Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 111, 112, 113 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Vandaag een lekker rustig dagje thuis, heb er maar een pyamadag van gemaakt Erg blij Vanmorgen de pocketletter met de vogels uit een van mijn vorige posts verzendklaar gemaakt. Een stamppotje gemaakt met de andijvie en de paprika die ik gisteren had gehaald. Deze keer de paprika niet meegekookt met de aardappels maar er zo door gedaan, dat doe ik de volgende keer dus ook weer want vond dat veel lekkerder dan meekoken met de rest. Geeft een heerlijke bite aan de stamppot.

De rest van de dag heb ik verder gekeken naar Friends op Netflix. Bijkomen van gisteren, dat was wel nodig na de hydro en de nieuwjaars receptie gisteren. Morgen ga ik weer naar de osteopaat en daarna even langs de AH en de apotheek. En dan thuis weer in rust.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jan 2018 23:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

O: sojayoghurt, 15gr lijnzaad/zonnebloempitten/pompoenpitten mix, 1 banaan

L: Stamppot (200gr gekookte aardappels, andijvie, paprika, mosterd, kruiden, scheutje sojamelk)
runderchipolata's, olijfolie

T: 1 peer
worteltjes, hummus

A: 2 boterhammen, boter
30+ kaas, krabsalade
1 meerzadencracker, pindakaas
wortel, tomaat, komkommer, augurk

T: druiven
klein handje noten (walnoten en cashewnoten)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jan 2018 23:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen naar de osteopaat geweest en daarna even snel een paar boodschappen gedaan en mijn medicatie opgehaald. En toen was mijn energie alweer op voor vandaag. Dus de rest van de dag in rust en weer verder gekeken naar Friends. Ik had vandaag tempeh willen halen bij de toko maar toen ik thuis was kwam ik er natuurlijk achter dat ik dat helemaal vergeten was. Dus ik maak de rijst met roerbakgroentes nog maar een keer met kip ipv tempeh deze week Erg blij

Mijn dagmenu van vandaag

O: sojamelk, 40gr teffontbijt, 1 banaan

L: zelfgemaakte soep (veel groentes, bouillon, runder soep balletjes, vermicelli)
3 crackers, hummus

T: 1 sinaasappel

30+ kaas, casselerib
1 meerzadencracker, tahin
wortel, komkommer, tomaat, augurk
1 kopje drinkbouillon

T: klein handje nootjes (walnoot, cashewnoot)
1 kiwi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2018 20:51    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Ach, met kip is ook lekker. Lachen
Mooi menuutje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jan 2018 11:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zeer zeker Duffy, maar ik had zo'n zin in een keer iets anders Erg blij volgende keer toch maar een boodschappenlijstje maken en dat erbij zetten dan vergeet ik het ook niet, of nou ja minder snel dan Lachen

Vandaag een gezellig ochtendje en lunch met het tekengroepje. We zijn vandaag lekker verder gegaan met mandala's en zo waar we al mee bezig waren. Ik heb nu eindelijk mijn Flower of life mandala helemaal ingekleurd en bijna af, alleen nog met het blenderpotlood er over heen zodat de kleurovergangen en zo er mooier en egaler uitzien.
De rest van de middag in mijn relax stoel gelegen en wat geinternet. En bijna in slaap gevallen, hahaha. Nu lekker met de tv aan,gewoon een beetje zappen en ik zie wel wat ik tegen kom. En als er niks leuks tevinden is dan kan ik altijd weer wat afleveringen van Friends gaan kijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jan 2018 19:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

O: 3 crackers, pindakaas
1 banaan

T: 1 rijstwafel met laagje melkchocolade

L: 2 boterhammen, kaas
3 maiswafels, magere leverpastei
cherrytomaatjes

A: Maaltijdsalade (gemengde sla, komkommer, tomaat, lenteui, augurk, zilveruitjes, mosterd-dille dressing, olijfolie, walnoten, cashewnoten, zonnebloempitten, 1 ei, tonijn (blik in water), olijven, knoflook)

T: 125gr sojayoghurt, druiven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jan 2018 19:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen is de hulp weer geweest dus mijn bedje is weer verschoond en mijn huisje weer lekker schoon.
Na het eten nog even een paar boodschappen gehaald helaas was er geen knolselderij meer dus de erwtensoep die ik zondag ga maken wordt een iets minder traditionele versie. Ik heb wel de prei, spliterwten en wortel. En ipv de knolselderij gaat er nu venkel, pastinaak en bleekselderij in. Wat ik daarvan over heb gaat in zakjes de vriezer in voor een volgend soepje.
Vanmiddag nog even lekker zitten tekenen met dit als resultaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2018 21:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

O: sojayoghurt, 30gr muesli, 1 banaan

L: Zelfgemaakte soep (bouillon, verschillende groentes, vermicelli, rundersoepballetjes)
1 bakje rijsttoastjes lenteui

30+ kaas, casselerib
halve avocado, beetje peper en zout
komkommer, tomaat, wortel, augurk, hummus

T: 1 sinaasappel
een paar knoflookolijven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2018 22:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een rustig pyama dagje. Had bedacht uit te kunnen slapen, euh tja dan moet je alleen niet vergeten je wekker later te zetten Rollende ogen Dus alsnog vroeger wakker dan gepland. Ben wel nog even blijven liggen en toen toch maar opgestaan. Ik heb wel meteen mijn wekker later gezet zodat ik morgen niet hetzelfde heb Lachen

Vandaag vooral kaarten geschreven en gekookt en alvast groentes gesneden voor de soep van morgen. En tussendoor verder gekeken naar Friends.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jan 2018 21:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

O: sojamelk, 30gr havermout, 15gr rozijnen
1 banaan

L: 75gr kipfilet (rauw), 60gr rijst (ongekookt), olijfolie, ui, knoflook, roerbakgroentes, kruiden, champignons, beetje sojasaus
zilveruitjes, komkommer

30+ kaas, pindakaas
3 maiswafels, casselerib
1 kopje courgettesoep (bouillon, knoflook, ui, rode paprika, courgette, peper)

T: worteltjes, tomaatjes, hummus
1 peer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jan 2018 21:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 111, 112, 113 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 112 van 132