Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Josje's Prodimed-avontuur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Ik zou er gewoon eens eentje bellen en het voorleggen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2015 7:21    
Vrouw Weeggegevens   Josje771
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: prodimed

Reageer met quote
Vandaag was ook weer zo'n dag, 4 hectische en belastende afspraken , kleine met oppas in binnenspeeltuin. Alles liep uit en het werd stressen. Alleen s' morgens een chocodrank gehad. Tot 14.30 niks kunnen eten. Ik sta dan te trillen en wordt duizelig. Dus 2x klein gekookt ei genomen 2 plakken kaas en 100 gr garnalen tussen 12 en nu. iets andrs was er niet voor handen

Prodimed is nogal lastig buitenshuis
Niet eten hou ik niet vol
Een goede diëtist is een must.

Volgens mij wordt ik ongesteld dus ik ben een beetje extra prikkelbaar , ook nog eens veel te vroeg. Ben eer zo duizig en trillerig

Wat zou eigenlijk het probleem zijn als ik koolhydraat arm ga eten en de zakjes afbouw? Die diëtiste heb ik echt geen zin meer in

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2015 15:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Koolhydraad arm eten ben ik ook straks van plan. De aardappels mis ik zowiezo niet alleen wel mijn brood. Maar ik heb koolhydraad arm brood gekocht en dat is heel erg lekker. Ik neem 1x per week 2 sneetjes met een gebakken ei. Als avondmaaltijd .. heerlijk.

Als je te weinig eet heb je ook meer kans dat je dingen gaat pakken die niet goed voor je zijn. Heeft prodimed geen repen zodat je die in je tas kan doen voor het geval.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2015 15:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weer een slechte dag. Ik ga toch proberen mij morgen te herpakken. Alleen het ontbijt is het enige dat ik Goed doe.
Het is hectisch met afspraken waardoor ik niet aan eten toekom en zodra ok de lunch oversla loopt het spaak. Want dan sla ik alles over en kom ik in eetbuien.

Ik ben ook prodimed moe. Wil echt eten ipv de zoete of chemische smaken

Mijn kleintje is zeer verkouden en niet lekker en dat komt er bij naast alle andere schoon fam stress

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2015 20:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Niet terug vallen hoor Josje. Probeer jezelf weer te herpakken en er tegen aan.
Kun je niet als lunch dan iets van een shake in je tas doen dan eet je in iedergeval iets. ALs je niets eet is de kans heel groot dat je gaat snaaien en dat doe je nu.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 jun 2015 9:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Morgen komt mijn nieuwe bestelling

Ik wil dan nog 2 weken streng doen om wat marge te creëren voor de opbouw. En dan dus in 4 weken opbouwen en dan wil ik op koolhydraat arm blijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2015 20:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga proberen een balans week in te lassen, even proberen 100% retour prodimed. Ik heb de afgelopen 2 weken echt aan lopen rommelen en genoten van diverse andere lekkere onverantwoorde producten.

Daardoor was ik vanochtend 70,4 ipv 69,9
Op zich geen heel grote shock maar ik wil toch marge hebben.

Na deze week start ik fase B op en mag ik een hoofdmaaltijd met vis vlees of ei en groenten. Ik verheug me op heerlijke garnalen . Maar eerst dus proberen terug in ketose te komen en onder de 70 te komen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2015 8:59    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Klinkt goed Josje je hebt het mooi onder controle
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 07 jul 2015 9:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dus als ik het goed begrijp ga je deze week helemaal op de prodimed en daarna ga je naar fase B.
Klinkt goed hoor. Je kunt ook te lang blijven hangen in een fase.
Je lichaam went er toch aan hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 07 jul 2015 10:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zag zojuist dat ik in ketose ben middels de ketostick.

ja Eef op een gegeven moment ben je er zelf ook klaar mee en is het effect niet meer zo merkbaar. Ik vond het prettig te horen dat de diëtiste mij daarin bevestigde: 8 weken schijnt zo'n beetje de max te zijn in de strengste fase zowel qua gezondheid als qua uithoudingsvermogen.

Ik probeer deze week uit te zingen en dan wil ik opbouwen: voor elke fase wil ik 3-4 weken uittrekken .

Ellen; ik probeer mijzelf de baas te houden in dit eet- verhaal, en zelf te schakelen maar wat is het toch lastig om foutief aangeleerd gedrag te corrigeren na jaren . Dat jij er vertrouwen in hebt doet me goed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2015 21:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Volgende
Pagina 21 van 23