Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Wij zijn al meer dan 1 jaar niet naar een kapper geweest.
We hebben een goede thuiskapster die burn-out heeft.
Koudwatervrees om naar een ander te gaan.
Inmiddels is mijn haar behoorlijk lang, komt tot mijn bhbandje en mijn pony knip ik zelf.
Manlief heeft een heel artistiek koppie, kan een staartje maken.
Laatst op de fysio heeft hij kennis gemaakt met een kapster die de werkzaamheden weer langzaam oppakt. Ze hebben een klik.
Dus binnenkort afspraak maken maar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 16:00    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben ook nog nooit naar een andere kapper geweest. Ik ga al van kinds af aan naar diezelfde kapster. Zij woont bij mijn ouders in de straat en vroeger gingen wij daar heen en tegenwoordig komt ze bij mijn ouders thuis. En ik ga denk ik 2 keer per jaar ofzo want dan is het weer eens te lang voor mij geworden om het zelf goed te verzorgen. Maar ik ben waar ik nu woon eigenlijk nog nooit naar een kapper in de buurt geweest terwijl er toch meer dan genoeg zitten.

Ondertussen zijn we al weer een paar dagen verder. Na dinsdag was ik erg moe en 's-avonds vaak geen energie genoeg meer om mijn dagmenu hier neer te zetten. Ik was halverwege de week weer netjes onder de 100 maar vanmorgen zat ik er toch weer boven al weet ik nu waar het door komt. Afgelopen vrijdag ben ik na de intake bij de nieuwe fysio voor de hydrotherapie waar ik eind augustus mee ga starten bij vrienden van mij gaan eten en meteen de verjaardag gevierd van mijn vriendin. Het eten zelf dat was gewoon normaal maar 's-avonds heb ik nog brownies op en borrelnootjes. En gisteren heb ik de overgebleven brownie opgegeten en nog wat chips. Niet zo slim en gezond dus maar wel lekker. Nu is het op en komt er voorlopig ook even niks meer in huis. Eens kijken of het me dan gaat lukken om onder die 100 te komen en ook echt te blijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 16:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van donderdag 13 juli

Ontbijt
sojayoghurt, banaan

Lunch
Tomaten/ groentesoep (vers uit mijn vriezer)
1 bakje rijsttoastjes

Tussendoor
kiwi, 2 abrikozen
2 kaascrackers

Avond
2 boterhammen, boter
kaas, kipfilet
1 ei
tomaat, komkommer, augurk

Tussendoor
wortel, radijs

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 16:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vrijdag 14 juli

Ontbijt
2 kaascrackers, kaas
1 banaan

Lunch
Stamppot (uit de vriezer)
1 runderhamburger

Tussendoor
mandarijntjes 2

Avond
Witlofsalade (witlof, lenteuitjes, ei, dressing, zilveruitjes, fruitcoctail)
aardappels
kippenbout, bakboter

Tussendoor
brownies
borrelnootjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 16:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van zaterdag 15 juli

Ontbijt
sojayoghurt, banaan, kaneel

Lunch
Salade (gemengde sla, komkommer, tomaat, paprika, zilveruitjes, avocado, groene knoflookolijven, 1 ei, dressing, cashewnootjes)

Tussendoor
1 kaascracker met pindakaas
1 peer
brownie

Avond
2 boterhammen, boter
kaas
gerookte haring
komkommer, wortel, radijs

Tussendoor
kiwi
chips

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 16:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisterochtend weer gezellig samen getekend met mijn tekenclubje. We hebben weer een mooie mandala getekend. Ik heb de opzet helemaal af, en hij ligt nu op het nog te kleuren stapeltje, daar liggen er nog 2 die ik al wel helemaal getekend heb maar nog niet gekleurd Erg blij

Toen ik net in de taxi wilde stappen werd ik gebeld voor mijn trippelstoel. Die ging dit weekend kapot en staat precies in een rot stand zodat ik er alleen nog maar mee aan het aanrecht kan zitten om iets te doen, ik kan net niet goed genoeg bij de grond om te kunnen trippelen en dat is gewoon niet handig, ik heb er nu dus eigenlijk weinig meer aan en ik merk dat ik nu al meer last heb van mijn rug en benen. Gelukkig komen ze morgenmiddag om hem na te kijken en hopelijk ook te kunnen maken.

Vandaag een rustig dagje, mijn hulp is vanmorgen geweest en ik ben vanmiddag na de lunch in slaap gevallen. Dus ook verder niet veel gedaan. Zo nog even 2 kaartjes uitzoeken en schrijven dan kunnen die morgen meteen mee als ik naar therapie ga dan kom ik vast wel ergens langs een brievenbus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 20:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van gisteren 17 juli

Ontbijt
sojayoghurt, dadelstroop
1 banaan

Tussendoor
rijstwafels met chocolaagje

Lunch
Salade (zie 15-7)

Tussendoor
abrikozen

Avond
2 boterhammen, boter
pindakaas, farmersalade
3 rijstwafels, casselerib
komkommer, tomaat, radijs

Tussendoor
wortel
1 kiwi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 20:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
sojayoghurt
muesli
banaan

Lunch
bloemkool, peper, beetje zout
aardappel
spareribs

Tussendoor
2 crackers, pindakaas
1 nectarine

Avond
2 boterhammen, boter
casselerib, farmersalade
avocado, tomaat, zilveruitjes, peper, kruiden

Tussendoor
soja chocomel
komkommer, radijs, wortel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 20:53    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Ik hoop dat ze je stoel nog kunnen maken, dan beweeg je je weer een stuk fijner door het huis.
Leuk dat je gekleurd hebt, misschien ga ik dat morgen ook wel even doen. Het wordt waarschijnlijk toch te warm om buiten te zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 20:54    
Vrouw Weeggegevens   Kaya

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat balen van je stoel zeg. Hopelijk kunnen ze hem snel maken want dit is wel heel onhandig voor je.

Leuk die Mandela's maken! Ik doe ze wel eens inkleuren, vind ik heerlijk ontspannend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 22:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 96 van 132