Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hmm, ja, die lijkt me wel vrij essentieel ja... Ik zal nog beter opletten! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2017 22:06    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb zelf nog nooit huttenkase gebruikt dus heb geen idee wat voor substantie het is en of het ergens mee te vergelijken is qua smaak. En welke rol het speelt in dit recept kan ik daardoor ook niet goed inschatten. In ieder geval niet voor de binding want daar zorgen de eieren voor. En voor de smaak ook niet want begreep dat huttenkase van zichzelf weinig smaak heeft. Misschien is het wel te vervangen door sojaroomkaas, of door geraspte kaas. Ik ga denk ik mawr eens een keer experimenteren. In het ergste geval heb ik eiermuffins met mais en de rest, en die zijn vast ook lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2017 22:19    

Reageer met quote
Dan zou ik kiezen voor de sojaroomkaas. Ik vind huttenkase qua textuur een beetje op kwark lijken, alleen dan met zachte bolletjes erin. Snapt u? Lachen
Qua smaak doet het inderdaad niet veel, het geeft denk ik wel volume.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jan 2017 20:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vermoed dat het inderdaad vooral volume geeft anders zou het maar weinig zijn omdat er geen meel in zit. Als ik ze heb uitgeprobeerd laat ik je weten hoe ze waren.

Vandaag weer verder gegaan met mijn handlettering project. De eerste pagina is ju helemaal af en pagina 2 is in de maak en moet alleen nog afgewerkt worden nadat ik de hulplijnen heb weggegumd. Vind het echt heerlijk om te doen, en het werkt zo lekker ontspannend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jan 2017 21:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
De eerste pagina van het handletter projectje waar ik mee bezig ben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jan 2017 21:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En dan mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers 2
25gr krabsalade 2
1 mineola 0

Lunch
andijviestamppot (zie 13-11) 4
82gr runderhamburger 5

Tussendoor
1 meergranencracker dun besmeerd met tahin 2
1 banaan 0

Avond
2 boterhammen 92gr 5,5
3 rijstwafels 2
10gr sojaboter 1
40gr rookvlees 1
30gr 30+ kaas 2
20gr light jam 1
30gr sandwichspread 1,5
komkommer, tomaat, wortel, augurk 0

Tussendoor
125gr sojayoghurt 2
1 peer 0
kaneel 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jan 2017 21:16    

Reageer met quote
Wauw zeg, je kunt er wel een handeltje in beginnen, zo leuk zijn ze. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jan 2017 21:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat heb ik al vaker gehoord, hahaha. Ik maak heel soms wel eens iets in opdracht maar een handeltje lijkt me dan weer niks. Te veel verplichtingen en met de onvoorspelbaarheid van mijn aandoeningen lijkt me dat niet handig. Het moet wel leuk blijven natuurlijk Erg blij Maar bedankt voor je compliment Erg blij

Vanmorgen mijn boodschappen gedaan en mijn koelkast en fruitschaal zijn weer gevuld voor de komende week. De thuiszorg was lekker vroeg dus hoefde ik dit keer niet te wachten tot de middag. Vanmiddag heb ik de tweede pagina van mijn handlettering projectje afgemaakt en heb ik letters zitten knippen uit tijdschriften en daar een derde quote mee geplakt op de volgende pagina voor het quotes boekje.

En nu lig ik heerlijk naar The originals te kijken met een lekker kopje thee, of eigenlijk een hele thermoskan Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2017 20:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En dan mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers 2
15gr tahin 3
1 mineola 0

Lunch
Linzen-pompoensoep (zie 19-11) 9
1 boterham 59gr 3,5
30gr runderlever 1

Tussendoor
1 banaan 0

Avond
2 boterhammen 90gr 5,5
125gr roze garnalen 3
10gr fritesaus 1
30gr 30+ kaas
30gr runderlever 1
komkommer, tomaat, wortel 0
kruiden, mosterd 0

Tussendoor
1 peer 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2017 21:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag lekker uitgeslapen. Gisteren pas laat voor ik kon slapen, was best onrustig buiten, veel mensen die langskwamen en luidruchtig aan het praten waren. Het nodig vonden om voor mijn balkon en dus bij mijn slaapkamer nog uitgebreid na te kletsen, lachen enzovoorts. Nou heb ik daar overdag niet zo'n moeite mee maar niet om 1 uur 's-nachts Rollende ogen

Verder nog even lekker zitten freubelen, deze keer een mooi behangetje uitgezocht uit een van de behangboeken die ik heb staan. Ik heb er een achtergrond van gemaakt voor een dubbele pagina in het quotes RR boekje. In elke pagina heb ik een soort raam uitgesneden die je open kan slaan, en aan de binnenkant van het uitgesneden stuk heb ik een ander bijpassend behanggetje geplakt. Achter deze raampjes komt dan weer een kaart die ik heb bewerkt met distress inkt en ik ga er denk ik een quote op stempelen ipv schrijven.

Verder heb ik nog wat afleveringen gekeken van The originals.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jan 2017 21:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 42 van 132