Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 130, 131, 132
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 dec 2018 12:27    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel Duffy, jij ook hele fijne feestdagen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 dec 2018 23:20    

Reageer met quote
Dankjewel Marianneke! Kussen

Ik ga vanavond jouw idee van appel met kaasfondue eens uitproberen, ik ben heel benieuwd. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 dec 2018 12:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben heel benieuwd wat je er van vind. Wij vonden het in ieder geval heerlijk. Smakelijk alvast vanavond Erg blij
Ik eet bij mijn ouders vanavond, kipfilet met kaas gerold in een soort rauwe ham van de gas BBQ met gekookte witlof en gekookte aardappels.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 dec 2018 13:50    

Reageer met quote
Hmmm, dat klinkt ook lekker!

De fondue was lekker! Helemaal prima om in je eentje te doen ook, heel gezellig om alles op tafel te hebben staan en dan te dippen. Lach

Fijne kerstdag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 dec 2018 11:49    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Lieve Marianneke

Bedankt dat je zo trouw in mijn boekje kwam en me mede gemotiveerd hebt om mijn streefgewicht te halen.

Hele mooie veilige jaarwisseling en een goed begin van 2019

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2018 12:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel Juffie, en graag gedaan.

Allereerst de beste wensen allemaal voor het nieuwe jaar!

Ik ben weer een beetje bijgekomen van de Kerstdagen. Is toch altijd weer best druk voor mij zeker nu er ook 2 kleine kinderen rondlopen die nogal aanwezig zijn Lachen Ik heb 1ste Kerstdag lekker zitten knutselen met mijn neefje van 3, ik heb Kerstballen getekend voor hem en die heeft hij versierd met stickers en we hebben samen 2 getekende Kerstbomen versierd met propjes papier.

Oud en nieuw heb ik lekker alleen doorgebracht met een goed boek. Ik ben begonnen met de boeken van MJ Arlidge, de Helen Grace serie. Ik ben nu bezig in Piep zei de muis, deel 2 van de serie en het bevalt goed. Als ik eenmaal aan het lezen ga kan ik moeilijk stoppen. Dus mocht je van thrillers houden en deze nog niet gelezen hebben het is zeker een aanrader.

De afgelopen tijd heb ik vooral liggend doorgebracht en ik heb met Kerst een verkoudheid opgepikt vrees ik van mijn neefje en nichtje want die liepen allebei te snotteren enzo. Dus ik heb vooral veel zakdoekjes volgesnotterd de afgelopen tijd maar gelukkig lijkt het weer op zijn retour te zijn. Maandag begint de hydrotherapie weer en 's-avonds ook weer repetities van het koor heb er zin in. Eindelijk weer normale dagen en een normaal ritme na alle drukte rondom de feestdagen.

Ik hoop dat mijn lichaam dit jaar weer een beetje mee wil werken en er wat kilootjes nog af willen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jan 2019 17:09    

Reageer met quote
Jij ook een gelukkig nieuwjaar gewenst!

Klinkt als een gezellige kerst, maar inderdaad: gewoon weer het normale ritme kijk ik ook wel weer naar uit. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jan 2019 20:09    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Zo te lezen fijne dagen gehad
Beterschap met het snotteren
Ik hoop ook dat je lichaam meewerkt dit jaar
Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jan 2019 20:16    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Marianneke, ik mis je .....

Hopelijk gaat het goed met je

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 mei 2019 8:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 130, 131, 132
Pagina 132 van 132