Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dank je Kaya, jij ook een heel gelukkig nieuwjaar!

Ik heb gisteren de laatste aflevering van seizoen 6 gezien, meer seizoenen staan er nog niet op Netflix van The Vampire diaries. The originals staat ook nog op mijn 'to watch' lijstje. Ik ben net begonnen met The OA, een Netflix original serie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2017 15:23    
Vrouw Weeggegevens   Kaya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
O die ken ik niet.
The vampire diaries moet ik het laatste seizoen nog maar wil nu eerst the originals afkijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2017 17:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag heb ik naast koken eigenlijk niet veel meer gedaan dan in mijn stoel liggen en Netflix kijken en wat op internet rondgehangen. Blijkbaar heb ik vandaag mijn ergste dipdag na oud en nieuw. Ondanks dat ik niks heb gedaan en alleen thuis was werd het wel heel laat voor ik kon gaan slapen ivm het vuurwerk hier.

Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers 2
30gr 30+ kaas 2
1 mineola 0

Lunch
200gr gekookte aardappels 4
64gr rundersaucijs 4,5
5gr soja bak en braad 1
zuurkool, peper 0

Tussendoor
125gr sojayoghurt 2
1 banaan 0
kaneel 0

Avond
2 boterhammen 56gr 3
10gr sojaboter 1
69gr avocado 4
30gr blauwschimmelkaas 3
48gr kipfilet 1
30gr leverworst 2
30gr gegaarde kipreepjes 1,5
mosterd, kruiden, peper 0
tomaat, zilveruitjes, komkommer, augurk, wortel 0

Tussendoor
1 peer 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2017 20:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag kwam mijn hulp weer langs en mijn huisje is weer heerlijk schoon. En ik heb vandaag mijn eerste kaartjes van dit jaar geschreven en ze vanavond meegegeven aan mijn vader om ze op de post te doen. En er lag vandaag ook een stapeltje leuke post in mijn eigen brievenbus, mijn eerste ontvangen kaartjes van 2017. Ik wordt altijd zo blij van al die gezellige post Erg blij

En dan mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
200ml amandelmelk 2
30gr havervlokken 3
1 banaan 0
cacao 0

Lunch
Boerenkoolstamppot (zie 20-11) 5
99gr kipfilethaasjes gepaneerd 3
zilveruitjes 0

Tussendoor
1 meergranencracker met dun laagje magere leverpastei 2
1 mineola 0

Avond
2 boterhammen 93gr 5,5
10gr sojaboter 1
1 ei 2
30gr blauwschimmelkaas 3
40gr rookvlees 1
30gr leverworst 2
23gr groene knoflook olijve 1,5
komkommer, rucola, augurk, zilveruitjes 0
mosterd, sojasaus 0

Tussendoor
1 peer 0

Dagtotaal 31pp

Gisteravond heb ik nog de laatste gegaarde kipfiletreepjes opgegeten, niet afgewogen maar ik gok dat het bij elkaar 4 punten was. En vanavond het laatste stuk leverworst opgegeten, ook niet afgewogen maar ik gok dat het ongeveer voor 6 punten was. Was beide niet echt het plan maar ze moesten op anders had ik ze weg moeten gooien omdat ze niet meer eetbaar waren als ik ze nog veel langer zou laten liggen. Weer een leer voor de volgende keer, koop geen kipreepjes meer die op de datum zijn met 35% korting want die krijg je niet op tijd op en koop voortaan toch maar de kleinere maar duurdere leverworst ipv de goedkoopste maar grote want ook die krijg je in je eentje niet op tijd op zonder alleen maar dat te eten op je brood en crackers enzo. In totaal dus ook 10 weekpunten opgemaakt de afgelopen 2 dagen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jan 2017 21:32    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Ik kwam op Facebook op een Weight Watchers pagina een recept voor maïsmuffins zonder meel tegen, voor 2sp per muffin. Is dat een leuk idee voor jou, moet ik hem even in je boekje zetten zodat je kunt kijken of je die mag?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2017 19:37    
Vrouw Weeggegevens   Kaya

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dat zijn weer mooie leermomenten om het toch anders te kopen.
Wat leuk al die post!
En voor de rest ziet je menuutje er prima uit hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2017 19:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heel graag Duffy, ben wel benieuwd naar die maismuffins.

Ik ben ook heel blij dat ik een paar jaar geleden postcrossing en later snailmail enzo ontdekt heb Kaya. Als je zoals ik hele dagen thuis zit en grotendeels huisgebonden bent dan is het erg leuk om post te krijgen en op die manier contact te hebben met de buitenwereld. Er is natuurlijk ook internet en daar maak ik ook veel gebruik van maar echte post heeft gewoon iets speciaals.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2017 21:23    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Hartige maïsmuffins.

Een muffin zonder meel voor slechts 2 punten. Lekker als tussendoortje, maar ook prima bij je ontbijt of lunch.

Ingrediënten voor 10 muffins:
2 eetlepels pompoenpitten
5 zongedroogde tomaten
1 teen knoflook
100 gram maïs
4 eieren
200gram Hüttenkäse

Bereiding:
Verwarm de oven voor op 190 graden. Rooster de pompoenpitten in een droge koekenpan op middelhoog vuur in enkele minuten goudbruin. Haal uit de pan en doe in een kom. Snijd de zongedroogde tomaten in hele kleine stukjes. Pers de knoflook uit en voeg toe aan de pitten. Doe alle overige ingrediënten in de kom erbij en roer goed door elkaar. Breng op smaak met een flinke snuf peper en zout. Verdeel over de 10 muffinvormpjes en bak in 30 minuten gaar. Haal de muffins uit de oven, laat iets afkoelen en serveer.

Komt van Weight Watchers met Miranda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2017 21:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag heb ik me gestort op het laatste boekje van de quotes RR en heb vanmiddag even lekker zitten tekenen en handletteren.
Ik ben ondertussen ook door seizoen 1 van The OA heen en heb aflevering 1 gezien van seizoen 2 van de serie Shadowhunters. En nu kijk ik naar seizoen 1 van The originals. Laten we hopen dat ik binnenkort iets minder snel opschiet met het kijken van series en weer iets meer andere dingen kan doen.

En dan mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers 2
25gr krabsalade 2
1 mineola 0

Lunch
40gr rijst ongekookt 4
165gr mais uit blik 3
130gr mager rundergehakt rauw 6,5
5gr olijfolie 1
ui, knoflook, courgette 0
kruiden 0

Tussendoor
1 banaan 0

Avond
2 boterhammen 72gr 4
76gr avocado 4
10gr sojaboter 1
40gr rookvlees 1
38gr 30+ kaas 2,5
rucola, komkommer, tomaat 0
augurk, zilveruitjes, kruiden 0

Tussendoor
1 peer 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2017 21:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Duffy, als ik een lactosevrije vervanger voor de huttenkase kan vinden dan kan ik deze een keer uitproberen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2017 21:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 41 van 132