Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 100, 101, 102 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Kom weer even bijlezen, een groetje brengen en veel liefs.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 aug 2017 10:19    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Zondag heb ik een hele gezellige dag gehad bij vrienden van mij. Vast voor de verjaardag van hun jongste zoontje. Ik had een beker voor hem gekocht die bij zijn bordje past wat ik voor zijn geboorte had gegeven. Hij wil alleen maar bekers zonder oor en die hadden ze gelukkig ook van die serie, een hele mooie van 'Le petit prince' Ze waren er heel blij mee Lach

Gisteren een rustige dag thuis. Eigenlijk alleen een beetje geïnternet, Netflix gekeken en gelezen.

Vandaag nog zo'n dagje als gisteren, vanmorgen nog wel een paar kaartjes geschreven zodat ook die morgen mee kunnen naar de brievenbus. Maar nu lig ik in mijn relaxstoel met Netflix en mijn laptop. Misschien dat ik zo mijn boek nog uit ga lezen, ik wil weten hoe het afloopt, hahaha. Ik lees nu deel 3 van The world of the lupi serie van Eileen Wilks, Blood lines, in het Engles, gaat wel iets langzamer dan Nederlands maar ja ik heb de boeken niet in het Nederlands en wil de serie graag lezen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 aug 2017 16:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van zondag 6 augustus

Ontbijt
1 banaan

Lunch
2 boterhammen, boter
kaas, grilworst
3 rijstwafels, tartex
komkommer, tomaat, augurk

Tussendoor
brownie (zwarte bonen, cacaopoeder, honing, noten)
ice tea
abrikozen

Avond
gekookte aardappels
gehaktballetjes, bakboter
prei met kaas uit de oven

Tussendoor
watermeloen
1 meergranencracker, pindakaas

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 aug 2017 16:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van maandag 7 augustus

Ontbijt
sojayoghurt
blauwe bessen, frambozen

Lunch
gehakt, bakboter
ui, knoflook, paprika, champignons, sugarsnaps
kruiden, beetje currie

Tussendoor
1 banaan
1 meergranencracker, pindakaas

Avond
2 boterhammen, boter
pindakaas, hagelslag
2 gekookte eieren, kipfilet
kopje venkel/prei/tomaat soep

Tussendoor
stukje kaas
komkommer, wortel, tomaat, augurk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 aug 2017 16:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
sojayoghurt
blauwe bessen, frambozen

Tussendoor
1 banaan

Lunch
chipolataworstjes, bakboter
ui, knoflook, paprika, champignons, wortels
Kruiden, beetje knoflooksaus

Tussendoor
1 cracker, pindakaas
mango

Avond
2 boterhammen,boter
kaas, tartex
3 rijstwafels, kipfilet
augurk, komkommer, groene knoflookolijven

Tussendoor
wortel, tomaat
kersen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 aug 2017 19:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen naar oefentherapie geweest en daarna mijn medicatie voor de komende weken opgehaald bij de apotheek en nog een paar boodschapjes gehaald. Verder vandaag niks meer gedaan dan rustig in mijn stoel liggen en Netflix kijken. Ik ben begonnen met de serie Sense8 op Netflix. Tot nu toe een mooie en interessante serie over een groep mensen verspreid over de hele wereld die op een of andere manier aan elkaar gelinkt zijn en elkaar kunnen zien en met elkaar kunnen praten zonder op dezelfde plek te zijn. En elkaar op een of andere manier ook kunnen helpen.

Straks ga ik misschien nog een stukje lezen. Gisteren heb ik mijn vorige boek uitgelezen en ben nu begonnen in het eerste deel van de Aardzee trilogie van Ursula Le Guin. Het is al een oudje maar tot nu toe spreekt het verhaal me aan en ben benieuwd hoe het verder gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2017 20:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zie net pas jouw berichtje van afgelopen zondag Juffie, dank je wel, jij ook heel veel liefs terug!

