Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
En dan mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
200ml amandelmelk 2
30gr teffontbijt 3
1 banaan 0

Lunch
111gr gekookte aardappels 2
95gr runderchipolata's 5
5gr soja bak en braad 1
spruiten 0

Tussendoor
1 meergranencracker dun besmeerd met pindakaas 2
2 sinaasappels 0

Avond
2 boterhammen 76gr 4,5
10gr sojaboter 1
1 ei 2
30gr 30+ kaas 2
25gr krabsalade 2
45gr kipfilet 1
23gr groene knoflook olijven 1,5
komkommer, tomaat, augurk 0

Tussendoor
125gr sojayoghurt 2
1 peer 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jan 2017 21:40    
Vrouw Weeggegevens   Kaya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wauw wat mooi weer zeg! Jij zit echt helemaal in dat handlettering. Erg mooi!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jan 2017 22:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Kaya. Ik vind het ook echt super leuk om te doen samen met mixed media, en tekenen al is handletteren eigenlijk ook meer tekenen dan schrijven. Het is mijn stukje ontspanning een manier om mijn hoofd leeg te maken. Maar natuurlijk ook gewoon zomaar omdat het zo leuk is Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jan 2017 23:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag zijn mijn ouders langs gweest met nog wat boodschapoen die mijn moeder bij de AH had gehaald omdat ze 1 plus 1 gratis waren en ik die altijd gebruik.
Ze hebben ook meteen meegeholpen om mijn kerstspulletjes weer op te ruimen en er weer wat andere dingen voor terug te zetten.
ik heb ook nog even zitten freubelen, maar heel even want langer lukte niet. Maar dat maakt niet uit, in kleine stapjes komt het ook wel af. Vind het alleen vervelend voor degene die nu langer op haar boekje moet wachten omdat mijn lichaam niet mee werkt. Ze weet er van en kent mijn situatie en heeft er begrip voor maar toch vind ik het zelf altijd moeilijk.

nu nog even lekker liggen in mijn luie stoel en een aflevering van The originals af kijken en daarna wil ik eigenlijk nog even wat proberen te lezen en dan naar bed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2017 22:29    

Reageer met quote
Wat fijn dat je ouders geholpen hebben, alles weer lekker opgeruimd in je huisje!
Natuurlijk vervelend dat je lichaam niet meewerkt maar niets zo belangrijk als er naar luisteren, dan duurt het maar wat langer. Wel fijn voor diegene dat die er begrip voor toont.
Fijne zondagavond en succes weer komende week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2017 22:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En dan mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers 2
25gr krabsalade 2

Lunch
60gr rijst ongekookt 6
134gr mager rundergehakt rauw 6,5
5gr soja bak en braad 1
venkel, snijboontjes, knoflook 0
kruiden, sojasaus 0

Tussendoor
2 bitterkoekjes 2
2 sinaasappels 0

Avond
2 boterhammen 75gr 4,5
3 rijstwafels 2
10gr sojaboter 1
48gr kipfilet 1
30gr 30+ kaas 2
20gr jam light 1
komkommer, tomaat, augurk, zilveruitjes 0

Tussendoor
1 peer 0

Dagtotaal 31pp

Vanmorgen gaf de weegschaal 103,2 aan nog 1 onsje van het gewicht wat ik had voor de Kerst maar wel 2 onsjes eraf ten opzichte van vorige week Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2017 22:36    

Reageer met quote
cheerleader Applaus cheerleader Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2017 22:37    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Helemaal eens met Kaya, en super van je gewicht.
Ik blijf het zeggen hoor...je bent een voorbeeld voor me meis.
Fijne week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jan 2017 10:44    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Heerlijk toch als je zo de feestdagen door kunt komen?
Goed gedaan hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jan 2017 16:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt Juffie Smile En jij bent dat ook voor mij hoor Juffie, je hebt het toch ook maar mooi bereikt dat al die kilo's er al af zijn. En we hebben allemaal zo onze lastigere momenten wat afvallen betreft.

Jullie ook bedankt Kaya en Duffy Erg blij

Vanmorgen voor het eerst weer om 9 uur mijn werk af laten lopen ipv om 10 uur. Moet toch ooit weer een beetje in het ritme komen. Vanmorgen eerst nog een afspraak en daarna nog even langs de Kwast, een winkel met schilder en kunstenaarsbenodigdheden hier in de stad, voor een paar goede brushpennen omdat ik graag naast het handletteren ook het Brushletteren onder de knie wil krijgen. Nu kan ik eenzelfde effect ook wel bereiken met een fineliner en het dikker maken van bepaalde delen van de letters maar met een echte brushpen is het toch net even wat strakker en mooier.

Heb al even een beetje geprobeerd en het is wel even wennen maar het begint al iets te worden. Ik wil uiteindelijk als ik in mei mijn vakantiegeld krijg een online cursus Brushlettering gaan doen. Dan krijg je anderhalf jaar lang toegang tot de tutorial filmpjes en je kan oefenmateriaal downloaden en uitprinten. Een cursus op lokatie is voor mij bijna niet te doen dus zo'n online cursus is dan wel een uitkomst.

En vanavond was weer de eerste repetitie van het koor. Het eerste uur hadden we een soort nieuwjaarsborrel met allemaal hapjes en een toast van onze voorzitter. En als laatste hebben we nog een paar liedjes gezongen, we blijven natuurlijk wel een koor en dan moeten er toch op zijn minst een paar liedjes gezongen worden Lachen
Nu nog even mijn dagmenu van vandaag in mijn boekje zetten en dan ga ik lekker slapen. Morgen om 9 uur staat mijn hulp namelijk weer voor de deur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jan 2017 0:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 43 van 132