Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Rosa Maria

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   RosaMaria
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Mijn naam is Rosa Maria en ik ben sinds een paar dagen lid van het weegclub forum.

Twee dagen geleden ben ik gestart met de 5-daagse minikuur van Weight Care. Dit heb ik de afgelopen 2 dagen gegeten:

Dag 1
O: maaltijdshake vanille
L: maaltijdreep choco crisp
T: bouillon groente
A: minestronesoep
D: pudding chocola

Dag 2
O: muesli
L: maaltijdreep karamel
T: bouillon tomaat
A: pasta champignon
D: pudding aardbei

Daarnaast eet ik iedere dag 2 stuks fruit (appel of peer) en ijsbergsla en komkommer. Voor het bereiden van de maaltijden gebruik ik sojamelk.
Na de 5-daagse minikuur wil ik voortaan iedere maandag ontbijt en lunch vervangen door Weight Care maaltijden en de rest van de week meer gaan sporten en gezonder gaan eten.

Ik vond het tot nu toe erg goed vol te houden, alleen vraag ik me af of ik niet te snel af val. Ik ben namelijk 1,5 kilo kwijt in twee dagen, maar misschien komt dit door gewichtsschommelingen? Ik weet dat ik me maar een keer per week moet wegen, maar de verleiding was te groot! Geschokt Moet ik misschien iets meer eten of is dit normaal? Ik heb namelijk geen ervaring met afvallen.

Succes iedereen die ook dit dieet aan het volgen is!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2012 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Anoniem1991
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Hee Rose-Maria, ik dacht ik kom ook even bij jou in je dagboekje kijken. In het begin verlies je veel, door vochtverlies. Daarom is dit normaal. Maar ben jij niet allang op gewicht? Hoelang ben jij ?

Voor de rest ziet het WC menu er wel goed uit volgens mij ? als je gewoon die 5 daagse mini kuur volgt.. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2012 21:20    
Vrouw Weeggegevens   RosaMaria

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Heel erg bedankt voor je antwoord Lach Ik wist niet dat vochtverlies er iets mee te maken had. Ik heb inderdaad geen overgewicht, maar wil gewoon slanker zijn dan ik nu ben. Ik ben 1.54 meter lang.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2012 22:03    
Vrouw Weeggegevens   Smurfjuh90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Hoi RosaMaria,
Kijk je uit dat je niet te veel afvalt op deze manier, want zodra je hiermee stopt kan het zijn dat je weer wat aankomt omdat je eigenlijk al op je goede gewicht zit. en dan ga je heel erg lopen jojo-en en dat is niet goed voor je lichaam
Probeer als je wat wil afvallen nog dat te doen door bijvoorbeeld het b-plan of misschien zelfs wel via c. dat is minder drastisch maar geeft ook zeker een goed resultaat!

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2012 17:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1