Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 116, 117, 118 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
En dan nog mijn dagmenu van vandaag

O: sojamelk, 30gr havermout, 15gr rozijntjes, kaneel
1 banaan

L: zelfgemaakte erwtensoep (hacheevlees, spliterwten, bouillon, wortel, ui, pastinaak, prei, bleekselderij, venkel, peper, extra magere rookworst)
3 crackers

T: 1 peer

A: 2 boterhammen, boter
30+ geitenkaas met olijventapenade, hummus
wortel, tomaat, komkommer, augurk

T: handje walnoten met cashewnoten
1 kiwi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jan 2018 23:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren is een vriendin van mijlangs geweest alvast voor mijn verjaardag. We hebben gezellig wat gekletst met wat lekkers erbij en lekker zitten diamond painten. Ik ben alweer een stukje verder met die grote van mij. Ooit gaat ie afkomen Lachen

Vandaag komen mijn ouders en zusje met de kinderen. Ik lig nu heerlijk in mijn stoel, even rust voor ze komen. Ik merk dat ik niet meer zolang kan zitten zonder dat ik daar last van krijg namelijk.
En morgen komen wat vrienden van mij dus als ik wat stil ben dit weekend hier dan weten jullie waar het door komt Erg blij Ik ga verder ook niet bijhouden wat ik eet dit weekend, ik neem gewoon wat lekkers maar wel met mate en er komen ook heerlijke gezonde komkommer, wortel en tomaatjes op tafel. De dietiste zei al zoek de lekkerste taart uit en neem een lekker stukje Lachen

Allemaal alvast een heel fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jan 2018 14:47    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marianne!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote

En we je nog heel veel mooie jaren toe, lieverd, dikke knuf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 11:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt dames ik heb een gezellig verjaardagsweekend gehad. Beetje druk maar ben blij dat ik het weer heb kunnen vieren dit jaar.

Wat eten betreft heb ik verder niks opgeschreven maar het viel nog best mee. Ik heb wel taart gegeten en wat chips en hapjes maar niet overdreven. Heb er in ieder geval van genoten Erg blij Vandaag weer voor het eerst mijn dagmenu opgeschreven. Het ging best goed tot ik vanmiddag de overgebleven chocola zag liggen van wat ik gisteren op het koor getrakteerd had. Laten we zeggen dat er nu wat minder over zijn in de verpakking Schaam Schaam Gelukkig mag ik de rest niet hebben dus die gaan vrijdag veilig met mijn vader mee naar huis net als de overgebleven chips en sap enzo.

Vandaag een rustig dagje na het drukke weekend en gisteren met de hydro en het koor. Ik heb wat getekend en verder gekeken naar de serie Reign.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 23:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

O: 3 rijstwafels, tahin
1 banaan

L: 150gr gekookte aardappels, plantaardige boter
rode bieten, kruiden
155gr kipfilet haasjes gepaneerd uit de oven

T: druiven
En die chocolaatjes Schaam Schaam

A: 2 boterhammen, boter
30+ kaas, pindakaas
halve avocado, peper, beetje zout
komkommer, tomaat, wortel, hummus

T: 1 peer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 23:35    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Maar.....er is nog over vd chocolade.
KNAP

fijne dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 9:05    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad en die chocolaatjes vergeten we gewoon even.

Heb je Frontier al gekeken op Netflix? Daar heb ik net de 2 seizoenen van gekeken en ik hoop dat er nog meer komen, hij is echt heel gaaf! Aanrader. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 10:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Juffie, ja er is nog over maar die zijn niet glutenvrij dus daar wordt ik heel ziek van en zou ik sowieso nooit opeten. Volgende keer maar weer iets halen wat ik echt niet mag hebben om te trakteren op het koor. Dat ging vorig jaar eens tuk beter met het niet opeten van wat over was Lachen

@Duffy, die chocolaatjes ga ik ook verder niet meer aan denken heb ze toch al op en kan ik niks meer aan veranderen natuurlijk. Frontier heb ik nog niet gezien, ik zal het eens opzoeken kijken wat het voor serie is en dan zal het vast wel op mijn lijstje nog te kijken belanden vrees ik, hahaha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 11:19    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een rustig dagje, mijn hulp is geweest en mijn huisje is weer schoon. Verder heb ik niet echt veel gedaan. Vrijdag heb ik die afspraak in Utrecht met die revalidatie arts en ik wil een beetje energie sparen om na vrijdag niet helemaal gesloopt te zijn zeker na afgelopen weekend Erg blij
Ik ben in ieder geval weer een heel stuk verder gekomen met de serie Reign.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 20:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 116, 117, 118 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 117 van 132