Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 103, 104, 105 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Ik ben ook gek op noga.
En goede kwaliteit fudge
Die echte Engelse.smullen smullen smullen

Fijne dag en alvast fijn weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 aug 2017 17:21    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Jammie fudge smullen
Alleen zo jammer dat zowel nougat als fudge moeilijk in gluten en lactosevrije variant te vinden is. Die ik had was zowel gluten als lactosevrij. Ach heeft ook wel weer zo zijn voordelen, ik kan de verleiding dan toch heel goed weerstaan. Want hoe lekker ik het ook vind ik heb het er niet voor over om er ziek van te worden. Maar op de Kermis hebben ze altijd heerlijke nougat en glutenvrij en sommige ook lactosevrij.

Jij ook een fijn weekend Juffie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 aug 2017 23:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En toen waren we alweer bijna een week verder. Beetje weinig energie over gehad de afgelopen week. Afgelopen zondag naar de verjaardag van mijn achterneefje geweest en maandag was mijn eerste keer hydrotherapie. En daarna was ik helemaal op en kon tot vandaag vrij weinig met mijn handen. Bij de hydrotherapie hadden we een oefening met een soort peddels of iets dergelijks om onze handen en daarmee moesten we bewegen in het water. Ik geloof dat mijn polsen daar achteraf gezien niet zo blij van werden. Mijn vingers enzo stonden weer eens stijf van het extra vocht en ik kon dinsdag mijn splints niet om omdat ze zo strak zaten. Dat vocht vasthouden is hier meestal een teken van overbelasting. Dus maandag maar even aangeven en vragen of dat soort oefeningen aangepast kunnen worden zodat er iets minder belasting komt op mijn polsen. Dat kunnen we altijd nog proberen op te bouwen als dat goed gaat. Verder vond ik het wel erg leuk, alleen ik moet weer helemaal opnieuw mijn grenzen leren kennen omdat die totaal anders liggen in het water als bij bewegen buiten het water. Daardoor voel ik dus momenteel ook nog niet zo goed mijn grens waardoor ik dus dit had met mijn handen en ik toch ook wel meer last had van mijn heupen dan normaal is na therapie. Positief punt buiten dat ik het erg leuk vind, is dat de reactie veel minder heftig is als na oefeningen zoals bij fysiofittnes.

Ik heb de afgelopen week dus verder vrij weinig gedaan dan wat Netflix kijken en als het even ging een stukje geschreven op een kaart en aan een brief. Vandaag voor het eerst weer een beetje kunnen freubelen. Ik heb het ATCtje met de eerder al getekende eenhoorn ingekleurd en ik heb een andere gemaakt met distressinkt en embossingpoeder met een schattig elfje zittend op de maan. Morgen ga ik de zeemeermin ATC afmaken en dan is er weer een superleuke swap klaar om te kunnen verzenden.

Ik heb voor mezelf besloten om voorlopig even geen eetdagboekje bij te houden maar eens te kijken hoe het gaat als ik niks opschrijf. De laatste weken schreef ik mijn dagmenu toch ook meestal pas 's-avonds in mijn schriftje van de gehele dag. Dus voorlopig even geen dagmenu's meer van mij. Maar ik was wel van plan om elke dag, of in ieder geval heel regelmatig want soms lukt het even niet zoals afgelopen week, even een stukje te schrijven hier.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 22:02    

Reageer met quote
Dat is altijd leuk en gezellig.
Slaap lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 22:15    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Vervelend dat je reactie op de hydrotherapie zo heftig was. Goed dat je maandag gaat vragen of de oefeningen wat aangepast kunnen worden.

Succes met niet-schrijven, dat soort dingetjes zijn altijd uit te proberen. En als je nog af en toe weegt zie je vanzelf of je nog goed zit volgens mij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 sep 2017 20:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik was sowieso gewoon van plan om me wel elke week te blijven wegen zoals ik al deed. Maar aangezien ik geen punten meer tel en ik ook meestal pas 's-avonds mijn hele dagmenu opschreef zag ik er even geen meerwaarde meer in in het schrijven. Ik kan het altijd later weer oppakken als blijkt dat dat toch beter werkt.

Ik vond het zelf eigenlijk nog meevallen qua hoe heftig de reactie was, maar ik heb veel heftiger meegemaakt tijdens de therapie via de SOLK poli dus mijn referentiekader is ietwat vertekend ten opzichte van wat anderen onder heftig verstaan vermoed ik, hahahaha.

