Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Josje's Prodimed-avontuur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Josje771
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: prodimed

Reageer met quote
Morning!!

Vanochtend had de weegschaal top nieuws voor me, 74,9!
Dat betekend dat ik naast een nieuw getal mijn eerste streefdoel ( 75kg) heb behaald en dat ik nu op goed 1 maand bijna 7 kg kwijt ben.

Ik ben blij

@ Eef
Bij ons zijn het hele hectische tijden en we hadden ook al veel stress achter de rug dus de emmer is sneller vol ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2015 9:25    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Gefeliciteerd, wat een lekker gevoel, streefdoel 1bereikt.
Nu op voor de laatste kilo's. Gaat je lukken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 16 mei 2015 13:33    
Vrouw Weeggegevens   Jennieanja
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Hallo Josje,

Ik zag dat je het Prodimed dieet doet (net als ik) en ben zo vrij geweest je dagboekje te lezen.

Ik heb bewondering voor je dat je zo door zet, ondanks dat je veel dingen niet lekker vindt. Zet nog even door dan kom je er wel!

Zelf neem ik als ontbijt vaak de cappuccino of warme chocolade melk (deze laatste kan je ook met koffie maken)
Als lunch neem ik meestal de verschillende soorten havermout en als tussendoortjes verschillende smaken vruchtendrank
Voor het avondeten kook ik de groente die ik mag en neem daarna dan een toetje (bv de vanille-karamel of bosvruchtenyoghurt)
Dan heeft het toch nog iets weg van 'normaal' avondeten.

Als ik tussendoor trek krijg dan eet ik de kleine snacktomaatjes of augurkjes van Kesbeke (deze bevatten geen suiker, maar zijn gezoet met zoetstof)
Misschien heb je hier iets aan?

Succes en hou je doel voor ogen dan gaat het je zeker lukken.

Groetjes Jennieanja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2015 19:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ jennieanja

Leuk dat je in mijn boekje bent geweest!
Je hebt er al flink wat kgs opzitten zie ik, gebruik je telkens prodimed ?

Ik vind zelf het brood en de pannenkoeken het beste vullen en smaken. De cappuccino is ook lekker .
De joghurt en havermout vind ik minder lekker maar ook niet goed vullen. Meer als tussendoortje te gebruiken zeg maar.
De koude dranken heb ik nooit gekocht, lijkt me hekemaak niks. Ik stel me er van die mierzoete chemische dikke dranken bij voor en ik vind dat vreselijk Sip hahaha. Ik ben zo wie zo geen dranken liefhebber. Drink alleen koffie cola light en water.

Ik kom later in je boekje kijken, ik moet m'n kleintje even wat aandacht geven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2015 8:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Niks erbij, niks eraf (74,9) en nog in ketose

Vandaag maar weer proberen het vol te houden. Nog precies 5 kg tot mijn streef. Al denk ik dat er eigenlijk meer af zou moeten. Mijn middel ( buik- heupen) is nog zat vet vanaf te branden helaas.
Maar over 5 kg ben ik denk ik tevreden - hoop ik-
Als ik maar weer eens in een leuke spijkerbroek pas.
Dat lukt nu dus niet.

Ik ga echt proberen de komende 4 weken die 5 kg weg te krijgen door heel streng te zijn en niet in eetbuien re vervallen. Water drinken is echter ook een aandachtspunt. Ik ben meer van de koffie zwart en cola light .

Ik kom vanavond even schrijven omdat ik savonds t zwaarste vind

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2015 9:03    
Vrouw Weeggegevens   Jennieanja
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Dit is de tweede maal dat ik het prodimed dieet volg. De eerste keer was 5 jaar geleden. Ik ben 2 jaar op gewicht gebleven. daarna ging het mis. Ik ben een emotie eter en door enkele gebeurtenissen en stress ben ik weer zwaarder geworden. Begin dit jaar weer de moed opgepakt om met prodimed te beginnen. Ik ben nu 25 kg afgevallen en ik wil nog een kilo of 5 afvallen. Ik ben nu weer aan het opbouwen, ik doe nog 1,5 week fase 2. Ik kijk er wel naar uit om weer eens met iets anders te ontbijten dan cappuccino Erg blij

De koude dranken zijn inderdaad wel zoet. De ene meer dan de andere. Als je ze te zoet vindt kan je ze met meer water maken. Dik zijn ze niet. Maar je moet vooral de dingen eruit zoeken die je lekker vindt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2015 10:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had een slechte week met veel overtredingen
Daarnaast heb ik de week 1 dag ingekort door op maandag te wegen ipv dinsdag. Ik vind dit makkelijker, elke week begint immers op maandag.

Desondanks was de weegschaal vanochtend 74,6
Dat is -0,9
Daar ben ik in dit geval zeer tevreden mee

Doelstelling voor deze week is te eindigen met 73,?

Ik ga eens uitzoeken hoe ik het volgende streefdoel kan aanpassen in profiel & ticker

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2015 7:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
74,4 -0,2
Zal wel door asperge komen

Ik elk geval had die me zeer goed gesmaakt dus haal ik vandaag weer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2015 8:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Prodimed technisch gezien een goede dag vandaag.
Zonder overtredingen echter wel te weinig gedronken en ook geen water ( koffie zwart & cola light)

Met mijn lief onverwachts uurtje naar Düsseldorf geweest. Het is er zo mooi. M'n favoriete winkels op een rij Lachen
En goed geslaagd ( accessoires , geen kleding daar wacht ik nog even mee

Misschien ga ik t weekend mee naar Engeland . Het hangt nog van een aantal zaken af, maar prodimed technisch gezien lijkt het me lastig omdat je zoveel moet bakken in oven of pan en ik van de zaken waarmee dat niet hoeft slechts weinig heb omdat ik het niet vind vullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2015 23:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
74,4 vanmorgen.
Niks,eraf omdanks mijn strenge dag.
Ach, het is ook niet dagelijks prijs.

Ik snak naar een vlotte spijker broek, truitje & jasje erop hakken en klaar. Nu loop ik altijd te klooien rokje panty's brrrrrrrrrr
Het zou binnenkort mogelijk moeten zijn

Het valt mij. Trouwens op dat er bij mijn buik, juist de probleem zone , niks weg gaat....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2015 7:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 11 van 23