Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Josje's Prodimed-avontuur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Goed hoor Josje niets genomen bij de mac. Da's weer een beproeving doorstaan. Lachen En vele zullen er nog volgen (lol)
ja ik denk dat we allemaal de rest van ons leven toch wel moeten opletten en keuzes maken. Maar ik denk dat dat nog altijd beter voelt dan 30 kilo overgewicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2015 18:33    
Vrouw Weeggegevens   Josje771
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: prodimed

Reageer met quote
@ eef69 Toen ik zwanger werd woog ik ergens tussen de 61-65 denk ik. Ik kwam van bijna 100 kg .Jeans paste mij in maat 28 en kleding kocht ik in 36-38. Ik zag er goed uit en voelde me kip lekker
Toch ben ik tot 100+ bijgekomen . Patat chocola en grote coupes ijs. Zeg nou zelf, het is toch idioot als je er zo'n gewichtsverlies op hebt zitten om toch in je eigen valkuil te trappen. Daarom wil ik voor de lange termijn een diëtiste inschakelen wanneer ik ga opbouwen en bijvoorbeeld die maandelijks of 2 maandelijks bezoeken wanneer het ' loopt'. Ik wil niet blijven jojo- en

Vandaag ben ik begonnen met een chocolade- bananen pudding maar ik heb er een shake van gemaakt. Onder het mom van ik proef toch niks ( keelpijn). Ik verheugde me op die chocomelk maar het pakket kwam maar niet. Tussen de middag een tuinkruiden omelet genomen. Het aller smerigste ooit geproefd. Maar ik had zoals gezegd toch geen smaak en t was betaald. Toen heb ik nog de pasta bolognese genomen. En nu heb ik nog geen chocomelk gehad maar het is wel te laat voor een 4e zakje. Morgenvroeg dus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2015 19:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
73,1

En de zoveelste gebroken nacht. Die nu z'n tol beginnen te eisen.

Ik mag niet mopperen met de huidige afvalscore maar stiekem kijk ik naar het 72 getal uit en hoop ik dit nog te zien voor de menstruele ellende mij bereikt.

De chocomelk was erg lekker. Ik weet nu al dat ik die ook als lunch neem.

Gisteravondd heb ik mij een setje nieuwe kleding ( en schoenen) besteld bij de Bijenkorf. Dat wordt morgen geleverd. Ik hoop dat het past,maat kleiner besteld ( 40), en dat het er uitziet zoals op de afbeeldingen. Ik ga hoe dan ook nog wel 5 kg kwijt raken en dat is denk ik ook weer een maat maar ik wil eindelijk eens van die losse compromis rokken af die eigenlijk helemaal niet m'n ding waren maar ik wegens gewicht wel moest nemen .Ik verheug me er ontzettend op.

trouwring ( 3 ringen) is een probleem aan het worden. Het is een brede met 3 kleuren goud en 2 dunne witgouden eternitity ringen van diamant erlangs. Ik was 15 kg zwaarder toen ik begin dit jaar trouwde. ik kan de ring niet een laagje goud in laten zetten omdat het 3 kleuren goud zijn en de diamanten ringen kunnen dat ook niet want ze zijn te fijn. Za na Düsseldorf om te kijken of ze een oplossing hebben want ik ga ze kwijt raken. Mijn man opperde al 1 diamanten ring erbij kopen in een kleine maat en die als ' stop' gebruiken om de rest te blokkeren. Dure aangelegenheid zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2015 8:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Even een momentje van rust, heerlijk.

2x chocodrank op ( 92 calorieën per glas) en zojuist pasta bolgnese. Die kost 15 euro v 2 ( kleine ) porties Lachen er zitten dubbel zoveel calorieën in, maar ik vind het wel een keer lekker zo'n warme hap.

Mijn 2e bestelling deze week is ook binnen zojuist.
Ik heb nu genoeg voor 1,5 maand , misschien iets langer. Daarmee moet het klaar zijn denk ik zo - hoop ik-

Opbouwen wil ik onder begeleiding doen. Bij 69,9 zal ik de diëtiste mailen. Weet iemand hoe lang de opbouw duurt?

Dan is mijn wens een 2e kindje als het ons gegund is. Mede daarvoor wilde ik een gezond gewicht.

We gaan vanavond een hapje eten bij een van der valk, omdat de kleine al 2 weken nauwelijks de en hij de gezelligheid van buiten de deur misschien zijn eetlust ten goede komt. Ik ga me ervanaf maken met een koffie en een cola light. Wordt weer aanpoten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2015 14:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
weer een eetbui.......

en de reden weet ik nu, want ik had geen stress
ik had maar 3 ipv 4 producten op

morgen zal ik wel weer uit ketose zijn. en dat terwijl het zo goed liep.

Sip

Het is nu 00.25 en ik ben volgens de test nog in ketose en mijn gewicht was 73,5. Ik hoop ontzettend dat ik morgen vroeg ook nog rose ( ketose test) en dat dit me voor een maal is vergeven. Maar ik ben er bang voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2015 22:16    
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ach wat balen dat je weer een eetbui had Sip wat zijn dat toch vervelende dingen! Maar wel duidelijk dus waar het aan lag.. Heeft je kleine een beetje gegeten bij Vd valk?
Ik hoop dat de schade meevalt aai

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2015 6:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
meevallertje: ik was nog in ketose en 73,0 dus weer -0,1.

@ de 27
Kleintje had kippensoep, zalm met hollandaise saus frietjes worteltjes appelmoes en een toetje om je vingers bij af te likken: ijs slagroom aarsbeiensaus vers fruit en alles met smarties gedecoreerd. Het werd heel leuknopgediend op heet vierkant kinderbord met alles in kleine kommetjes. Maar hij heeft echt maar 2-3% op. De zalm en wortelen heeft hij niet eens aangeraakt.
Heel frustrerend. Vooral als je bedenkt dat mijn man en ik beiden af hebben gezien daar. Man net zenuwkanaal behandeling achter de rug en een dikke wang en kon nauwelijks eten en ik wegens dieet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2015 7:33    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Kijk das mooi Josje nog in Ketose.

Hmmm klinkt wel lekker hoor wat je zoontje op het bord had. Knap dat je ervan af bent gebleven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2015 9:05    
Vrouw Weeggegevens   Jennieanja
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Ondanks dat je af en toe een eetbui hebt, heb je jezelf ook heel vaak goed onder controle. Goed hoor!

Bij dit dieet is het wel van belang dat je al je zakjes neemt en op tijd. Tussen 2 zakjes moet minimaal 2 uur en maximaal 4 uur zitten. Dit om je bloedsuikerspiegel op peil te houden en geen honger te krijgen.

Het beste is om rustig aan op te bouwen en je lichaam weer te laten wennen. Maar ook om te kijken/uit te zoeken wat je kan eten zonder weer aan te komen. Hoe snel je dit wilt doen bepaal jezelf of in overleg met je dietiste.

Je hebt wel een geweldig doel! En je bent er bijna.

Groetjes Jennieanja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2015 21:16    
Vrouw Weeggegevens   De27

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Oh dat is wel weinig inderdaad wat ie opheeft. Ik hoop dat ie snel opknapt want dit geeft natuurlijk ook weer extra stress voor jou Sip
Gelukkig ben je nog in ketose en afgevallen!
Fijn weekend!

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mei 2015 6:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 15 van 23