Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Josje's Prodimed-avontuur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Leuk dat je naar Düsseldorf bent geweest Erg blij
Misschien een oplossing voor je weekendje weg: prodimed producten vervangen door lowcarb eten (ontbijt bv met ei, lunch met tonijn en salade, avond vlees en groenten)? Dan blijf je wel in ketose..

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2015 14:25    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Klopt Josje het vet blijft altijd zitten op de plaatsen waar we het helemaal niet willen hebben. Buikvet is volgens mij ook het moeilijkste vet om weg te krijgen. Misschien buikspieroefeningen doen? (zegt zij die er een hekel aan heeft Lachen Lachen )

Zou ook mijn idee zijn wat @de voorstelt. De patat, brood etc laten staan en een eitje nemen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2015 14:46    
Vrouw Weeggegevens   Josje771
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: prodimed

Reageer met quote
zo een vreselijke OFF day!

Ik wordt wakker is mijn kleintje weer ziek
10 u zat ik bij dokter ipv op een overleg
hele dag een ziek kind om me heen die zich dan echt vreselijk gedraagd, 4 tuinmannen de hele dag om me heen dus 0 privacy, een buurvrouw die na 23 jaar tijdelijk uit elkaar ging en nu blijkt hij een ander te hebben en ze geloofd dat het aan zn jeugd ligt ( en daar moet ik dan proberen haar in redelijkheid uit te leggen dat je niet uitelkaar gaat om bij elkaar te komen en al zeker niet als er nu een ander is) , zo'n energievretend verhaal gevolgd door 2 personeelsleden die zich niet kunnen gedragen en geen orders opvolgen, een grote mond hebben en die hoe dan ook hun ontslag krijgen. Dus.....advocaat bellen, sanctie brieven verzenden. Mensen ontslaan is een drama in NL. Je kan het zo gek niet bedenken of personeel wordt in bescherming genomen.

Echt een vreselijke rot rot rot dag.

3x prodimed gedaan 1x asperges en 1000 eetbuien

volgens de ketostick was ik daarnet nog in ketose, maardat zal morgen wel anders zijn

Stress en ik zijn geen combinatie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2015 20:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukkig nog in ketose en maar 0,3 erbij
Dat is nog te overzien

Om eerlijk te zijn denk ik dat het Zeer lastig is dat stress eten af te leren

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2015 7:46    
Vrouw Weeggegevens   De27

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Niet fijn zo'n dag! aai
Gaat het inmiddels wat beter met de kleine?
Vandaag weer lekker veel drinken, die 0,3 wegspoelen Erg blij

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2015 8:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb mijn eetbui- straf zojuist gehad : +1,0 kg!

Ik erger me rot

Kan ik weer van voor of aan beginnen want ik ben uit ketose
Daarnaast spelen er kwesties met een werknemer wiens bloed ik kan drinken en die heeft zich vanmorgen na een aanvaring ziek gemeld, dus het risico weet in eetbuien te vervallen is aanzienlijk
Daarnaast wat klachten : beetje keelpijn beetje oorpijn flink spierpijn
Verward Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2015 7:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend terug op 74,6

Ik heb keel -, oor-, spier- en hoofdpijn
Ben verkouden
Beetje grieperig

Mijn man idem
We zouden naar Engeland mee gaan maar ben toch thuis gebleven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mei 2015 7:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben uit ketose...... Snap er niks van

Weet iemand of dit te maken heeft met ziek zijn?????????

Ik heb meteen een grote bestelling gedaan. De kgs moeten er gewoon af. Ik kom van 97 die gewenste laatste 5 moeten ook! Desnoods ga ik maar een hometrainertje aanschaffen en fietsen elke avond

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mei 2015 21:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
en ja hoor, ze waren erweer de eetbuien
en ik was ze niet de baas!

-het kwam voort uit een of andere leegte dat mijn man er niet is

- dat ik me rot heb geergerd vandaag aan een beveiligingsbeambte: We waren in een winkelcentrum. de kleine ( 1,5) pakte kiezensteentjes die onder een boom lagen en gooide ze terug bij de rest op de grond. Voor mij no big deal, dit doen kinderen nou eenmaal. Komt er een beveiligingsbeambte aangesneld en begint te schreeuwen en met de vinger gebaren te maken en Nee te gillen naar mijn kleintje. Dus ik kijk nogmaals, en ze doet het weer. Echt buitenproportioneel. Kleine helemaal huilen van schrik. Dus ik ben op dat onmens afgestapt en ik heb eens gevraagd waar staat dat hij niet de steentjes bovenop de steentjes mag gooien. Ze gaf me niet direct antwoord dus ik vroeg het haar weer. Ze antwoorde dat haar regel niet geschreven ergens hoeft te staan. Tdie arrogantie steeg me naar mijn hoofd. Toen heb ik gezegd bel je baas maar. Maar dat wilde ze niet. Ik heb haar medegedeeld dat niemand zo te keer gaat tegen mijn kleintje. Toen begon ze tegen mij ook zo te schreeuwen en met de vinger te wijzen. Toen zei ze als volgt:' dat hij thuis zoiets mag doen en jij in een varkensstal leeft betekend niet dat ik dat tolereer & ik probeer hier de openbare orde te houden'
Oke............dus mijn zoon schendt de openbare orde doordat hij kiezensteentjes op kiezelsteentjes onder een boompje gooit en mijn huis is een varkensstal. toen brak me de klomp en heb ik eens gevraagd of ze soms gestoord is of overspannen. Ik heb haar naam gevraagd en die gaf ze niet. Toen kwam haar collega die er niet eens bij was zich bemoeien ermee. Uiteindelijk heeft ze de baas laten komen. Waarbij ze alles ontkende. Ook zo'n halve gare. ik heb haar gezegd dat als ze nog ooit in de buurt van mijn kleine komt haar dat duur komt te staan.

- ik toch al uit ketose was
- ik mij niet lekker voel

Morgen ga ik niet wegen. Ik moet mijzelf in het juiste ritme terug proppen en daarvoor moet ik geen frutratie hebben. Bovendien heb ik heel veel gedronken omdat ik dorst kreeg en hou ik al dat vocht vast en dienfrustratie wil ik me ook besparen.

De oplossing ga ik zoeken in om 21-21.30 na bed te gaan. Want het gebeurt altijd na deze tijden inde latenavond

Laatst aangepast door Josje771 op za 23 mei 2015 22:35, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mei 2015 22:28    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wat een gaar mens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 23 mei 2015 22:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 12 van 23