Ik heb vandaag heerlijk even zitten kliederen met verf en structuur pasta en de achtergrond voor een dubbele pagina voor in een Round Robin boekje is alvast klaar. Nu nog bedenken wat ik er precies op ga maken verder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 sep 2017 22:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Die hydrotherapie sessies zijn toch wel even wennen qua energieverdeling in de week. Ik heb 's-avonds weinig energie daarom zit er weer zolang tussen mijn vorige bericht en nu.Maar het ging wel beter qua pijn en overbelasting deze keer. Ik heb de oefeningen die de anderen met die peddels om hun handen deden zonder die dingen omgedaan en ik had meteen meer controle over de beweging en over mijn polsen. Deze keer kon ik ze gewoon recht houden terwijl ik de vorige keer door de extra weerstand die die peddels geven het niet kon opvangen met mijn spieren en mijn polsen steeds naar achteren gingen en dus overstrekten. Ik had nu alleen wat spierpijn maar geen opgezwollen vingers van het vocht. Mijn heupen vooral de linker blijft wel een van mijn zwakke plekken daar heb ik best veel last van, ik kon maandag ook niet goed rechtop zitten van de pijn dat gaat nu gelukkig weer goed en ik voel hem als ik normaal doe ook niet heel erg. Maar zodra ik iets meer doe zoals vanmorgen naar de oefentherapie op de fiets en medicatie ophalen bij de apotheek dan krijg ik er toch wel weer last van. Volgende week maar een beetje opletten met die heup, ik had maandag tijdens de therapie ook al wel dat mijn heup een paar keer wilde verkrampen dus eigenlijk was dat al een seintje dat het toch iets te veel was denk ik.

Ik heb op facebook ook nog een leuke challenge gevonden, elke dag een doodle. Degene die de groep heeft gemaakt heeft een lijst gemaakt met voor elke dag van de maand een onderwerp om te tekenen. Gewoon simpele dingen als een vlinder, theepot, ballon, bloesem en sushi. En dan is het de bedoeling dat je een kleine en snelle tekening maakt. Ik ga zo die van vandaag maken, een veer.

Verder gaat het qua eten en gewicht wel goed. Niet dat ik weer afval maar ik blijf ook zonder mijn dagmenu's op te schrijven nog steeds gelijk.

Ik ben ook begonnen met het verkopen van mijn viltspulletjes. Het heeft een aantal jaar geduurd voor ik die drempel over was maar het ligt hier alleen maar te liggen en ik kan er gewoon niks meer mee helaas. Ik heb al wat mensen blij gemaakt met mijn oude spulletjes en ik heb weer wat extra's wat ik weer in mijn huidige hobbies kan stoppen. Er liggen nu weer 2 pakketjes klaar om te versturen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017 20:52    

Reageer met quote
Hoe kan ik het je in de verkoop hebt vinden?
Ben benieuwd.
Pb me maar als je wilt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 sep 2017 13:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb je een PBtje gestuurd Juffie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 sep 2017 15:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En toen waren we zomaar weer een week verder. Ik heb vrij weinig energie momenteel naast de vaste dingen die ik wekelijks heb sinds ik ben begonnen met hydrotherapie. Mijn lichaam moet er heel duidelijk nog aan wennen. In de spaarzame momenten tussendoor heb ik wel nog wat crea dingetjes gedaan. Ik maak nog steeds een doodle elke dag in mijn tekenboekje en ik heb een paar embellishments gemaakt voor een swap (dit zijn dingen om kaarten, scrapbooks en dergelijke te versieren) En verder heb ik Netflix en wat tv gekeken, heb seizoen 7 van The Vampire diairies gekeken en nu kijk ik naar seizoen 1 van The Mist, een nieuwe serie van Netflix naar het boek van Stephen King.
Morgen ga ik samen met mijn vader mijn nieuwe bril ophalen en daarna even mee naar mijn ouders, mijn moeder is morgen namelijk jarig. En daarna 3 dagen lekker thuis, even helemaal niks. Als het lukt even lekker iets creatiefs doen of verder met mijn diamondpainting. En als dat niet lukt lekker wat lezen, internetten of tv kijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2017 20:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 103, 104, 105 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 104 van 132