Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Eevee - Cambridge

Auteur Bericht
Vrouw   Eevee
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Goedemiddag aan degene die dit leest Lach

Ik ben vandaag begonnen aan Cambridge 500, vanmorgen heb ik nog een paar hapjes brood gegeten en een koffie (MET MELK!) gedronken, om 10:45 had ik mijn intake bij mijn Consulente. Ik mocht direct starten met Stap 1, vanmiddag rond 12:15 heb ik mijn eerste shake gedronken, de cappuccino, meh.. Wellicht lekkerder met koffie er doorheen.

Het is nu 15:03 en ik heb al vreselijke honger, ik mag straks lekker eten gaan koken voor mijn vriend, want hij mag natuurlijk wel gewoon eten. Ik kies waarschijnlijk voor de Appel Kaneel pap.

Ik heb al wel 1 liter water gedronken, met het sinaasappelsmaakspul van Cambridge. Ze raadde me ook de boillon aan, stiekem heb ik nu een beetje spijt dat ik die niet ook genomen heb. Internet verteld mij dat tuinkruiden opkikker ook mag, ipv 16 euro voor een Cambridge boillon potje. Iemand hier die mij daar meer over kan vertellen? Ik heb vriendlief al een bericht gestuurd of hij straks even de supermarkt binnen kan wippen voor de tuinkruiden boillon en zoethout stokjes.

Ik dacht namelijk even vast sportief te beginnen en te wandelen naar de Consulente, was iets verder dan gedacht, dus dikke blaren onder mijn tenen (hoe? geen idee!).

Volgende week dinsdag heb ik mijn eerste weegmoment, ik ben zeer benieuwd hoe ik het ga ervaren. Ik baal dat ik mijn favoriete thee niet mag (Gember Citroen) en geen kauwgom..

Wellicht ook niet verkeerd om te melden, ik wil graag 40 kilo afvallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 apr 2018 14:07    
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Hoi Eevee. Wat goed dat je bent begonnen!
Bouillon, gewoon opkikker nemen, dat kan geen kwaad. Veel water drinken en als je heel erge honger hebt kun je een grote mok thee nemen.
Ik drink zelf nog steeds zo'n 2 koppen cappuccino per dag, die maak ik met magere melk.

Probeer zo min mogelijk te smokkelen, daarmee maak je het voor jezelf alleen maar lastig. Als je vragen hebt die je niet aan je weegjuf kunt of wilt vragen dan roep je maar. En als je het leuk vind kun je natuurlijk altijd een kijkje nemen in mijn dagboek: https://www.weegclub.nl/forum/dagboek-cambridge-500-en-het-gaat-goed-t49303-80.html
Heel veel succes!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 apr 2018 19:54    
Vrouw   Eevee

Reageer met quote
Bedankt! Straks jouw topic maar eens helemaal lezen Lach

Gisteren heb ik eten gekookt voor mijn vriend, terwijl ik zelf aan de appel kaneel pap zat. En die appel kaneel pap? Dat is het smerigste wat ik ooit heb gegeten, het deed me denken aan de traumatische ervaring dat ik turkse appelthee kreeg, zo ontzettend smerig! Gelukkig mocht ik ze ruilen, onderling geruild met mijn schoonmoeder, die sinds vandaag begint met stap 2 (zelfde consulente).

Ik voelde me gisteravond ontzettend lamlendig en een zielig hoopje mens, hoofdpijn, misselijk, honger, wel 100x naar de wc wandelen. We zijn om 10 uur naar bed gegaan denk ik.

Net heb ik een halve shake aangemaakt met koffie, ik kreeg klonten, iew. Dus ik ga nu even mijn shakes door midden doen zodat ik 6 eetmomenten heb ipv 3.

Gister online ook maar zoethout stokjes besteld, ik kon ze hier nergens vinden en bij mijn consulente vond ik ze erg duur!

Hopelijk gaat het vandaag beter, dat misselijke gevoel vond ik echt vreselijk. Hoofdpijn kan ik handelen met een paracetamol, maar misselijk.. brr.. ik ben als de dood voor overgeven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 9:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1