Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Mooi weer hoor.
Hoe lang doe je nou over een kaartje? (Mij gaat het nooit snel genoeg als ik het eens probeer.)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 jan 2017 23:40    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Duffy, en hoe lang ik over zo'n kaartje doe ligt aan hoeveel en hoe snel ik last krijg van mijn handen en moet stoppen. Deze heb ik ongeveer 2 uurtjes over gedaan met tussendoor af en toe even pauze. Maar soms duurt het een paar dagen voor een soortgelijk projectje af is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 jan 2017 0:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag dag 1 van mijn verjaardags weekend. Heb geteld tot en met de lunch en daarna niet meer. Dus gewoon een gezellige middag met familie zonder bezig te hoeven zijn met punten tellen en op schrijven wat ik eet. Morgen dag 2 Erg blij Ik merk vanzelf wel wat de 'schade' is later deze week.

Mijn dagmenu van vandaag tot en met de Lunch

Ontbijt
125gr sojayoghurt 2
1 banaan 0

Lunch
136gr gekookte aardappels 3
146gr kipfilethaasjes gepaneerd 4,5
spruiten 0

Tussendoor
2 mandarijntjes 0

Dagtotaal 31pp en vast ook een groot deel van de weekpunten van afgelopen week op. Morgen begint mijn nieuwe week met weer opnieuw 45 weekpunten. Dat is dan wel weer het voordeel van zondag als weegdag en dus eerste weekdag hebben en je verjaardag op zaterdag en zondag vieren Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 jan 2017 22:31    
Vrouw Weeggegevens   Kaya

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nog gefeliciteerd en ik hoop dat je een leuke verjaardagsfeestje hebt gehad!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 jan 2017 23:00    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Van mij ook nog van harte gefeliciteerd! Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jan 2017 21:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt dames. Ik heb een leuk en gezellig weekend gehad. Maar wel druk en hoe leuk ik het ook vind ben ook wel weer blij dat het achter de rug is. Na vandaag heb ik de rest van de week eindelijk rust en helemaal niks behalve de thuiszorg, want tja ik was weer eens zo lekker handig geweest met plannen dat ik een afspraak had gemaakt voor vanmorgen en daar kwam ik zondag natuurlijk pas achter.
Ik heb zondag helemaal niet geteld en dus ook niks opgeschreven.
Vandaag weer opgepakt en hier is mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers 2
30gr filet americain 2
1 banaan 0

Lunch
soep (zie 11-12) 7
48gr kipspiesjes aldi 2
3 crackers 2
30gr 30+ kaas 2

Tussendoor
worteltjes 0

Avond
1 schär kaiserbroodje 4
10gr sojaboter 1
60gr avocado 3,5
31gr kaas 3
60gr kipspiesjes aldi 2,5
tomaat, komkommer, zilveruitjes, radijs 0

Tussendoor
1 peer 0

Dagtotaal 31pp

En heb tussendoor nog de laatste paar stukjes worst en paar blokjes kaas op en vanavond een koekje in de pauze bij het koor. Laten we zeggen dat ik er vrij zeker van ben dat al mijn weekpunten voor de rest van de week wel op zijn. Vanaf morgen toch maar echt weer netjes naar de 31 dagpunten. En vokgende week zie ik dan wel wat de weegschaal er van vind Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jan 2017 0:31    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Alsnog van harte gefeliciteerd meis.
Zo te lezen heb je het fijn gehad.
Wens je nog heel veel goede jaren toe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jan 2017 9:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt Juffie.

Ik heb geloof ik een beetje moeite om weer terug te gaan naar het gewone eten, zeker nu er nog restanten zijn van dingen van het weekend die ik normaal nooit heb. Ik heb vandaag een pak koekjes leeggegeten wat nog over was van gisteren, 5 glutenvrije kokosmakronen met chocola Schaam Schaam was niet helemaal de bedoeling. Maar goed ze zijn op en ik kan er niks meer aan veranderen. Ik ga ze ook niet meetellen in de punten want die heb ik niet meer, en vandaag niks meer eten verder lijkt me ook geen goed plan. Dus vanaf nu maar weer opnieuw oppakken en komt het vast wel weer goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jan 2017 15:51    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Zo is dat, nieuwe dag nieuwe kansen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jan 2017 20:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Precies dat dacht ik dus ook juffie. En iedereen heeft wel eens dit soort momenten. ik had eigenlijk verwacht dat het al wel eerder zou gebeuren, dit is de eerste keer sinds ik ben begonnen dat ik het niet meer binnen mijn dag of weekpunten in kon passen. Behalve nog wat kaasblokjes is nu alles wel op van de extra's wat aangebroken was. Op een of andere manier heb ik gelukkig geen moeite om de dichte zakken chips te laten voor wat ze zijn. En morgen komen mijn ouders en krijgen zij de rest mee voor mijn vaders verjaardag en dan zijn alle eventuele verleidingen weg en wordt het weer een stuk makkelijker Erg blij

Vandaag een rustig pyama dagje. Mijn hulp is weer geweest en mijn huisje is weer mooi schoon. En ik ben in ieder geval weer wat afleveringen verder met Star trek. En vanmiddag viel ik spontaan in slaap in mijn stoel, ik zal het wel nodig gehad hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jan 2017 21:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 50 van 132