Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Zucht mijn bovenburen hebben weer eens een nogal luidruchtige ruzie Rollende ogen hopelijk duurt het deze keer iets korter en worden er geen deuren gegooid zo hard dat ik mijn hele stoel mee voel trillen net als vorige keer.

Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
Ik was pas om 12.30 wakker dus ben maar meteen met de lunch begonnen.

Lunch
128gr gekookte aardappels 2,5
122gr gepaneerde kipfilethaasjes 3,5
sperziebonen 0

Tussendoor
125gr sojayoghurt 2
1 banaan, kaneel 0
2 kaascrackers dun besmeerd met tahin 4
1 mineola 0

Avond
1 schär kaiserbroodje 4
10gr sojaboter 1
1 ei 2
88gr makreel uit blik 6
30gr 30+ kaas 2
30 groene knoflook olijven 2
10gr walnoten 2
komkommer, tomaat, zilveruitjes 0
2 el sojayoghurt, peper, bieslook 0

Tussendoor
1 peer 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jan 2017 20:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
Ik ben een fan, vooral van Next Generations en Voyager.

Die keek ik dus samen met mijn vader, ik heb geloof ik mijn scifi en fantasy voorkeur van hem overgenomen Lachen Op netflix staan ze allemaal van de originele, Next generation, voyager, deep space nine, enterprise tot aan de animatie serie uit de jaren 70. Ik las op wikipedia dat er dit jaar een nieuwe star trek serie wordt verwacht, Star Trek Discovery. Ik ben benieuwd Erg blij

Dit gaat niet mijn week worden qua afvallen vrees ik. Gisteren wel redelijk netjes binnen de overige dag en weekpunten gebleven ondanks de 5 stukjes brownie. Maar ik heb net de overgebleven stukjes brownie opgegeten, en volgend weekend vier ik mijn verjaardag. Ik denk dat ik qua gebak of iets voor de rest gewoon normaal glutenvol iets haal en voor mezelf haal ik dan wel iets anders wat ook op is na mijn verjaardag. Wat er van het andere over is zal ik zeker niet eten omdat ik er ziek van wordt. En verder kijk ik wel even. Maar niet al te veel in huis halen en op is op. En er staan ook altijd gezonde dingen op tafel dus daar maar wat extra van in huis halen lijkt me verstandig. Ik ga me de rest van de week netjes aan mijn 31 punten houden en het weekend de maaltijden aanpassen qua punten zodat ik ook nog dagpunten heb voor mijn verjaardag. En dan daarna weer gewoon verder gaan zoals het afgelopen half jaar. En dan gaat het vast ook weer de goede kant op met eten en afvallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jan 2017 22:38    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Ik heb destijds die twee series op DVD aangeschaft, een hele uitgave.
Het is vind ik meer filosofisch, spiritueel etc als SF, daarom houd ik er zo van. Je kan er echt wat van leren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jan 2017 23:54    
Vrouw Weeggegevens   Kaya

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gezellig zulke buren boven je, daar ben je mooi klaar mee.
Komt vast goed meid door het al zo goed in te plannen wat je wel en niet koopt.
Succes deze week en fijne verjaardag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jan 2017 10:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Kaya, en komt ook wel goed. Ik ga na het weekend er weer vol tegen aan zonder alle extraatjes, terug naar 'normaal'. Maar ik weet dat ik gewoon heel erg op moet letten met wat ik eventueel over heb. Ik geef het na mijn verjaardag altijd aan mijn ouders mee naar huis, mijn vader is 9 februari jarig dus alle dichte en tot na die datum houdbare spullen kunnen zij dan weer mooi gebruiken. Maar zij komen die donderdag pas weer dus tot die tijd ligt het hier in huis. En ik moet het gewoon goed wegzetten dan kan ik er ook beter vanaf blijven. Ik zal blij zijn als al die lekkere verleidingen straks weer de deur uit zijn dan kan ik ze in ieder geval ook niet op eten en ik mis het op dat moment gelukkig ook echt niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jan 2017 23:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag lekker rustig opgestart en een beetje uitgeslapen tot 10 uur. Daarna maar eens met de kantoorboekhandel gebeld of ik mijn schriftje met adressen en schrijf afspraken daar had laten liggen vorige week. Kwam er zondag achter dat die weg was namelijk en daar had ik hem voor het laatst nog gezien. Gelukkig hadden ze hem daar gevonden dus ik ben hem vandaag maar gelijk even op gaan halen, en dan kon ik meteen even kijken of ik het aandurfde om vanavond weer met de rolstoel naar het koor te gaan. Ben toch maar weer met iemand meegereden, was nog te glad op sommige stukken plus de regen en grote kans op ijzel leken mij niet echt handig om er met de rolstoel op uit te gaan. Maar dus wel weer lekker gezongen vanavond, ik kijk er ook altijd naar uit naar de maandagavonden.

