Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Vervelend dat alles je een beetje tegenzit op het moment.
Ik geef je virtueel een dikke knuffel. Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 mrt 2018 21:20    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Van mij ook een dikke knuf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 mrt 2018 22:17    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt dames, gaat nog steeds niet super hier maar gelukkig zijn de steigers ondertussen wel weg dus het slapen gaat wel weer wat beter. Maar door de lange periode met steeds zo vroeg wakker worden en daardoor te weinig slaap en dan ook nog de zomertijd is mijn slaapritme momenteel dusdanig verstoord dat het nog steeds te weinig is voor mij. Ik val te laat in slaap en wordt te vroeg wakker waardoor ik 's-middags helemaal op ben en regelmatig in slaap sukkel en dat is ook niet echt handig als je je slaapritme probeert te 'normaliseren'. Maar gaat vast wel goed komen al duurt het even.

Met de nieuwe medicatie lijkt het goed te gaan, ik heb in ieder geval nog geen rare bijwerkingen. Nu maar hopen dat over een paar maanden blijkt dat het ook zijn werk doet.

Morgen ga ik met mijn vader naar dat congress in Maastricht over EDS. Wordt erg vroeg opstaan daar zie ik wel een beetje tegenop maar komt goed. Na het congres gaan mijn vader en ik nog uit eten in Maastricht, ben ik wel later thuis maar wordt het niet zo laat voor ik kan eten. Zondag de hele dag lekker niks en dan lukt het me maandag hopelijk om weer naar de hydro te gaan. En dan kan ik dinsdag weer instorten, hahaha.

Heel fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018 22:18    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Fijn weekend Marianneke.
Knuf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018 22:33    

Reageer met quote
Dat heb ik inderdaad ook op het moment, een slecht slaapritme: ik slaap tot half 8 en ben 's middags te moe om nog iets te doen, heb vaak ook knallende hoofdpijn. Erg vervelend! Doorzetten, volgens mij is er weinig anders aan te doen.

Interessant dat er een EDS congres is vandaag en wat lief van je vader om er met je naartoe te gaan! Ik hoop dat je er nog wat oppikt en dat er naast je nieuwe medicijnen nog nieuwe ontwikkelingen naar Nederland komen.

Succes met instorten dinsdag, ik plan dat ook wel eens en dan ben ik nog zo op drift dat het me een dag later pas lukt. Lachen Lekker in de stoel kruipen en Netflixen, denk ik dan maar.

Van mij ook een knuffel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 apr 2018 10:50    
Vrouw Weeggegevens   frutella
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Marianneke !!
wauw zeg wat heftig allemaal !
ik hoop echt dat er meer en betere oplossingen naar Nederland komen ! wauw wat een mens allemaal kan hebben en meemaken en toch ng moed hebben ! ik heb echt super veel bewondering voor je Marianneke !!

zo'n mooie weekmenuutjes ! en toch tevergeefs! ik kan heel goed begrijpen dat je er even de brui in had ! ppfff !! dan maar medicatie ? maar die werkt dan weer nefast voor je spieren pppfff wat een miserie zeg ! en weten ze waar de oorzaak ligt of ? want je eet echt wel goed hoor, waarom dat die cholesterol dan niet wil dalen ?

en wat zijn statines ? ik heb er ng nooit van gehoord ? maar het noemt hier in Belgie wrs anders Erg blij

hopelijk had je toch een fijne dag op het congres en een leuke namiddag met je vader in Maastricht ! een leuke stad eh ! echt een favorietje van me Erg blij

Dikke Knuf Marianneke !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 apr 2018 15:46    
Vrouw Weeggegevens   frutella
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hoi hoi hoe gaat het daar ?
ik wil je een fijne dag toewensen !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 10:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt dames, het congres was echt heel interessant en ben blij dat ik ben geweest. Maar daarna dus een mega instort moment, buiten de dingen die al in mijn agenda stonden heb ik vrijwel niks meer kunnen doen en het weekend na die week heb ik voornamelijk geslapen want ik had in de week nadat congres een beetje veel gepland staan al heb ik van die 3 afspraken er wel 1 afgezegd die andere 2 waren belangrijker namelijk en ben hele blij dat ik dat heb gedaan want was anders wel erg druk geweest die week. Ik ben nog steeds niet helemaal hersteld van dat congres maar het gaat alweer beter.

