Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Josje's Prodimed-avontuur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Josje771
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: prodimed

Reageer met quote
80,4 vanochtend
maarja, dat kan met dit gewicht ook een 'schommeling' zijn

Ik heb vandaag allerlei nieuwe smaken van prodimed gekocht, meer de toetjes en de zoete smaken in de hoop dat het beter gaat.

Ik blijf het een enorm zware marsroute vinden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2015 15:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja hoor, op dag 3 al de mist in in de avond,
1'eiwitproduct te weinig en een hoop hapjes van alles dat niet mag

Oorzaak: Weer stress.....

Reden: Mijn zoontje van 21 maanden 39,3 koorts, nooit eerder gehad, Sip Verward Gevolgd door nog laat een bezoek aan een arts

Zal proberen morgen de draad op te pakken #diepe zucht#

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 apr 2015 3:48    
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Niet opgeven hoor! We hebben dit allemaal, het hoort er bij. Afvallen gaat met ups en downs! Als je vandaag de draad weer oppakt zal de schade minimaal zijn..
Beterschap met je zoontje aai

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 apr 2015 6:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren en ook vandaag gepoogd maar ik maak telkens uitschieters. Dit komt omdat ik het echt heel vies vind en om eerlijk te zijn niet naar eten vind smaken de prodimed.

Ik heb vandaag een plak kaas gesmokkeld. Nu zou prodimed een dieet zijn gebaseerd op het uitsluiten van koolhydraten dus het zou geen probleem moeten zijn aangezien er geen koolhydraten in deze kaas ( goudse jonge 48plus) zouden zitten ( gaf de tabel aan).

vanochtend was ik 80,3 dus het is toch 1,4 kg op 5 dagen. toch had ik er meer van verwacht maar ik kan gevoelmatig niet aanduiden waarom.

ik zet nog even door

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2015 14:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 6

Eigenlijk dag 5 want dag 1 liep voor geen meter dus ik smokkel en maak de weken liefst van maandag tot maandag om het weekend strak te houden.

Ik begin iets van motivatie te voelen door een blij resultaat op de weegschaal:

Start 81.7 kg

79,6 vanochtend Lachen

Maar.... Het kan een schommeling zijn natuurlijk.

23.03u: redelijke dag, wel,weer plak kaas genomen (0 koolhydraten) ipv een vies toetje van prodimed.

Wat een massa nog om mee te sjouwen he?
Het begint onder de 70 pas interessant te worden optisch volgens mij. Het wordt dis iets van verstand op 0, doorzetten , en de tijd voorbij laten gaan. Als het doorgaat met 2 kg per week ) dit viel ik gemiddeld met modifast af vroeger) dan kan ik over 5 weken misschien een outfit kopen waarbij ik er niet zwanger uitzie. Lachen [/url]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 apr 2015 9:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zeer slechte dag vandaag Sip

Ben zeer benieuwd naar de weegschaal dinsdagochtend, dan zit mijn eerste echte week erop ( van maandag tm maandag wil ik blijven aanhouden)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2015 20:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
79,1 Erg blij

Niet slecht voor 1 week met toch veel opstartproblemen en uitschieters -2,6 kg.

Nog maar weer eens een weekje verder proberen. Laat die 78 maar tevoorschijn komen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2015 6:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
al met al een redelijk goeie dag vandaag.

Ik heb 4x de vanille pannekoek gedaan met wat extra kaneel en zoetstof lukt dat wel. 2 liter water en maar 1 uitschieter.

die 2,6 kg hebben me een duwtje in de rug gegeven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2015 21:17    
Vrouw Weeggegevens   RvdG
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ga je prodimed al meer waarderen? Stap anders over op een ander eiwitdieet.
Ik heb sanaslank gedaan (eiwitrijk, koolhydraatarm) en vond (en vind) dat erg lekker. Dit heb ik gecombineerd met dieti meal. Is o.h.a. hetzelfde als sanaslank, maar dan vaak wat goedkoper. (o.a. te koop via dieetwebshop.nl en eiwitdieet.nl. Dat geldt ook voor prodimed.)
Als je overstappen op een ander eiwitdieet 'eng' vindt (zou het wel lekker zijn etc), kijk dan eens of je via marktplaats spullen kunt kopen om uit te proberen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 apr 2015 8:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
RvdG:

Bedankt voor de goede tips!
Levert sanaslank goede resultaten?
En hoe zit dat qua kosten?
Ik kom straks als ik meer tijd heb in je boekje kijken.
Ik ben zelf voor de zwangerschap 37 kg afgevallen met modifast , weight care en calorieën tellen , volgens mij is het ook een zaak van mindset Erg blij

Goede morgen

vanochtend heb ik me toch weer gewogen omdat ik toch daar mijn motivatie uit haal, al adviseert niemand om dagelijks te wegen. Voorlopig doe ik dat toch. Wegen jullie vaak?

In elk geval had ik een mooie uitkomst 78,7.
Dit kan natuurlijk ook met vocht / schommelingen te maken hebben en daardoor erg positief zijn, maar toch deed het me deugd dit te zien omdat ik gisteren behoorlijk streng ben geweest.
Het zijn toch al 3 kgs op 8 dagen.

Ik heb gisteravond een nieuwe bestelling gedaan bij prodimed van de smaken die ik het best te doen vond. 1 pak brood 2 pakken vanillepannekoeken en dan om te proberen 1 pak krentenbrood en 1 pak rösti. Duur hoor 103 euro geloof ik. Maarja als ik uiterlijk half juli maar in een spijkerbroek pas voor t eerst in 2 jaar dan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 apr 2015 9:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 2 van 23