En dan mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers 2
30gr filet americain 2
1 mineola 0

Lunch
wortelstamp (5pp)
200gr gekookte aardappels 4
5gr soja bak en braad 1
81gr braadworst 5,5
wortel, uien, peper, zout 0

Tussendoor
1 kaascracker dun besmeerd met leverpastei 2
1 banaan 0

Avond
2 boterhammen 94gr 5,5
3 rijstwafels 2
10gr sojaboter 1
48gr kipfilet 1
30gr 30+ kaas 2
30gr filet americain 2
komkommer, tomaat, wortel, augurk 0

Tussendoor
1 peer 0

Dagtotaal 30pp (had bij het avondeten me een puntje verrekend dus nu een puntje over maar die laat ik maar even zitten)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jan 2017 0:07    
Vrouw Weeggegevens   musjemus
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote
hoihoi,
ik kom ook even buurten bij jou.
ik ben net weer terug op de weegclub.
ik ben een paar maandjes weg geweest.
maar , ik ben weer terug.
graag wil ik er wat af hebben deze zomer.

hoe gaat het met jou en het afvallen?
valt niet altijd mee he?
maar daar is juist deze club zo fijn voor met allemaal lieve medelijnsters.
fijne dag vandaag.
groetjes van musje

take time to do what makes your soul happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jan 2017 17:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom musje in mijn boekje, en welkom terug op het forum. Ik ben zelf nu ongeveer en half jaar lid en qua afvallen gaat het best goed. Al heb ik ook zo mijn momenten, zoals de brownies afgelopen weekend. Chocola blijft voor mij toch lastig en kan ik maar beter zo min mogelijk in huis halen. Dit weekend ben ik jarig dus dan wordt het denk ik ook niet heel netjes binnen de punten al pribeer ik wel een beetje rekening te houden met wat ik in huis haal.

Vandaag heeft mijn hulp mijn huisje weer schoon gemaakt en mijn bed verschoond. En ik heb nog wat laatste details toegevoegd om mijn gehandletterde kaartjes af te maken. En verder heb ik nog wat afleveringen gezien van Star Trek. Een rustig dagje dus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jan 2017 22:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En dan mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
200ml amandelmelk 2
30gr teffontbijt 3
1 banaan 0

Lunch
143gr gekookte aardappels 3
177gr kipdrumsticks 7
bloemkool, peper, zout 0

Tussendoor
2 knäckebröd dun besmeerd met magere leverpastei 2
3 mandarijntjes 0

Avond
2 boterhammen 89gr 5
10gr sojaboter 1
61gr avocado 3,5
30gr 30+ kaas 2
30gr casselerib 1
broodkorstje 18gr 1
8gr filet americain 0,5
tomaat, komkommer, zilveruitjes, wortel 0

Tussendoor
1 peer 0

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jan 2017 22:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen een afspraak bij mijn oefentherapeut, we hebben dit keer weer een andere ontspanningsoefening geprobeerd en opgenomen op mijn tablet zodat ik hem thuis ook kan doen. Eens kijken hoe deze gaat bevallen. De meesten gaan te snel voor mij of geven teveel prikkels doordat er teveel bij informatie wordt gegeven. En een ademoefening waarbij ik alleen maar op mijn ademhaling moet letten enzo daarvan schiet ik in een soort hyperfocus waardoor alle geluidsprikkels nog harder binnen komen. Het is en blijft een puzzel voor zowel mijzelf en mijn behandelaars omdat ik en mijn lichaam niet helemaal, of eigenlijk beter gezegd helemaal niet, reageren als de gemiddelde patiënt. Ach ooit zullen we de ouzzel vast wel op kunnen lossen, voor nu doen we het met alle losse stukjes die we kunnen vinden.

Verder alleen nog mijn medicatie opgehaald en daarna uitgeput in mijn stoel gaan liggen met wat afleveringen van Star trek erbij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jan 2017 23:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 48 van 132