namelijk weer opnieuw gaan eten en dat is moeilijker als je helemaal niets mag. Nu eet ik gezond en tot 1200 kcal.

Knap hoor, hoe je het doet en de troost dat je beloond wordt is echt van groot belang. Mooi slank en zo fit, dat had ik tenminste. Je zult merken dat je straks zo goed in je vel gaat zitten, dat je er van gaat glimmen en dat is een super gevoel. Dat houdt je sterk hoor.

Wens je al het geluk in de strijd der kilo's en blijf sterk hoor. Je doet het prima. cheerleader

Groetjes van Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2013 10:26    

Reageer met quote
Hoh Merci Crebster Erg blij

Je hebt het toen al zo goed gedaan zé en nu weer goed op weg , Toppie Erg blij

Ben blij dat ik me hier ingeschreven heb , en zo een dagboek bij hou , heb nog nooit gedaan en dat biedt echt zowel veel steun als een overzicht , zo lekker erover kletsen met "lotgenoten" of gewoon uw ei kwijt dat doet deugd ! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2013 10:39    
Vrouw   N85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Joehoe!!

Morgen wegen spannend..!

Bij jullie gaat het ook allemaal erg lekker zo te lezen Super!!

Groetjes Nina

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2013 10:39    

Reageer met quote
Hi (Nederlands=Hallo) iedereen !!!

Erg blij Erg blij Erg blij Vandaag terug gewogen en ja hoor 88.4kg Erg blij cheerleader super, super content ... zalig .. voel me al super goed in mijn vel en die kilo's vliegen eraf , dus in een week bijna 5 kg kwijt , mijn startgewicht was 93.3 kg Schaam Schaam .... en ja dag kan niet meer stuk Lach

Ik ben wel heel braaf geweest , nog geen een keer gezondigd en dus trots op mezelf !! Vandaag lekker gaan wandelen en nog steeds met volle moed blijven shaken Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 okt 2013 9:36    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo Ohlalala,

cheerleader Wat fantastisch zeg en wat veel afgevallen, zeg! cheerleader Een echte tien voor jou en nu lekker volhouden hoor. Hoe beter je aan je dieet houdt hoe groter het resultaat en dat blijkt nu wel.

Ben super trots op je hoor, ga jij lekker de nieuwe week in.

Groetjes en fijne zondag van

Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2013 10:04    

Reageer met quote
Crebster schreef:
Hallo Ohlalala,

cheerleader Wat fantastisch zeg en wat veel afgevallen, zeg! cheerleader Een echte tien voor jou en nu lekker volhouden hoor. Hoe beter je aan je dieet houdt hoe groter het resultaat en dat blijkt nu wel.

Ben super trots op je hoor, ga jij lekker de nieuwe week in.

Groetjes en fijne zondag van

Crebster

Hi (Nederlands=Hallo) Goede morgen iedereen Lach

Bedankt Crebster Erg blij nooit gedacht dat ik er karakter voor heb , blijkt wel heheh maar dat komt omdat ik echt super gemotiveerd ben en zeker na elke kilo minder is de motivatie groter ..

Vanmorgen weer op de weegschaal en zoals de ticker zegt , ja hoor 87.1 Lach dat is dus al 6 kilo vanaf het begin cheerleader cheerleader cheerleader

Morgen ga ik wel naar een trouwfeest van mijn lieveling nichtje eeen dus ga ik zeker iets eten maar ik voel me er niet schuldig over want vanaf woensdag gewoon verder met mijn 3 shakes per dag tot kerst Lachen Erg blij al weet ik dat er dan zeker iets meer op de weegschaal ga zijn maar soit ik zal wel proberen om goede keuzes te maken Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2013 7:28    

Reageer met quote
O ik zie juist dat de ticker nog niet aangepast is , gaat het niet automatisch? Jeuk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2013 7:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4