Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Er heeft nu ongeveer 16 of 17 weken tussen gezeten. Ik moet steeds contact opnemen als ik merk dat de pijn weer begint toe te nemen dan wordt er op korte termijn meestal 1 of 2 weken later een nieuwe dagopname gepland.
Opgeven komt niet echt voor in mijn woordenboek Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2017 21:09    
Vrouw Weeggegevens   Kaya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
O dat is nog te overzien, maar wel heftig zeg!

Nee dat had ik al door topper!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2017 21:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Voor mij was het pijnniveau wat ik had voor de infusen veel heftiger dan 1 keer in de zoveel maanden naar Alkmaar voor een infuus.

Hahaha, dank je, ik was nooit zover gekomen als ik snel zou opgeven en dan heb ik het niet alleen over het afvallen maar over alles wat er de afgelopen jaren is gebeurd in mijn leven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2017 21:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren dus weer een dagopname in de pijnkliniek in Alkmaar voor het infuus. Ik ben niet makkelijk aan te prikken maar gisteren was het wel extreem hoor. Zelfs de anesthesist had 5 pogingen nodig om het infuus te prikken. Ik heb hele dunne fragiele vaten en die rollen ook nog eens weg als je ze aan wil prikken maar ze zijn ook heel moeilijk voelbaar en komen soms niet eens echt op als ze zo'n band om je arm doen. 'Gelukkig' voel ik vrijwel niks als ze me prikken en zelfs niet als ze met die naald aan het 'wroeten' zijn om hem goed te krijgen. Het zal er voor een buitenstaander ook wel apart uit hebben gezien, een patient die gezellig en relaxed zit te kletsen en te lachen terwijl de arts met zo'n infuusnaald aan het rommelen is Lachen Maar goed in totaal bij poging 6 zat het infuus eindelijk waar het wezen moest en liep het ook door. Verder is alles helemaal goed gegaan en kan ik er hopelijk weer voor een aantal maanden mee vooruit.

Vandaag een rustig dagje, alleen eind van de middag met de taxi naar mijn ouders omdat daar de kapster kwam. Mijn haren waren weer veel te lang en kreeg steeds meer moeite om ze goed te kunnen wassen en borstelen. Dus nu is het weer een groot stuk af en kan ik er weer even tegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 21:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van gisteren 11 juli

Ontbijt
2 meergranencrackers, kaas
1 banaan

Lunch
Salade met sla, komkommer, tomaat, druiven,bosbessen, aalbessen, paprika, geitenkaas en honing

Tussendoor
kiwi, druiven
1 nak'd choco orange reep

Avond
haverbroodje, boter, kaas
haverbroodje, boter, kipfilet
wortel, komkommer, radijs

Tussendoor
kersen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 21:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 rijstwafels, kipfilet
1 banaan

Lunch
Stamppot (zie 9-7)
mini rundergehaktballetjes

Tussendoor
2 meergranencrackers, filet americain
2 mandarijntjes

Avond (bij mijn ouders)
bloemkoolstamppot met spekjes
runderhamburger, boter

Tussendoor
kersen, 1 abrikoos
stuk hamburger

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 21:34    

Reageer met quote
Brrrr dat klinkt echt vreselijk dat aanprikken, heb je dan ook geen last van blauwe plekken?
Ik ben gelukkig heel makkelijk te prikken want ik ben best een piepert .

En lekker een stuk van je haar af, ik vind het altijd zo fijn als de kapper is geweest. Dan voel ik mij helemaal weer fris en fruitig hahaha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 22:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik krijg wel blauwe plekken, mijn beide handen zijn nu 1 grote blauwe plek, hahaha, maar gelukkig voel ik het aanprikken niet, tenminste ik voel wel dat ze wat doen maar geen pijn dus ik zit er gewoon heel relaxed bij te kijken en te kletsen. Voor de arts ook best een aparte ervaring, hahaha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 22:33    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Bijzonder hoor. Ik val van me stoel van het lachen!
Ik ben ook heel makkelijk te prikken, zelfs in van die blauwe lampen op toiletten zie je mijn aders nog. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 9:27    

Reageer met quote
hahaha dat zal wel idd. en voor hun ook wel prettig, omdat het al zo moeilijk gaat.
hopelijk trekken je blauwe plekken snel weg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 12:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 95 van 132