Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Josje's Prodimed-avontuur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Josje771
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: prodimed

Reageer met quote
Constant kruisen zo'n mensen mijn pad Ellen.

Mijn mening
Het is net alsof de fatsoensnormen in NL heel erg laag en vervaagd zijn en mensen handelen vanuit egoïsme of jaloezie- achtig iets. Ik merk het echt dagelijks.. Bijvoorbeeld Mijn zoontje loopt eigenlijk altijd met merk kleding en er wordt dan al zo onhebbelijk op gereageerd, terwijl het mij totaal niet deert wat anderen hebben, doen of laten. Ik leef op mezelf en kijk naar mijn gezinnen maak voor ons verantwoorde keuzes.

Of ik wordt zomaar uitgescholden omdat mijn auto duurder is dan die van een ander. Omdat wij hard werken, en die ander rondhangt, of z'n kansen niet heeft benut. Dat vind ik Nederland. Voor een kwartje worden hoogbejaarde mensen neergeslagen. We kennen de voorbeelden allemaal.

Vanochtend toch gewogen: 75,0 dat is +o,6 zoals ik al had voorspeld. Het is vocht. Ik schort het defintieve weegmoment even op tot ik mik beter voel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2015 7:30    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Jammer dat je omringt bent met dit soort negatieve reacties, heb er zelf gelukkig geen last van hier in Amersfoort tenminste in de buurt waar we wonen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2015 7:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Prijs je maar ontzettend gelukkig Ellen!
Ik zou hebben gewild dat wij in zo,n buurt woonden
Maar we gaan verhuizen binnenkort Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2015 13:07    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Daar kan je nu naar uitkijken en je op verheugen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2015 13:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
We hopen dat we ons kunnen wennen
hebben in Duitsland en zwitserland gewoond Tot 2013. Nu met een kleintje willen we hem een thuis geven en mogelijkheden.
Zal wel loslopen. We hebben er zin in.

Fijne zondag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2015 14:55    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Zijn 2 groten landen met meer ruimte als in Nederland al heb je hier ook mooie plekjes, gaan jullie kopen dan is dit een goede tijd de rente staat laag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2015 15:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
We hebben ons Belgische bedrijf het laten aankopen. Dit hebben we uit eigen middelen betaald want anders kom
Je met zakelijke leningen te zitten en dan betaal je 7% rente zo ongeveer.

Ik heb weer een eetbui achter de rug
En dat na een zeer goeie dag. Weer stress .

Mijn Kleintje kwam
Met zijn vinger tussen de deur. De deur viel in het slot. De vinger was werkelijk plat. Ik ben juist terug v arts . 90% kans dat het geen breuk is. Dat is het goeie nieuws

Maar volgens mijn man grote kans dat ik mijn rijbewijs kwijt ben en of hoge boetes. Ik rij altijd hard, maar nu ben ik extra hard gereden en ook nog door rood gereden en mensen dmv knipperen en claxonneren geboden aan te kant te gaan met als reden Kleine krijste, vinger was serieus plat en kreeg ik niet tussen deur uit, hij hield Zijn adem in van de pijn toen hij in de auto zat en hij werd rood paars en blauw van de ademnood en ik kan niet rijden en hem troosten tegelijk. Hard rijden leek me beter dan als een slak wachten totdat alle s'zondagsrijders aan de kant gaan. Het gebeurde terwijl ik aan het koken was. Inmiddels is hij in slaap gevallen. Wat een gedoe.

Jammer dat zulke situaties iets onredelijks in mij naar boven halen en dat ik echt idioot hard rij en dat ik dan met name mij afreageer op mijn man omdat hij iets over het harde rijden zegt terwijl er gisterochtend een schrijven in de bus viel hier dat hij 33 km te hard gereden had in Duitsland terwijl hij aan het bellen was. En je dat ook op een foto ziet. Dat hij mij dan denkt te berispen dat valt mij slecht. Of mij verantwoordelijk acht Vd vinger en komt met een verhoor: waar ik was op het
Moment van ongeval

Ik zit echt niet in mijn beste dagen en als hij thuis komt zal ik hem
Eens zeggen wat ik erover denk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2015 19:46    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Oei das geen goeie dag geweest hoop dat je gewoon een boete krijgt en niet je rijbewijs kwijt bent.
Hoop dat de kleine geen pijn meer heeft aai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2015 19:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hij slaapt gelukkig

bedankt Ellen! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2015 21:58    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Fijn slaap geneest het beste, en val je man niet te hard hij is natuurlijk erg geschrokken en het lost niks op als jullie ook nog eens boos tegen elkaar doen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2015 22:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 13 van 23