Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Josje's Prodimed-avontuur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Josje771
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: prodimed

Reageer met quote
77,8 vanmorgen Erg blij
Weer een ' nieuw' getal.

Doet zo ontzettend goed om gelijk resultaten te zien, wat dat betreft bevalt het dagelijkse wegen mij prima, dus dit hou ik nog even zo.

Vanochtend heb ik het prodimed krentenbrood geprobeerd.
Ik had er zelf wat kaneel en zoetstof bij gedaan, en ik vond het niet zo heel vervelend, het was goed te doen. In elk geval vele malen beter als de instant toetjes.

Volgende bestelling neem ik het er weer bij in elk geval.

Ik ben echt zeer benieuwd of de gewichtsafname op dit tempo door blijft gaan want dit zijn nu al 4 kg op nog geen 2 weken.
Heeft hier iemand ervaring mee?

Ik beschik namelijk niet over fatsoenlijke / nette / leuke zomerkleding. 2013 ben ik in de zomer bevallen en had ik jurken maat tent aan ( 105kg en net na de zwangerschap 97). Vorig jaar was ik 85 en kreeg ik er niks af ( fulltime stress). Ik heb telkens zeer weinig gehad om aan te doen, telkens 2 stelletjes. Ik vind kleding in die grote maten gewoon niet mooi.

Ik wacht nu zolang mogelijk natuurlijk met iets te kopen, maar als de gewichtsafname bij prodimed/ eiwit dieet een beetje evenredig is dan zou ik misschien over 5 weken al iets leuks aan kunnen. Ik herinner me de vorige x dat het vanaf 70 kg leuk begon te worden. Alleen weet ik nu natuurlijk niet of m'n vel nog inkrimpt

Mocht ik nog in een leuke maat passen zal ik het er in elk geval shop- technisch flink van nemen en eens de bloemetjes buiten zetten bij de fijne merken
Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2015 8:48    
Vrouw Weeggegevens   RvdG
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kijk anders als 'tussenoplossing' eens rond bij de kringloop of op marktplaats. Daar een paar dingen kopen ter overbrugging en dan echt gaan shoppen als je op gewicht bent/ tevreden bent met je lijnresultaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2015 10:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
RvdG: dankje voor het meedenken, en het is natuurlijk een idee, maar ik vind dat niet zo smakelijk andermans gedragen kleding. Ook niet als t gewassen is.

Volgens mij zijn er wel vaak mensen die het doen.
Of voor de kinderen tweedehands kopen, omdat ze toch bepaalde merken willen.

Ik stel het gewoon nog even uit.

Ik ben zo benieuwd of het me nog eens lukt slank te zijn en nog eens in 36-38 te passen. Want toen was ik écht gelukkig, en dat wil ik terug hebben

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2015 13:28    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Netjes hoor 4 kilo in nog geen 2 weken. Voor je het weet kun je die leuke kledingwinkels weer in. Oh heerlijk zal dat zijn zeg.
Ik ben ook niet zo'n fan van gedragen kleding.
Afgelopen jaren heb ik behoorlijk met mijn gewicht geschommeld dus ik heb nog wel e.e.a. in diverse maten liggen dus ik kan vooruit.
Maar het is inderdaad lastig als je nog niet op gewicht ben en toch andere kleding nodig hebt. Misschien zoveel mogelijk basis stukken kopen en dan een aantal "eyecathers" waar je mee kan combineren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2015 14:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ eef 69

Het gaat me allemaal niet snel genoeg.
Ik was 1,5 jaar geleden na de bevalling 100+ en doe dus al 1,5 jaar ( iets langer) erover om ergens tussen de 65-69 kg te wegen en nu heb ik dus ontzettende haast. Maar ik ben verrast dat er snel resultaat zichbaar is.

ik heb echt bijna niets meer van kleding dat intact is of er netjes uitziet, met uitzondering van 2 rokjes/jasjes. Maar ik vind die groten maten gewoon niet leuk, ik ben pas 32 en vind het ook niet vlot genoeg. Dus ik probeer het nog even uit te zingen en dan ga ik gewoon lekker shoppen. Ik heb er nu al zin in.

Ik heb zojuist mijn 3e prodimed - maaltijd op, het was de rosti, die had ik niet eerder gehad. Het was niet heel vies, maar wel in de categorie niet lekker dus niet voor hehaling vatbaar al zal ik deze wel opmaken ( met veel peper & zout).

Vanochtend het krentenbrood ( met wat kaneel & zoetstof) had mij wel goed gesmaakt, vanmiddag had ik gewoon brood gemaakt, ik doe er dan zout peper en provencaalse kruiden bij en dat is ook goed te doen. Ik denk niet dat ik nog veel andere smaken zal bestellen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2015 14:45    
Vrouw Weeggegevens   De33
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Mooi vooruitzicht lekker shoppen Erg blij ga zo door!

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2015 16:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanavond niet best..... Schaam Schaam
en het lastige weekend staat voor de deur.
Morgen dagje weg lekker even met mn zoontje en man eruit, dat is al lastig met prodimed aangezien alles dat ik eetbaar vind in een oven of pan gebakken moet worden.

Ik heb het als volgt gepland: een vanille pannekoek als ontbijt. een krentenbol die ik smorgens bak om mee te nemen en een tonijnsalade om mee te nemen. Mocht ik geen tijd hebben te bakken dan neem ik gewoon 2 tonijnsalades mee.

De kleine heeft geen diaree gehad vandaag: hij heeft helemaal niet gepoept. Hopellijk gaat het beter. Uiteten lijkt me voorlopig nog geen goed idee dus ik zorg dat we op tijd thuis zijn en kook voor mijn gezin.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2015 22:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nu net voor t slapen gaan even gewogen en tot mijn grote schrik een hele kilo zwaarder Uitroep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2015 23:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gewicht 77,9 dat is +0.1

Dit zegt me niet zoveel, immers 0,1 kan ook vocht zijn, ik had veel gedronken. We gaan zo de deur uit. Dagje naar dusseldorf. Dat zal lastiger worden maar heb besloten dat ik gewoon prodimed meeneem

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 apr 2015 8:13    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Als je meestal in de ochtend weegt en dan in eens 's avonds kan daar zeker wel een kilo verschil in zitten. Ik weeg zelf altijd 's morgens omdat ik dat het "voordeligst" vind. Lachen

Kun je in Eindhoven een beetje leuk winkelen?

Heel veel plezier in Dusseldorf vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 25 apr 2015 8:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 4 van 23