Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Josje's Prodimed-avontuur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Josje771
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: prodimed

Reageer met quote
@ jennieanja: wat leuk dat je langs kwam!

Hoe gaat het met jou en jouw doelstellingen? Je was even weg uit mijn lijstje, ik kom zo even kijken.

Bedankt voor de wijze woorden. Ik moet inderdaad 4 of 5 zakjes nemen zei de dietiste telefonisch en lees ik ook. Er gaat ook een hoop goed, bedankt voor je compliment maar ik heb zo een haast. Ik wil een 6 als begin cijfer en geen 7
Die eetbuien soms zijn jammer, maar het herpakken en doorgaan hoort er ook bij.

@de27
Hij is steeds ziekjes. Ziet er wit uit. Altijd van de virussen ( keelpijn oorpijn buikgriep verkouden). Vreselijk in combi met dat niet eten.
Hij is 21 maanden dus hij heeft niet het verstand om mij te begrijpen geloof ik Lachen ik probeer wel eens hem te helpen door te voeren maar dan zegt hij direct Nee, hij wil alles zelf doen.

Gisteren me streng kunnen houden,,vanmorgen dus in ketose echter niet afgevallen en 73,1

Vandaag en morgen weg met man en kleine dus daar zitten beproevingen in. Ik heb 2 kant en klare shakes v prodimed en ik kan brood bakken om mee te nemen al de rest is lastig vind ik om dat je dan met bakjes lepeltjes poepertjes en water zit te rommelen.

Wij gaan naar dusseldorf vandaag. Ik moet mij dan ook in toom houden qua eten ivm de leuke restaurantjes. Ik wil graag een handtas in het zwart & sjaal van een bepaald veel te duur merk, en die gaat mij weer de ogen uitsteken. Mijn man wil me die sjaal kopen dus ik ga ook nog in die winkel komen dus afzien. Ik heb juist 2 handtassen van dat merk maar die zijn donkerbruin met lichter bruin geblokt en zwart is zo handig........ Voorheen gaf ik niks om handtassen en zeker niet op sjaals maar tegenwoordig kan ik er zo van genieten. Ik wil mij zelf die tas eigenlijk kopen wanneer ik op 69,9 ben als beloning.

Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mei 2015 7:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
vreselijke avond. Zit echt tegen mezelf te vechten en heb werkelijk overal zin in. Misschien ga ik beter slapen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mei 2015 20:37    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Idd Josje naar bed toe gaan. Verleidingen kleiner maken.
Hoop dat je het volgehouden hebt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 30 mei 2015 23:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Blij dat ik heb doorgezet gister , het was echt zwaar, maar vanochtend een resultaat waar ik heel blij mee ben : 72,6!!!!!

Een prachtige beloning

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2015 7:24    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Josje ik heb de titel van je dagboekje aangepast nu staat onze handige link in je profiel, nooit meer zoeken dus,

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2015 9:31    
Vrouw Weeggegevens   Jennieanja
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
1,6 kg afgevallen in een week. Hartstikke goed! Als je zo door gaat ben je al heel gauw op je streefgewicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2015 12:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank Ellen en Dank Jennieanja

Het geeft even een boost aan doorzettingsvermogen
Vooral dat ik juist zag staan in de grafiek dat ik nu sinds 13 of 14 april 9,1 kg kwijt ben. Het is toch aanzienlijk. Superfijn dat het nu eindelijk lukt. Hopelijk haal ik mijn doel.

Ellen, ik zie dat de ticket niet mee opschuift, hoe maak ik dit in orde?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2015 12:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Prodimed technisch ging alles goed vandaag:
Ontbijt chocomelk late lunch ( half 2) broodje met allerlei kruiden en veel knoflook, half 4 nog een chocomelk , om zes uur asperges ( zonder toevoegingen) en om 19u een cappuccino .

Het is een les voor me geweest om altijd 4 prodimed producten te nemen anders ga ik snoepen of krijg ik eetbuien

Mijn gewicht loopt iets op wegens menstruatie vandaag morgen of overmorgen. Ik ga evengoed wegen zodat ik inzichtelijk krijg hoe het qua gewichtsverloop gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2015 19:43    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ticker past zich automatisch aan je kan ook onder je blauwe knopje kijken.
Zie je het niet dan moet je de site verversen CTRL+R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2015 20:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ellen bedankt voor de tip!

Vanochtend 72,4
-0,2 ondanks begin menstruatie
Soms denk ik dat de weegschaal liegt

Nog 2,5 kg te gaan
Dat voelt heel overzichtelijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015 7:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 16 van 23