Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 109, 110, 111 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Bedankt dames. Alleen waren de koekjes die ik 's-avonds nog op heb dat dan weer niet Schaam Schaam Maar goed die zijn op en we gaan vandaag weer gewoon verder met normaal en gezond eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jan 2018 13:10    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Zo is dat, gewoon weer....gewoon doen.
Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jan 2018 15:21    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
's Avonds aan de koekjes, zo herkenbaar!
Is gebeurd, niks meer aan te doen. Jezelf oppakken en weer doorgaan Marianneke.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jan 2018 16:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo denk ik er ook over hoor, al baal je als je ze op hebt wel eventjes maar goed daar heb je verder niks aan dus gewoon weer oppakken waar je was gebleven.
Ik was vandaag erg moe ondanks dat ik wel ruim 8 uur had geslapen maar ik werd vanmorgen wakker met meer pijn dan normaal in mijn heupen en onderrug dus ik denk dat het vannacht toch niet helemaal goed gegaan is in mijn slaap. Plus dat de afgelopen periode welerg veel voor mij was voor wat ik heb gedaan. Maar vanaf vandaag tot en met zondag heb ik behalve de thuiszorg morgen helemaal niks. En als de thuiszorg er is kan ik ook gewoon gaan liggen mocht dat nodig zijn.

Mijn dagmenu van vandaag

O: 140gr soyajoghurt
15gr lijnzaad/pompoenpitten/zonnebloempitten
1 banaan

L: zuurkoolstamppot (200gr gekookte aardappels, zuurkool, rode paprika, beetje vloeibare boter)
1 runderhamburger gebakken in vloeibare bakboter

T: kopje tomatensoep (bouillon en verse groentes), 1 peer

A: 2 boterhammen, boter, 30+kaas, kipfilet
halve avocado, beetje zout en peper
komkommer, tomaat, wortel, augurk

T: druiven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jan 2018 23:10    

Reageer met quote
Lekker blijven liggen dan, onze lichamen hebben meer hersteltijd nodig dan die van gezonde mensen. Pak je rust, misschien even knutselen, daar heb ik je al een tijdje niet over gehoord?

Als ik je menu zo uit de losse pols natel, kom je op 21-22 sp. Met mijn gewicht mag ik 24sp en heb ik 42 weekpunten. Van je dagpunten mag je 4sp per dag eventueel overhouden en optellen bij je weekpunten.
Volgens mij is het dus een prima menuutje!
Ik ben er afgelopen week achter gekomen dat de soja yoghurt naturel ook tot de nul-punten groep behoort, net als de gewone magere yoghurt. Even uitzoeken welke het is (of het alle merken zijn of niet), misschien ga ik dan ook wel weer aan de soja.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2018 14:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb wel af en toe wat geknutseld of eigenlijk vooral getekend. Maar de afgelopen periode heb ik eigenlijk vooral kaarten geschreven. Ik ga vanmiddag nog even, of anders in ieder geval morgen lekker kliederen met inkt en stempels enzo. Er staat nog een pocketletter op mijn swap lijstje namelijk. Nu lig ik lekker in mijn stoel met Netflix op de tv. Ik ben begonnen aan de serie Friends, die staat sinds begin januari met alle 10 de seizoenen op Netflix dus ik kan weer even vooruit.

Oh dat van die sojayoghurt van 0 punten dat maakt het wel makkelijker inderdaad mocht ik ooit het nieuwe programma willen volgen. Ik doe nog steeds de porties volgens de propoints en ik tel wel maar niet heel strikt. Volgens mij kwam mijn menu van gisteren uit ergens op 29 punten ofzo.

Ik denk trouwens dat het wel om alle naturel sojayoghurt zal gaan. Ik heb zelf eigenlijk altijd die van Alpro die vind ik persoonlijk het lekkerst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2018 15:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen begon wel een beetje abrubt en vroeger dan gepland. Ik werd om 8.45 wakker gebeld door de thuiszorg dat mijn invalhulp nu ook ziek is voor de komende 2 weken Huil huil Voor vandaag uiteindelijk een inval gevonden die in ieder geval 2 uur kon komen en volgende week weer iemand anders die wel gewoon 2,5 uur komt. Maar dan heb ik straks alweer minimaal 3 verschillende invallers gehad ipv 1 vaste. Ik weet dat ze er niks aan kunnen doen als ook de inval ziek wordt maar ik baal er wel van hoor want ik heb in 2016 en begin 2017 ook al heel veel verschillende invallen gehad omdat mijn vorige vaste hulp toen langdurig ziek werd. En ik had toen aangegeven dat ik dat zo niet meer wilde maar ja alsdan de geregelde inval ook ziek wordt dan schiet dat niet op natuurlijk. Ik hoop dat ze na volgende week wel weer gewoon kan komen.

Verder alleen wat kaarten geschreven en vanmiddag Friends gekeken via Netflix. Geen energie meer gehad om echt te freubelen maar wel nog even een momentje gevonden om mijn distress oxide inktjes op de kleuren kaart te stempelen zodat ik meteen kan zien welke kleuren ik heb en hoe die er op papier uitzien. En vanavond gewoon lekker de normale tv aan. Weet nog niet wat ik ga kijken hoor ik kijk zo even wat er op komt en anders kan ik altijd nog Netflix aanzetten. Maar nu eerst het nieuws kijken. Morgen avond begint Wie is de mol weer dat ga ik morgen zeker kijken Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2018 21:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

O: 40gr havermout, kaneel
130gr sojamelk
15gr rozijnen
1 banaan

L: zelfgemaakte tomaten/groente soep
bouillon, heel veel groentes, gv vermicelli, rundergehaktballetjes
1 boterham, hummus

T: mandarijntjes

A: 2 boterhammen, boter
30+ kaas, krabsalade
1 meerzaden cracker, pindakaas
komkommer, tomaat, wortel, augurk

T: 1 peer
walnoten/ cashewnoten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2018 21:06    

Reageer met quote
Vervelend als je hulp ziek wordt, maar daar kunnen ze (we) niks aan doen inderdaad. Wij losten het wel altijd binnen het team op, hadden meestal een eerste en tweede contact. 1 kwam altijd, 2 zorgde dat hij/zij ook op de hoogte was en sprong in bij vakanties en ziekte. Dan heb je het een beetje meer gedekt. Maar dat moet ook maar net kunnen natuurlijk.

Prima menuutje weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2018 21:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik weet het dat ze er niks aan kunnen doen hoor maar ik baal er wel even van. Maar dat komt ook gewoon deels door hoe het de vorige keer is gegaan toen mijn vaste hulp plotseling uitviel. Daar heeft de organisatie toen wel het een en ander aan steken laten vallen wat niet nodig was geweest. En het is gewoon lastig om in deze periode voldoende mensen te hebben die in kunnen vallen ivm vakanties. Maar gelukkig was er nog iemand al was het maar voor een deel van de normale tijd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jan 2018 0:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 109, 110, 111 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 110 van 132