Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 104, 105, 106 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Afgelopen donderdag heb ik mijn nieuwe bril eindelijk op kunnen halen. Het is wel even wennen want de sterkte is net even anders als van mijn vorige bril. Maar het begint al een beetje te wennen. Donderdag was het nog heel gezellig op mijn moeders verjaardag, mijn zusje was er ook met de kinderen en mijn oom en tante kwamen ook nog even langs. Ik had een theelichtjes houder gekocht voor mijn moeder met de tekst 'Een dikke knuffel, ik hou van jou' Daar was ze erg blij mee en ze heeft hem meteen op de kast gezet met een theelichtje erin.
Gisteren en eergisteren 2 heerlijk rustige dagen gehad. Heb wat kaartjes gemaakt en ben bezig met het knippen van onderdelen uit restpapier om er embellishments van te maken voor een swap. verder heb ik de laatste afleveringen van seizoen 1 van The Mist gekeken en ben begonnen met het nieuwe seizoen van Once upon a time. Vandaag lekker uitgeslapen en straks nog een paar theeswaps verzendklaar maken en nog een fairy kaartje maken zodat ik die ook komende week kan versturen. Ik heb er al 2 van de 3 af en het idee voor nummer 3 zit al in mijn hoofd Erg blij
En vanavond weer een nieuwe aflevering van Heel Holland bakt kijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 14:54    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Wat heb je een prachtige curve....toppertje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 15:12    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Leuk, een nieuwe bril! Ik vind de brillenmode zo lastig. Die grote modellen zijn nog steeds hip, maar dat vind ik mezelf niet staan. Dus ik hou het maar bij mijn oude modelletje. Ik draag meestal lenzen en heb een bril voor als ik lui of ziek ben, dus dat ziet toch niemand. Lachen

Wat een leuke theelichtjes, waar heb je die gekocht? Dat vind ik ook wel een heel leuk kado voor mijn moeder! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 sep 2017 11:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik krijg heel snel geirriteerde ogen dus helaas voor mij geen lenzen, ik hoef er alleen al maar mee naar mijn oog te wijzen en ze beginnen al te tranen. Ik kan daarom ook geen make up of iets dergelijks op, doe ik dat wel dan zit ik de hele dag met jeukende, rode en tranende ogen. Ik heb ook nooit echt keus uit veel verschillende brillen omdat heel veel mij gewoon niet staat. Maar ja omdat ik hem altijd op heb behalve als ik slaap moet ik echt om de zoveel jaar een nieuwe, deze keer begon de coating los te laten van het glas dan heb je dus continue het gevoel dat je bril vies is.

Ik heb dat theelichtje bij Holland & Barret (voorheen de Tuinen) gekocht maar misschien dat ze ze ook wel hebben bij andere reform winkels.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 sep 2017 20:22    

Reageer met quote
Holland en Barret hebben wij ook in het dorp, ik ga morgen even kijken, bedankt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 sep 2017 19:08    

Reageer met quote
Ik heb er ook eentje gekocht: Voor jou, omdat je het verdient.
Mijn moeder brengt me volgende week naar een controle-afspraak in het zkh, dan mag ik vanwege medicatie niet zelf rijden en geef ik haar dat houdertje met een kaarsje. Het jasmijnkaarsje rook zo lekker, die kon ik niet laten liggen. Lach
Ook gelijk weer nieuwe thee gekocht, want ook die was in de aanbieding. Lekkerrr!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2017 20:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat leuk daar gaat ze vast heel blij mee zijn. Ik vond die houdertjes ook echt heel erg mooi en leuk om cadeau te geven, alleen dan zonder kaarsje want ik weet hoeveel mijn moeder er nog heeft liggen Lachen
Oh ja thee dat had ik er ook nog gekocht, de Shoti Maa thee was het volledige assortiment met 50% korting dus ik heb mijn toch al grote voorraad ook weer flink aangevuld, hahaha. Maar die zijn zo lekker en ook erg leuk om mee te sturen met swaps of voor internationale theeswaps. Ik moet daar geloof ik maar niet te vaak komen, ik kom al kastruimte tekort voor mijn thee, hahaha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 sep 2017 13:39    

Reageer met quote
Haha, dat heb ik inderdaad ook! Lachen
Heb ook Shoti Maa thee meegenomen, kende het nog niet, maar het klinkt wel lekker. Vanille chai en eentje met gember.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 sep 2017 20:24    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Geniet ervan meisjes.
Fijne zondag verder Marianneke en alvast een mooie week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 okt 2017 13:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt Juffie Erg blij

Afgelopen vrijdag een dagje naar de Efteling geweest met 2 vriendinnen. Was erg gezellig en wat hadden we het getroffen met het weer. Het was warm, zo warm zelfs dat we onze jassen hebben uitgedaan. En het is bijna de hele dag droog geweest, alleen het laatste uur hebben we een bui gehad maar toen zaten we grotendeels binnen. De afgelopen dagen heb ik nodig gehad om bij te komen maar het was het waard. Al ben ik maandag wel naar de hydrotherapie geweest al ging dat niet helemaal super zeg maar. Ik had heel weinig kracht in mijn benen en kwam amper vooruit met de beenoefeningen. Steeds als ik meer kracht wilde zette dan begon mijn linkerheup meteen te verkrampen. Maar ik ben toch maar mooi geweest en heb gedaan wat ik wel kon en sommige dingen wat aangepast.
Ik heb ook nog lekker wat gefreubeld. Ik heb een Halloween swap afgemaakt en ben weer een stukje verder met mijn diamond painting. En op Netflix ben ik begonnen met de serie Modern Family. Erg leuke serie Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2017 17:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 104, 105, 106 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 105 van 132