Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
sojamelk, teffontbijt, banaan

Lunch
Salade met:
Gemengde sla, komkommer, tomaat, lenteui
augurk, zilveruitjes
avocado (halve)
1 ei
dressing
gerookte kip
cashewnoten
groene knoflookolijven

Tussendoor
2 kaascrackers
aardbeien

Avond
2 schar ciabatta's
boter, kaas, gerookte zalm
1 ei, grilworst
kopje tomaat-wortel-prei soep

Tussendoor
komkommer, tomaat, radijs, augurk
kersen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 21:00    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Frustrerend lijkt het me wel, om zo je best te doen en dan toch weer de weegschaal boven de 100 te zien kruipen.
Een dikke pluim voor het doorzetten Marianneke!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 22:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Eigenlijk blijf ik al heel lang gewoon stabiel Duffy, en dat is helaas rond die 100 momenteel. Het meest frustrerende is eigenlijk dat zelfs de dietiste zoiets heeft van ik weet niet wat je nog aan zou kunnen passen in je eetpatroon want je eet gewoon gezond en gevarieerd enzo. En in mijn beweegpatroon kan ik gewoon niks aanpassen. Maar ik gebruik natuurlijk ook medicatie die niet echt helpend is om af te vallen (een van de bijwerkingen is zelfs gewichtstoename maar die periode heb ik al gehad en daar is nu gelukkig weer een groot deel van er weer vanaf) plus een hormoonafwijking en slaapproblemen wat beide ook niet echt bevorderlijk is als je af wilt vallen.
Maar, om weer terug te komen in het positieve, er zijn al weer 16 kilo's af, een dietiste bevestigd dat ik met eten gewoon heel goed bezig ben en ik kan niet meer doen als mijn best. Dus ik ga gewoon lekker door en ik zie het wel Erg blij

Een minpuntje van vandaag, ik had een zakje snoepjes gekocht gewoon voor af en toe 1 of 2 ofzo maar het zakje is ondertussen alweer leeg Schaam Schaam Kan ik dus beter nog maar even niet doen en mooi in de winkel laten liggen want daar heb ik meestal weinig moeite mee. Maar als ik het in huis heb dan gaat het soms nog wel eens mis zoals vandaag. Maar niet met alles want ik heb in de kast ook nog een stapel met van die nakd reepjes liggen en die vind ik ook heel lekker maar daar kan ik dan blijkbaar wel gewoon vanaf blijven en ze gebruiken waarvoor ik ze in huis heb om mee te nemen met een dagje weg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 0:48    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Misschien kan je over een tijdje wel je medicijnen aanpassen, die 16 kilo kan nog best wel eens verschil maken misschien? Hormonen kunnen echt zo van invloed zijn op je gewicht, lastig is dat.

Heel knap dat je die nak'd repen kunt laten liggen! Ik heb nog wat fruitbars over van de vakantie en daar nam ik er vanmiddag eentje van. Maar die zou ik ook in één keer op kunnen eten, haha. Ik had ook time-out koeken chocolade mee, die waren ook erg lekker en zijn dus opgegaan. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 20:52    
Vrouw Weeggegevens   Kaya

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
hey hoi!

ik kom even buurten bij. lang hier niet geweest Rollende ogen .

ik denk dat je op een plateau zit. en dat is meestal een lange adem hebben en het uitzitten. soms kan het nog wel eens helpen om 1 of 2 dagen even wat meer calorieën te nemen om daarna weer terug in je ritme te gaan.

je lijstje ziet er wel super uit!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 22:34    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Fijne dag Marianneke.
Liefs.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2017 7:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Duffy, helaas zal dat aanpassen van die medicatie niet echt snel een optie zijn. Het is een deel van mijn pijnmedicatie en we hebben heel lang gezocht naar een voor mij werkende combi met de minste bijwerkingen. De enige medicatie dier eraf kon na het starten met de Ketamine infusen is de naproxen, de helft van de paracetamol en de codeine. Helaas kan de Lyrica niet omlaag, en dat is juist de medicatie met gewichtstoename als bijwerking.

@welkom terug Kaya, ik ga gewoon verder hoor met hoe ik bezig was, ik geef het niet op en was zeker niet van plan om die 16 kilo er weer aan te krijgen. En ik zie wel hoe het gaat lopen en hopelijk pakt mijn lichaam het ergens weer gewoon op zodat er nog wat af gaat. Maar zo niet dan is het ook goed. Maar dan weet ik in ieder geval dat ik er alles aan gedaan heb wat ik kan. Ik ga zo eens even in jouw boekje kijken.

@Juffie, dank je wel hopelijk had jij ook een fijne dag Juffie Erg blij

Vandaag een rustig dagje, nog wat kaarten geschreven om morgen op de post te doen. Mijn hulp kwam vandaag ipv morgen omdat ik morgen weer naar Alkmaar moet voor een nieuwe dosis Ketamine via infuus. Dus morgen wordt sowieso al een lange dag voor mij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2017 20:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van maandag 9 juli

Ontbijt
3 crackers met magere leverpastei
1 banaan

Lunch
Stamppot (aardappel, bloemkool, prei, andijvie, paprika, kruiden)
bakboter, mini rundergehaktballetjes

Tussendoor
2 meergranencrackers met tahin
aardbeien

Avond
1 schär ciabatta, boter, kaas
3 rijstwafels, gerookte zalm, grilworst
Komkommer, tomaat, wortel, augurk

Tussendoor
3 abrikozen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2017 20:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
sojayoghurt
zonnebloem en pompoenpitten en lijnzaad
banaan

Lunch
Salade (zie 8-7)

Tussendoor
1 meergranencracker met sandwich spread
aardbeien en kersen

Avond
2 boterhammen, boter, kaas, grilworst
halve avocado
3 crackers, filet americain
wortel, komkommer, tomaat, augurk

Tussendoor
1 peer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2017 20:37    
Vrouw Weeggegevens   Kaya

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goed van je dat je gewoon doorgaat. Er gaat straks heus wel weer wat er af. Soms moet je lijf zich even opnieuw in regelen.
Morgen zeker een lange dag. Hoe vaak moet je dat infuus?

Nou je bent ene topper hoor. 16 kilo er af!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2017 20:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 94 van 132