Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
En het is alweer te lang geleden dat ik hier wat heb geschreven.
Het gaat hier nog steeds met ups en downs wat gezondheid betreft. Ben wel heel blij dat het weer wat koeler is geworden ik voel het vocht weer langzaam uit mijn gewrichten trekken, met nadruk op langzaam. Ik heb momenteel maar weer een kan brandnetelthee naast me staan. Het is niet super lekker ofzo maar het helpt wel mee om het vocht wat weg te krijgen.

Verder ook nog wat leuke dingen gedaan afgelopen periode. Mijn nichtje is ondertussen 1 geworden en dat moest natuurlijk gevierd worden. Toen ik daar was voor haar verjaardag lag ze nog op bed. Mijn neefje was buiten aan het spelen en die kwam mij halen. Toen ik vroeg wat hij wilde gaan doen buiten kreeg ik als antwoord 'wapper jurk' Lachen Ik moest mee naar buiten zodat mijn jurk kon wapperen in de wind en hij daarnaar kon kijken, hahahaha. De hele buurt is weer op de hoogte daar van dat ik een wapperjurk heb, hahahaha.

Vorige week hebben we ook nog een optreden gehad met ons koor, in een hospice in Waalwijk. Dat was erg mooi om te doen, er waren maar een paar mensen in de ruimte aanwezig, de rest was te ziek om te komen luisteren en daarbij stonden de deuren open zodat ze ons toch konden horen zingen. De mensen daar hebben van ons optreden genoten en daar doe je het voor.

Gisteren ben ik bij mijn ouders geweest voor vaderdag. Mijn ouders hebben pas een gas bbq gekocht dus hebben we gezellig zitten bbqen met zijn 3en (mijn zusje is op vakantie dus die was er niet bij) geen overdadige bbq maar gewoon wat aardappeltjes op de gril in een schaal, een zelfgemaakte salade erbij en wat vlees. Mijn moeder had heerlijke spareribs gevonden bij de AH en die kunnen ook gewoon in de oven dus binnenkort eens kijken of ze hier ook wat hebben liggen. Lekker makkelijk en meteen een paar porties vlees voor bij een stamppot die ik dan weer kan invriezen.

Vanmorgen ben ik weer naar de hydrotherapie geweest was weer lekker om even in het water te hebben gelegen. Nog 2 keer en dan is het vakantie en is het zwembad dicht. Maar dan heb ik nog wel gewoon fysio voor mijn schouder. Ondertussen zijn we begonnen met 'trainen' om mijn spieren rondom mijn schouder weer wat sterker te krijgen. Daar heb ik morgen weer een afspraak voor. En ik heb ook weer een nieuwe huishoudelijke hulp, morgen komt ze voor de 2de keer.
Vanavond is de laatste repetitie avond van het koor voor de zomerstop, na het zingen gaan we nog als afsluiting wat naborrelen met zijn allen ik weet niet hoe lang ik het volhoud maar dat zien we vanavond wel. Ik was in ieder geval wel van plan om te gaan.

Oh en ik heb vorige week ook voor het eerst boodschappen besteld via de online supermarkt Picnic. Ze bezorgen sinds een week of 2 ook waar ik woon en je hoeft hier maar voor 25 euro te bestellen en dan wordt het ook nog eens zonder extra kosten bij je thuis bezorgd. Het is me goed bevallen dus ik denk dat ik dat vaker ga doen. Het scheelt mij ook een berg energie als ik het grootste deel thuis laat bezorgen en alleen wat kleine dingetjes nog in de supermarkt haal als er iets in de aanbieding is bijvoorbeeld. Ik vind het echt een ideale oplossing. Ik bestelde eerst nog wel eens bij de Jumbo maar daar moet je voor minimaal 50 euro bestellen en daar kom ik alleen maar aan als ik ook glutenvrij brood mee bestel maar aangezien je die regelmatig gewoon niet of te weinig geleverd krijgt omdat ze op waren heeft dat weinig zin steeds dus dan maar zo en mijn brood bestel ik online dan weet ik ook zeker dat het er is. Ik ben dus heel blij met Picnic Erg blij

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 jun 2018 16:28    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Wapperjurk. Lachen

Ik vind het ook fijn dat het weer wat koeler is, maar zoals komende weer rond de 16 is ook wel weer weinig zomers, brrr.

Picnic lijkt me geweldig, zelfs de AH bezorgt hier in het dorp niet. Maar ik hou ook wel van mijn loopje langs de winkel, dan heb ik een reden om even een rondje te doen.

Ik ben gisteravond aan The Originals begonnen. Vind het nu al een fijne serie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 9:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lachen yep wapperjurk, kinderen komen soms met de gekste uitspraken. Ik vrees dat die jurken voor altijd zo genoemd gaan worden.

Picnic is tot nu toe echt super, morgen komt mijn tweede bestelling. Ik vind het ook altijd fijn om zelf in de winkel te zijn en te zien en vast te houden wat ik koop, maar het kost me steeds meer energie en ik ben als ik thuis kom helemaal overprikkeld. Ik ga nog wel voor af en toe iets kleins ter aanvulling maar voorlopig bestel ik het grootste deel even online.

The Originals is een fijne serie, heb hem ook helemaal gezien, er wacht nu een nieuw seizoen die ik nog niet heb gekeken maar dat ga ik doen als de serie die ik nu kijk is afgelopen. Ik kijk nu naar The 100, een dystopische scifi serie waarin de aarde door kernbommen onbewoonbaar is geworden en er een groep mensen in een soort ruimtestation wonen die wachten tot de aarde weer bewoonbaar is. Zij sturen een groep van 100 jeugdgevangenen naar beneden om te zien of de aarde weer bewoonbaar is en vanaf dan gebeurt er natuurlijk van alles maar het is alles behalve een welkom home party. Ik vind het een erg mooie serie beetje kruising Lost en Lord of the flies.