En dan mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers, kaas

Lunch
zelfgemaakte soep (uit de vriezer)
2 kaascrackers

Tussendoor
druiven, 1 kiwi
Teveel mini pepermunt en salmiak hartjes Schaam Schaam

Avond
2 boterhammen, boter, kaas
knoflookgarnalen, bakboter
komkommer

Tussendoor
avocado, tomaat, zilveruitjes, peper, kruiden (salade)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2017 20:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Donderdag een gezellig dagje samen met vrienden spelletjes gespeeld, en samen gegeten en gezellig gekletst. Gisteren een off day gehad, weinig gedaan vooral in mijn stoel gelegen en wat netflix gekeken, ik kijk ondertussen naar de serie Sense8. En nog een stukje gelezen in het boek 'Machten van Aardzee'.
Vanmorgen ben ik met mijn rolstoel naar de nieuwe Action hier geweest, ik was benieuwd of ik er met rolstoel kon komen niet zozeer qua afstand maar mer hoeveel obstakels kom ik onderweg tegen op stoepen en dergelijke onderweg. En jippie.... het is gelukt, de obstakels kwam ik pas tegen bij de winkels zelf voor de winkels staan allemaal steunpilaren en iemand heeft bedacht om bij sommige daarvan zo'n hangende blauwe vuilnisbak te plaatsen maar dan precies net niet ver genoeg er vandaan zodat je je dus vastrijd meteen rolstoel. Aan de andere kant kun je er dan nog wel net langs maar dan zijn er weer winkeliers die daar nog een extra rekje of iets neerzetten met te verkopen spullen. Ik kan gelukkig nog uit de rolstoel maar je zult dat maar niet kunnen dan moetje helemaal terug en moet je over de weg die niet echt overzichtelijk en veilig is door de bochten en geparkeerde auto's. Ik heb toch maar even netjes gevraagd of dat rekje niet op een andere plek zou kunnen staan omdat ik er niet door kon. Maar ik ben dus even naar de Action geweest en hij is best wel euh groot, hahaha. Ik heb een cadeautje gevonden voor mijn achterneefje, mijn voorraad mooie gekleurde enveloppen weer aangevuld, mooie stempels (want die had ik natuurlijk nog niet genoeg Lachen ) En nog wat laatste dingetjes voor een verrassings Enjoy the summer brievenbuspakketje. Ik vond ook nog koolhydraat arme noodles, spaghetti en rijst die ook nog glutenvrij is. Ik heb een pakje van de noodles meegenomen om uit te proberen vandaag. Ik vond ze best lekker trouwens dus voor herhaling vatbaar. Volgende keer ook eens de pasta en de rijst proberen. Vanmiddag even een stukje verder gegaan met mijn diamondpainting van 40x50cm, dat duurt nog wel even voor ik die af heb op dit tempo maar dat maakt niet uit het is leuk om te doen en werkt best rustgevend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 21:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van donderdag 10 augustus

Ontbijt
1 kaascracker
1 banaan

Lunch
2 boterhammen, boter
kaas, tartex
3 rijstwafels, kipfilet
tomaat, wortel

Tussendoor
komkommer

Avond
Spirelli pasta
gehakt, tomaten, paprika, basilicum, kruiden, olijfolie
komkommer, kaas, beetje currie
druiven als toetje

Tussendoor
1 peer
1 kaascracker
1 rijstwafel met chocopasta (puur)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 21:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vrijdag 11 augustus

Ontbijt
sojayoghurt
blauwe bessen

Lunch
Spirella pasta (zie 10 augustus)
Komkommer, tomaat

Tussendoor
1 banaan
2 kaascrackers,pindakaas/chocopasta

Avond
2 boterhammen, boter
pangasiusfilet, bakboter
osseworst
3 crackers
tomaat, wortel, komkommer, augurk

Tussendoor
kersen
stukje worst

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 22:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 100, 101, 102 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 101 van 132