Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Josje's Prodimed-avontuur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Fijn dat het wat beter gaat, was het nog gelukt om een vakantie te boeken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 28 jul 2015 10:03    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
He Josje hoe gaat het ermee.

Misschien moet je het strenge lijnen even los laten. En dan bedoel ik nu niet alle remmen los maar gewoon opletten wat je eet.
Ik ben helemaal van de Straight away producten af en blijf prima op gewicht. Ik eet wel veel minder koolhydraten en ik denk dat dat bij mij de boosdoender is.
Ik snoep af en toe maar let dan de volgende dag gewoon wat extra op. Vorige week een hele zak drop op gegeten tot misselijk toe, zielig eigenlijk achteraf gezien. Maar gelukkig kon ik de volgende dag gewoon de rem er weer op gooien.
Over 1,5 week lekker 3 weken op vakantie en dan begin september begin ik weer met straight away.
Althans dat is de bedoeling. Ik moet half september naar het ziekenhuis en dan is het de bedoeling dat ik op de lijst ga voor een operatie. Geen idee hoelang dat duurt dus of het zin heeft om te beginnen met lijnen weet ik nog niet. Aan de andere kant iedere kilo die er af is voor mijn operatie is goed.
Zit me net te bedenken dat ik dit allemaal in jouw dagboek neer zet ipv in die van mezelf.... Sorry. Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 28 jul 2015 14:33    
Vrouw Weeggegevens   Josje771
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: prodimed

Reageer met quote
Wat een stilte hier overal....

Mijn vakantie zit er bijna op, maandag ga ik retour naar het normale leven.

Ik heb niet gedieet, het had me ook onmogelijk geleken gezien de bereidingswijze v prodimed. Ik kan nou eenmaal njet in de auto of pretpark of hotel een pannenkoek gaan bakken
.

Oo de weegschaal staan durf ik nog niet, M'n broeken zitten namelijk ontzettend strak. Ze voelen alsof mogen ze een maat groter. Volgens mij praten we dan over een kg of 5 als je t over een maat hebt?

Ik ga maandag retour fulltime prodimed en om er een beetje in te komen vervang ik vandaag het ontbijt en lunch door prodimed.
Volgende week do heb in afspraak bij diëtiste dus dat komt dan mooi uit.

Om een of andere reden boeit het me vrij weinig.
Gisteren vernam ik dat de dochter van een kennis van ons ( 25 jaar en 2 jonge kindjes) niet hersteld is van non hodgkin dmv chemo en nu aan een nog zwaardere kuur moet beginnen en aan een stamceltransplantatie. Dat zijn pas problemen ipv wat vakantie kilo's.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 aug 2015 8:25    
Vrouw Weeggegevens   Yldau
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight away (koolhydraatbeperkt)

Reageer met quote
Wat goed dat je weer gaat beginnen Josje! Heel veel succes!
Ik ben dinsdag weer begonnen, ruim twee jaar op gewicht gebleven maar door o.a. Het breken van mijn voet toch weer wat aangekomen. Vanochtend thuis even gewogen en er is al weer 2 kilo af, dat geeft de burger moed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 aug 2015 9:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Morgen komt mijn bestelling en ga ik beginnen.
Do mag ik naar de diëtiste

Ik ga terug naar fase a om de vakantie,kgs snel te elimineren en zodra ik weer op oud gewicht ben ( durf niet te wegen maar denk +4 kg) ga ik juist opbouwen en werken aan een gezonde voedingsgewoonte

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 aug 2015 23:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
He Josje hoe is het ermee.
De vakantie zit er bij jou ook weer op begrijp ik. Ik heb ook nog niet op de weegschaal gestaan maar er is bij mij ook wel wat bij hoor.
Ik heb ook totaal nergens op gelet.

Ik wilde ook weer starten met SA maar omdat ik op een oproep voor een operatie aan het wachten ben denk ik dat ik nog een maandje of 2 a 3 wacht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2015 17:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo,

Alles z'n gangetje hier.
Blijf goed op gewicht. Soms 69 en soms 71 , soms eet ik waar ik zin in heb inclusief alle verboden voeding en soms doe ik een oaar x prodimed. Beetje heen en weer.

Het lukt mij nu niet nog 5 kg te minderen, daarvoor is mijn eet gedrag niet stabiel genoeg en daarnaast ervaar ik de nodige stress , maar voornaamste reden is dat ik redelijk tevreden ben.
En daarnaast die kinderwens nog.....

Ik laat alles even zoals het is

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2015 20:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Komt allemaal vanzelf wel weer Josje.
Als je onrustig bent is het ook moeilijk om je aan je dieet te houden.
Zeker voor emo eters zoals wij Schaam Schaam

Het lukt mij ook nog niet om de vakantie kilo eraf te krijgen. Ga vandaag maar weer wat beter opletten. Ik snaai toch teveel tussendoor. Ik let wel redelijk op wat ik eet met mijn maaltijden maar dan de tussendoortjes. Heel heel boos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2015 8:30    
Vrouw Weeggegevens   Roosje87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Josje, ik maak het zelfde mee. Op vakantie ben ik 5 kg aangekomen en probeer nu weer af te veallen. Ik heb ook een kinderwens maar voor een tweede, heb al een dochter.
Ik wil graag dun zwanger zijn maar gaat niet lukken pff moeilijk zeg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 sep 2015 17:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23
Pagina 23 van 23