Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 114, 115, 116 ... 125, 126, 127  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   frutella
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
wauw zeg jouw menuutje ziet er super uit !
geroosterde kikkererwten ? hoe doe je dit dan of kan je dit kant en klaar kopen ? ik kan me er niets bij voorstellen Ondersteboven

goed bezig Marianneke
veel succes !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 21:34    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dank je wel Frutella Erg blij En leuk dat je ook even kijkje komt nemen in mijn boekje.

Dit is het recept voor de geroosterde kikkererwten http://www.degroenemeisjes.nl/recept-geroosterde-kikkererwten/

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 21:52    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Marianneke, had veel achterstand bij jou.
Kreeg geen meldingen.
Ben weer helemaal bij.
Je doet het hartstikke goed, fijne zondag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jan 2018 11:09    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Dat ATC-je is mooi geworden, goede kleurencombinatie! Ik heb vandaag fijn mijn joggingpak aan, na 2 drukke dagen. Heel fijn, even rust.

Leuk dat je linzen eet: waar smaken ze naar en eet je ze warm of koud? Het zijn een soort bonen, toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jan 2018 12:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt Juffie, en ik schrijf weer bijna dagelijks in mijn boekje dus apart dat er geen meldingen van komen.

Dank je Duffy, ik ben er zelf ook tevreden over, vandaag nog even de finishing touch met wat glitter en er moet natuurlijk nog wel een ster bij want dat hoort bij de 3 koningen. En dan kan ie morgen op de post.
Linzen zijn inderdaad peulvruchten, en je kunt ze zowel koud als warm eten. Ik heb zowel de gedroogde als de variant in blik. Die laatste is handig als je snel linzen toe wilt voegen aan een gerecht zonder dat je ze eerst een half uur moet koken. En zijn handig voor in salades bijvoorbeeld. Ik gebruik de gedroogde versie regelmatig in de soep, ik vind linzen-pompoensoep bijvoorbeeld heerlijk. Ze hebben een beetje een licht kruidige smaak trouwens en geven zo wat pit aan je gerecht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jan 2018 12:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een rustig dagje. Beetje geinternet, getekend, gekookt en verder gekeken naar Friends. Morgen weer naar de hydrotherapie en 's-avonds naar het koor. Dus vanavond ga ik maar weer eens een poging doen (voor de zoveeltste keer) om op tijd te slapen.

Mijn dagmenu van vandaag

O: sojayoghurt, 30gr muesli
1 banaan

L: 116gr gekookte aardappels
spruitjes, ui, knoflook, kruiden
140gr pangasiusfilet, olijfolie

T: 1 mineola
1 kaascracker, tahin

A: 2 boterhammen, boter
30+ geitenkaas, hummus
3 maiswafels, magere leverpastei
komkommer, tomaat, wortel, augurk

T: 1 peer
Paar noten (walnoot en cashewnootjes)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jan 2018 22:25    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Wens je een mooie dag lieve Marianneke.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jan 2018 9:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik lees het nu pas, dank je wel lieve juffie is helemaal goed gekomen hoor. Hoewel ik momenteel wel flink veel last heb van mijn heupen. Werd al niet lekker wakker met hele stijve en pijnlijke heupen en in het water nog steeds niet helemaal goed mijn grens kunnen voelen dus ook bij de hydro een beetje te enthousiast geweest. Dus ik denk dat ik zo maar extra pijnstilling neem voor ik ga slapen.

Maar verder was het wel weer gezellig tijdens de hydro en heb ik vanmiddag nog een paar pakketjes weggebracht met viltpakketjes die ik via marktplaats had verkocht. Ik heb nog 2 of 3 pakketjes en verder is alles nu verkocht. En dat geld kan ik eind volgende maand mooi mee nemen naar de hobbybeurs.
Ik ben ook weer wat verder gekomen met de serie Friends. En vanavond weer lekker gezongen tijdens de repetitie van het koor. En na afloop nog even wat gedronken en na gekletst met een paar leden. Toch handig dat ik om de hoek woon want dan ben ik nog steeds redelijk op tijd thuis daarna. We zijn in de eerste weken van het nieuwe jaar weer begonnen met een paar nieuwe liedjes. Avond, van Boudewijn de Groot, 14 engeltjes van Fons Jansen, Zaspo Janko, een servisch liedje en Big spender, waarvan ik even ben vergeten uit welke musical die ook al weer kwam. En onze dirigent is nog bezig met een bewerking van de liedjes Aquarius en Let the sunshine als medley voor ons koor. Zo nog even mijn dagmenu van vandaag hier neerzetten en dan naar bed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jan 2018 0:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

O: sojayoghurt, 15gr pitten en zaden mix
1 banaan

T: 1 kleine näkd strawberry crunch reep na de hydro

L: Zuurkoolstamppot (150gr gekookte aardappels, zuurkool, rode paprika, kruiden)
1 magere runderhamburger, plantaardige boter

T: mandarijntjes

A: 2 boterhammen, boter
30+ geitenkaas, hummus
1 kaascracker, pindakaas
komkommer, tomaat, wortel, augurk

T: 1 peer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jan 2018 1:00    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Volgens mij komt Big Spender uit Cabaret.
Fijne dag meis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jan 2018 9:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 114, 115, 116 ... 125, 126, 127  Volgende
Pagina 115 van 127