Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Knoetje ~ Herbalife

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Knoetje
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi Ellen, ja start was super! 2,4 kilo eraf en op mijn borst buik en bovenbenen 1 cm omvang kwijt. op heupen zelfs 2 cm!

Ben heel trots op mezelf! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 aug 2013 12:20    

Reageer met quote
Gisteren heb ik weer twee shakes met optimel chocomel gemaakt. gelukkig is dat pak nu leeg! Die koop ik nooit meer. In de avond heb ik weer groentensoep op en stokbrood met kruidencreme en stokbrood met rosbief, truffelmayo en pijnboompitjes. in de avond heb ik nog een snack a jack bbq op en natuurlijk veel water gedronken.

Vandaag ben ik begonnen met een shake op basis van optimel kokos. die is ook lekker. omdat ik vandaag wat later wakker was sla ik mijn tussendoortje over en pak ik dadelijk nog een shake zodat ik wel twee shakes blijf eten. vanavond heb ik een bbq maar probeer wel een beetje op te letten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 aug 2013 12:26    
Vrouw Weeggegevens   Lach
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Jee! Gefeliciteerd met de verloren kilo's Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2013 20:31    

Reageer met quote
Dank je wel Lach! Ben er zeker blij mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 aug 2013 10:45    

Reageer met quote
Maandag heb ik weer twee shakes op, 's ochtends één gemixt met Optimel Kokos en 's middags ééntje gemixt met Mango/Passievrucht. Als tussendoortje heb ik maandagochtend een volkoren cracker op en in de middag een heerlijke appel. 's avonds heb ik tagliatelle met spinazie en zalm gegeten.

Gisteren heb ik 's ochtends één gemixt met Optimel Kokos en 's middags ééntje gemixt met Mango/Passievrucht. Als tussendoortje zowel 's ochtends als 's middags heb ik een volkoren cracker op. 's avonds heb ik rijst, babi ketjap en komkommer gegeten en 'savonds heb ik nog een appel en een handje vol studentenhaver op.

Vanmorgen heb ik een shake op gemixt met Optimel Framboos en als tussendoortje weer een volkoren cracker.
Voor dadelijk moet ik nog even een Optimel uit de kantine halen, dus welke smaak dat gaat worden weet ik nog niet.

Merk wel dat ik de shakes steeds makkelijker weg krijg en dat ik ook geen moeite heb met lekkere dingen afwijzen. Gisteren zijn we met onze sectie buiten kantoor wezen lunchen en ik heb me netjes aan mijn shake gehouden en daar alleen een water besteld. Geen problemen mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 aug 2013 10:52    

Reageer met quote
Hooi,

Inmiddels een paar weken verder. Schaam Schaam Schaam

Ben nog steeds aan het shaken. Wel moeilijk zo af en toe, maar ik houd me er nog steeds redelijk goed aan! Deze week heb ik in de avonden ook een shake gegeten.

Aankomende maandag weer een weegmoment, na drie weken. Dus ben heel benieuwd of ik ook daadwerkelijk afgevallen ben. De vorige keer was ik alleen in centimeters afgevallen en niet in gewicht, maar nu geeft de weegschaal toch een lager getal aan. Dus we gaan het meemaken!

Ik beloof ook plechtig dat ik weer wat vaker zal updaten!

Liefs, Knoetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2013 15:36    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Spannend hoor hoop en wens dat de W-schaal lief voor je is, en schamen is niet nodig je moet niks hier dat bepaal je lekker zelf

Laatst aangepast door Ellen op do 19 sep 2013 11:41, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2013 18:07    
Vrouw Weeggegevens   Lach
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Waarom zou je je schamen? Je bent toch hartstikke goed bezig! Keep up! Duim

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 sep 2013 11:28    

Reageer met quote
Hoooi,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik iets heb geschreven. Ben inmiddels ook alweer lang gestopt met Herbalife. Dit omdat ik vorig jaar februari begonnen was aan een deeltijdstudie op de Universiteit. Dit was behoorlijk pittig waardoor de kilo's er helaas weer aanvlogen en er in juni 2014 83 kilo op de weegschaal stond.
Dat was het punt dat ik besloot dat ik niet gelukkig was met mijn lichaam en ook niet met de opleiding. Dus ik ben gestopt met de studie en flink aan het sporten geslagen. Geen shakes meer o.i.d. maar gewoon sporten.
Ik ben begonnen met drie keer in de week sporten en dat heb ik uitgebreid naar vier keer in de week. Qua eten let ik soms op, maar over het algemeen genomen eet ik gewoon waar ik zin in heb. Na Pasen ga ik zelfs vijf keer per week sporten, want ik ga ook lesgeven bij mij op de sportschool (naast mijn fulltime baan). Ik ben van 83 kilo inmiddels naar 73,5 kilo gegaan, waar ik heel trots op ben. Ik zit nog lager qua gewicht dan ik met de Herbalife heb bereikt.
Inmiddels gaat het gewicht minder snel naar beneden, maar qua omvang val ik nog steeds af. Mijn buik wordt steeds platter en mijn algehele lichaam gespierder. Ik hoop dit jaar dan ook eindelijk voor het eerst sinds jaren een platte buik in mijn bikini te hebben!! Lief
Mijn streefgewicht is nog steeds 65 kilo, maar als ik dit qua gewicht niet haal maar mijn omvang wel afneemt dan ben ik ook gelukkig en trots op mezelf Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 mrt 2015 12:21    
Vrouw Weeggegevens   Noukje89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Herbalife en gezond eten

Reageer met quote
Welkom terug. Ik vond je tussen het maaltijdvervangers forum staan en zag Herbalife staan. Ik dacht hey nog iemand die dat doet Uitlachen Maar je bent zo te lezen overgestapt op sporten. Ook erg goed! En wow naast je fulltime baan nog wel. Heel veel succes. Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 mrt 2015 20:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2