Vandaag weer een gezellig ochtendje zitten tekenen en kleuren aan een mandala met mijn tekenvriendinnen en natuurlijk gezellig veel gekletst en samen geluncht en toen vergat ik nog bijna een taxi voor de terugweg te bestellen, hahaha. Maar is goed gekomen en ik ben ook weer thuis gekomen Erg blij Vanavond een lekker rustig avondje tv kijken. Weer een nieuwe aflevering van The great Britisch bake off, heerlijk kneuterig maar oh zo leuk om te kijken. Vorige week moesten ze als technische opdracht Nederlandse stroopwafels bakken, en werkelijk geen enkele van de deelnemers wist wat het was en er was dan ook niemand die de opdracht goed had uitgevoerd. Ze spreken het in Engeland overigens uit als stroepwafels Erg blij Ik ga maar eens mijn eten opwarmen, heerlijke zelfgemaakte groente tomatensoep. Fijne avond allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2018 18:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En we zijn alweer bijna een week verder. Morgen weer bloed prikken ter controle van het cholesterol en om te kijken of er misschien sprake is van insuline resistentie. 10 juli krijg ik de uitslag, dan heb ik pas een afspraak bij de verpleegkundige die de controles doet bij mijn huisartsenpraktijk.

Ik heb vandaag mezelf een elektrische pepermolen cadeau gedaan, die was voor de helft van het geld bij de blokker. Ik vind vers gemalen peper het lekkerst maar ik krijg steeds meer moeite met het zelf draaien van die pepermolentjes. Heb hem meteen ook uitgeprobeerd nadat ik de batterijen erin heb gedaan en ..... hij doet het Erg blij
Ook nog even langs De Kwast geweest voor een paar tubetjes Winsor & Newton aquarelverf. Een nieuw merk voor mij om uit te proberen en een kwalitatief betere verf om mee te werken. Ik ben heel benieuwd.
En ik heb bij de Hema mijn cadeaukaart ingewisseld voor een nieuwe stabilo pen en een stabilo vulpotlood met extra navullingen. De pen ga ik gebruiken voor mijn diamondpaintings, ik heb al zo'n zelfde pen om mee te schrijven namelijk. En ik had nog een lange zwarte legging nodig dus die heb ik ook maar meteen bij de Hema meegenomen.
Als laatste nog even naar de AH geweest voor Genius meerzaden brood en de Aziatische roerbakgroentes waren in de aanbieding dus die heb ik ook meegenomen net als de roerbakgarnalen die nu voor de helft van het geld waren. Ik eet morgen dus heerlijke knoflook roerbakgarnalen met roerbakgroente en rijst smullen
En toen was mijn energie meer dan op dus heerlijk met mijn bakje pasta met hollandse roerbakgroente en vegetarisch gehakt met een bakje komkommertjes ernaast in mijn stoel Netflix gekeken. Aan het eind van de middag nog even een begin gemaakt met stempelafdrukjes inkleuren met mijn alcoholmarkers voor een mini pocketletter. En ondertussen lig ik weer in mijn stoel met de tv op de achtergrond en ben ik van plan om niet al te laat naar bed te gaan aangezien ik morgen redelijk vroeg mijn bed uit moet om met de taxi naar het ziekenhuis te gaan om nuchter bloed te laten prikken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 jun 2018 22:10    

Reageer met quote
Leuk hoor, cadeautjes voor jezelf. Af en toe moet je jezelf verwennen, heb je helemaal gelijk in.

Ging het bloedprikken goed?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jun 2018 10:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja hoor het bloedprikken is helemaal goed gegaan. Nu afwachten op de uitslag. Vind het wel een beetje spannend omdat het vorige keer ondanks al mijn inspanningen nog niet goed was. En ik heb het zo gehad met dat er steeds weer iets nieuws bij komt.

Af en toe mag je jezelf inderdaad best wel eens verwennen, beter met dit soort dingen dan met allerlei lekkers Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jun 2018 12:40    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Marianneke, dat kan ik me goed voorstellen.
Het is nu wel genoeg, helaas wordt daar niet naar gevraagd hè.
We duimen voor een goede uitslag.
Inderdaad leuke voor-mezelf-cadeautjes.
Knuf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 16:02    

Reageer met quote
Is ook spannend. Wat duurt het eigenlijk lang voor je de uitslag krijgt, 2 weken? Geduld oefenen dus.

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jun 2018 10:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik moest na 22 juni bloed laten prikken en om mij daar voldoende tijd voor te geven is de afspraak op 10 juli gezet. Toevallig lukte het me om dus de 28ste al te gaan prikken dus ja nu wel even wat langer wachten maar ja voor je het weet is het de 10de.

Afgelopen zaterdag ben ik naar mijn zusje geweest alvast voor de verjaardag van mijn neefje, die wordt morgen namelijk alweer 3 jaar. Het eerste wat hij zei toen ik binnen was "Tante Jan heb een wapperjurk aan' en dat met een heel blij snoetje, hahahaha.

Morgen mag ik weer een dagje naar Alkmaar voor een nieuw Ketamine infuus. Zo nog even wat spulletjes inpakken, in de koelkast heb ik al een en ander klaar gezet om mee te nemen aan fruit enzo. Alleen nog wat inpakken om mezelf daar bezig te houden (zal waarschijnlijk wel voornamelijk Netflix kijken worden aangezien je door dat spul een beetje 'dronken' wordt en lezen enzo niet echt meer gaat lukken dan Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 20:50    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Groetje en een dikke knuf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 jul 2018 20:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132  Volgende
Pagina 128 van 132