Mijn rolstoel heeft weer kuren en nu durf ik niet zo goed meer alleen weg als het verder is of langer dan 1 uurtje of wat. Mijn accu gaat heel snel leeg, dat eerste streepje duurt nog steeds lang maar daarna is ie in no time leeg en sta ik dus stil. Dat hadden we in Maastricht al maar toen dachten we misschien ligt het aan die kinderkopjes en de brug. Maar vorige week was ik in het winkelcentrum zonder hobbelsteentjes of hellingen en toen had ik precies hetzelfde. De monteur is geweest maar kon verder niks vinden, nu is afgesproken dat ik het even aankijk en dat als ie het blijft doen dan moet ik bellen en dan wordt er een monteur gestuurd die meteen een nieuwe accu meeneemt want dan ligt het dus zeker aan de accu. En die is nog geen jaar oud dus die sturen ze dan onder garantie terug naar de fabriek want hij hoort wel een stuk langer mee te gaan als dit.

Verder heb ik de afgelopen paar dagen heerlijk genoten van het mooie weer op mijn balkon. Heerlijk mijn schrijfspulletjes naar buiten verhuisd en daar de stapel kaartjes geschreven die was blijven liggen en gisteren heerlijk zitten lezen. We hebben hier alleen wel een heel apart weerbericht, met zo nu en dan speelgoedregen Lachen Het zoontje van mijn bovenburen heeft ontdekt dat het 'leuk' is om speelgoed vanaf het balkon naar beneden te gooien. Dus ik heb ondertussen een verzameling blokjes en ander speelgoed wat ze nog steeds op moeten komen halen. Maar ik moet wel zeggen gisteren en vandaag heb ik nog geen speelgoed naar beneden horen of zien komen dus het gaat vooruit, hahaha.

@Frutella, voor betere oplossingen in Nederland voor mijn aandoening zal er eerst meer onderzoek naar gedaan moeten worden want het is wereldwijd nog niet heel bekend bij artsen en er zijn dus nog nergens echt passende oplossingen enzo behalve symptoombestrijding.
Statines zijn medicijnen tegen een te hoog cholesterol. En die medicatie heeft best veel vervelende bijwerkingen waaronder dat het een negatieve invloed heeft op je zenuwbanen en ik heb ook al dunne vezel neuropathie en dat vond ik eigenlijk al schade genoeg. Oh en mijn lichaam doet wel meer rare dingen dus eigenlijk kijk ik er ergens ook niet van op plus dat een erfelijk te hoog cholesterol ook in de familie zit dat dan helaas weer wel.

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 20:55    

Reageer met quote
Ik moest nog aan je denken, want ineens las ik in mijn Twitter van iemand die ik volg dat ze naar het "EDS congres" ging. Toen viel het kwartje pas dat ik een lotgenoot van je volg, haha. Ik wist dat ze ziek was, maar nog niet wat ze had. Zoveel komt het niet voor zei je toch?

Balen dat je rolstoel stuk is, potjandrie. Gelukkig heb je nog garantie, maar daar komen ze hem vast niet sneller om maken. Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 21:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het is een zeldzame aandoening ja, al ken ik ondertussen best wel wat mensen die hetzelfde hebben maar ja dat komt omdat ik natuurlijk ook op lotgenoten groepen actief ben. Al heb ik wel 2 vriendinnen met EDS die ik al kende voor ik er last van kreeg en voordat zij wisten wat ze hadden.

De rolstoel heb ik via de WMO en heb ik alleen in bruikleen dus het kost mij verder gelukkig helemaal niks behalve frustratie en tijd. En de leverancier is dus degene die de fabrieksgarantie heeft op de accu. Ik moest het even aankijken omdat we net in de overgang van koud naar warm zitten en dat ook wel eens invloed kan hebben op de accu. Maar als ik dus weer bel dan komt er wel meteen een nieuwe accu dus niet eerst een monteur die alleen komt kijken.
En zo heb je ze nooit nodig en zo heb je het ene met het andere probleem met je rolstoel en staan ze hier bij wijze van om de week voor de deur. Ik zei al tegen de monteur 'wat gezellig dat je er weer bent' hahaha. Het is bijna altijd dezelfde namelijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 22:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 125 van 132