Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Josje's Prodimed-avontuur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Josje771
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: prodimed

Reageer met quote
leuk dagje, even samen weg.
Düsseldorf vind ik fantastisch om te winkelen en dan met name het gebied koningsallee en de zijstraten daarvan.
Het zijn supermooie winkels daar en fijne terrasjes en restaurantjes. Ik kom er ongeveer 2x per maand, wij vinden dat beiden het fijnste om te shoppen.

M'n lief geslaagd en 3 paar schoenen gekocht, gelukkig want hij had niks nobels meer.

Een jeans vinden lukte hem niet, die moet ik morgen snel elders halen. Met lange benen kom je automatisch bij de merken in zijn geval en die waren ook nu uitverkocht.

Ik heb ontbeten met een vanille pannenkoek en ik had een krentenbol meegenomen en een tonijnsalade van prodimed beiden. Verder netjes water gedronken koffie zwart wn cola light.

De kleine kreeg een poep- ongeluk waarna we naar huis zijn gegaan.

De weegschaal lijkt op te lopen, geen idee waaraan t ligt. Morgenvroeg weet ik meer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 apr 2015 20:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
77,6 vanochtend

Vandaag vind ik het loodzwaar.
Denk dat ik maar een middagdutje doe of een stuk wandelen, maar het regent.

Ik heb mij een nieuwe doelstelling opgelegd. Voor week 29 ( 13 juli ) -10 kg. Dat zijn 11 weken. Dat is -0,9 kg per week gemiddeld genomen.

Is dit realistisch met een eiwitdieet? Lachen

Ik hoop toch dat er morgen weer wat af is.
Denk erover om Ketostix te kopen

20.40u vanavond gezondigd: bloemkool in witte melksaus Sip hap koekje..... Kleintje propt het in mijn mond.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2015 13:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
77,6

Gisteravond was ik zoals geschreven flink in de overtreding.
Ik had al een niet al te beste dag wegens diverse irritaties, een niet etend klein kindje en zorgen daarover en dat heb ik blijkbaar niet onder controle. Vroeger ging ik dan roken, maar dat heb ik heel goed kunnen laten en die behoefte voel ik niet meer gelukkig maar ik baal stevig.

Enfin, ik herpak mezelf en ' start overnieuw ' vandaag
Waarbij ik gelijk nog een nieuwe bestelling ga plaatsen zometeen want ik ben al bijna door de vanille pannenkoeken heen en die bevallen het beste.
Tevens ga ik Keto stix aanschaffen teneinde de motivatie erin te houden.

Ik wil toch perse met minimaal 1 kg per week mijn deadline halen van 13 juli - 10 kg. Ik moet mezelf dat blijven inprenten.

Vandaag ben ik precies 2 weken bezig en ben ik - 4,1 kg. Niet verkeerd als je bedenkt dat er nogal wat foutjes de Revu hebben gepasseerd

Ik zag trouwens bij de tabel dat ik vanaf 71,4 een ' gezond gewicht ' heb

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2015 7:57    
Vrouw Weeggegevens   Noukje89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Herbalife en gezond eten

Reageer met quote
Gelukkig is je gewicht hetzelfde gebleven ten opzichte van gisteren.

-10 kilo moet vast lukken. Ik zelf zou niet van -1kg per week uit gaan om te teleurstelling te voorkomen, maar het kan zeker wel.

Leuk he om te weten dat je naar een goed bmi toewerkt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2015 8:42    
Vrouw Weeggegevens   De33
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Je gezondig heeft gelukkig niet de weegschaal naar boven gebracht Erg blij
Ik denk dat een kilo per week wel haalbaar is.

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2015 9:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag ook weer zo'n gekke dag.

Ipv te zondigen veel te weinig gegeten
Maar 2,5 x prodimed product: 1x krentenbol 1x brood en 0,5 tonijnsalade want die was zo vies
Gewoon geen Tijd gehad

Verder koffie zwart en water

-01.00u:
Ik heb tot nu toe gewerkt, een gecompliceerde rapportage waarvoor ik nu de rust vond. Het wekte stress op dus hapje hapje hapje hapje van alles dat ik niet mag. Wie kan mij helpen deze zeer zeer vervelende gewoonte af te leren?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2015 20:09    
Vrouw Weeggegevens   De33

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Aah lastig is dat he die gewoontes waar je maar niet van af komt..
Twee tips waar ik zelf profijt van heb (geleerd van Becks dieetoplossing, zie hier op het forum)
- maak een lijstje met alle voordelen van afvallen en lees dit als je het moeilijk hebt
- maak van te voren een plan met wat je de volgende dag gaat eten (echt alles er opschrijven wat je gaat eten, zo gedetailleerd mogelijk) en zeg bij verleidingen: ik hou me aan mijn plan, ik ga daar niet van afwijken

Hoop dat je er iets aan hebt aai

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2015 10:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Thanks De27

ik zal eens proberen,
ook heb ik bedacht keto-sticks aan te schaffen zodat ik bij de moeilijke momenten kan zien dat ik vet verband en dit zo wil houden. Misschien helpt dat nog.

[b]Ik was vanochtend 77,4 Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij
het heeft me ongeloofelijk blij gemaakt
wellicht dan binnenkort een nieuw getal beginnend met 76,?

Al verwacht ik deze week langzaam aan de periode waarin ik ongesteld wordt te naderen. Vandaag dag 22 sinds ik ongesteld was heb ik net uitgeteld. Ik hoop ook dat de cylus regelmatig blijft, ik heb wel eens wat gelezen dat dieten erop van invloed kan zijn. In mijn vorige afvalstrijd waarbij ik ongeveer 26 kg verloor heb ik er nooit problemen mee gehad, maar inmiddels ben ik geen twintiger meer. Ik heb immers bij het bereiken van een gezond gewicht nog een kinderwens. Een van de redenen waarom ik dit doe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2015 11:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
76,9

Wat een verrassing en weer een nieuw getalletje om tegen te strijden ;-)

Over 1,9 kg zit ik al aan mijn eerste streefdoel van 75 kg en dat terwijl ik pas bezig ben aan dag 3 van week 3 en er al op 200 gram na 5 kg af is.
Ik mag niet mopperen dan al zeg ik het zelf.

De avonden blijven natuuijk een groot probleem maar als het zo doorloopt ben ik dik tevreden.

mn gezicht lijkt dunner te worden en mijn buik ( het ergste) begint eindelijk voor het eerst te krimpen. Volgens mij zou ik al een maat kleiner kunnen aantrekken.

Toch denk ik dat mijn buik nooit meer mooi wordt maar een hangerige lege huidzak. Ik had al een mega buik toen ok zwanger was en fors over gewicht. Hebben jullie hier ervaring mee?

Hopelijk loopt het gewichtsverlies zo door dan haal ik wellicht rond de 68 kg op 13 juli

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2015 8:26    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Lekker dat de weegschaal weer naar beneden gaat Josje.

Ik ben nog niet zover dat mijn vel aan het hangen is maar daar ben ik toch ook wel een beetje bang voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2015 12:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 5 van 23