Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van dunne Ikke

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 66, 67, 68  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sonjaw
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoe was het in de zoo? Hebben jullie genoten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 jul 2014 19:28    
Vrouw Weeggegevens   suppressa

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Ha dat treft, ik wilde net verslag uitbrengen...

Vandaag gegeten:
o: activia met lijnzaad, belegde boterham = 4
middag: 4 boterhammen met ei + 1 cracker = 7
t: appel, granny 1.5pt
a: 0.5l verse komkommersoep, 3 crackers = 3
ijsje van de ijscoman: 1 bol speculoosijs op een hoorntje = 3
2 stuk peperkoek = 2

totaal : 20.5
nu nog een zonde: 2 glazen witte wijn voor de tv Schaam Schaam
Ik heb heel wat kilometers gedaan, en in het station van Antwerpen 3 trappen genomen, terwijl de rest de roltrap nam Erg blij Mijn zoontje vond de trein en de roltrappen geweldig, dus 6x naar boven, 6x terug en 4 keer de glazen lift. Omstaanders keken mij aan, net of ik vertoonde lichte dementie Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 22 jul 2014 19:36    

Reageer met quote
Haha klinkt geweldig hoor! Je zoontje een topdag en jij een topconditie. Dan is het toch ook mooi om zo'n fijne dag af te sluiten met een wijntje? Zolang je er maar van genoten hebt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 jul 2014 7:48    

Reageer met quote
Sonjaw schreef:
Haha klinkt geweldig hoor! Je zoontje een topdag en jij een topconditie. Dan is het toch ook mooi om zo'n fijne dag af te sluiten met een wijntje? Zolang je er maar van genoten hebt!

ja ik voel zelf heel duidelijk verschil.
Vandaag wel 3x WC Schaam Schaam dat is een half jaar geleden. Misschien het lijnzaad dat in actie schiet?

Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 23 jul 2014 11:02    

Reageer met quote
Vandaag gegeten:

o: activia 0%, lijnzaad, belegde boterhammen met kip (4), passievrucht
m: 2 croque banaan (6), royco minute soup (2), passievrucht
t: 5 kersen, granny (1.5)
2 dorito's geproefd in het warenhuis (gratis, want: bijna 4 km gewandeld omdat de auto op onderhoud naar de garage moest)
a: 1 cracker (1), 2 pastaborden vol fruitsla met o.a.meloen

totaal: +/- 16 punten (want veel fruit= fruitsuikers he)

Vandaag een fruitige dag, gisteren een carb-dag. Zo zijn we weer in evenwicht. De kans zit er in dat we morgen frieten of pasta zullen eten. Ik heb in ieder geval verse salade meegebracht voor onder de middag smullen
Morgen gaan we het tuinhuis en de garage nog verder beitsen, krijgen we gelijk een mooi kleurtje cadeau!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 23 jul 2014 20:39    

Reageer met quote
Het nuttige met het aangename combineren.

Ik weet trouwens wel zeker dat het de lijnzaad is WC geeft namelijk zo goed als direct resultaat Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 jul 2014 9:37    

Reageer met quote
Dat was een gouden tip!
vandaag strooien hormonen roet/gewicht op de weegschaal: 69.2 vanmorgen. Ik weer dat het er binnen een paar dagen weer af is, maar is zoooooo demotiverend Sip
Ik ben flink en probeer veel te drinken, maar wel met de steun van men ventje. Hij weet dat ik in mijn 'eetweek' zit (jawel, 1/4 weken zou ik karton en plastic eten als het er maar lekker uitziet) en hij houdt er rekening mee ;-)

vandaag ontbijt=4
middag = 6
granny= 1.5
kersen, passievrucht, kiwi=0

vanavond waarschijnlijk aardappelen, vlees en wortelen (want die moeten dringend op)... Ik heb zin in friet, en ijs, en pannenkoeken, en vidé, en biefstuk, en lasagne, en kebap, en chinees, en croque's, taart, nougat, en van die domme snoepjes uit een grabbelbak bij Kruidvat.
Pfff, ik hou maar op met schrijven, ik krijg alleen het water in men mond vandaag... Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 24 jul 2014 16:33    

Reageer met quote
Och zo herkenbaar! Zorg dat je lekkere dingen eet die binnen de punten passen en als je er iets overheen gaat deze periode verbrand je ook weer extra kcal. En even de schaal negeren, want die geeft nu gewoon te veel gewicht aan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 jul 2014 19:51    

Reageer met quote
Het klinkt of je hebt gelijk, maar leuk is anders.
Avondeten: laatste zelfgemaakte komkommersoep = 0, kippenblokjes = 4 en 'peekesstoemp' (= puree van aardappelen en wortelen, haha) = 3
Ik heb flink wat beweging gehad: 4 km gewandeld en 4 uur aan het verven geweest.
Bij de salade vanmiddag 'gratis' overschotje mais gedaan, dat mocht ik wel even van mezelf. Manlief zat onder mijn neus croques te maken (4 stuks dan nog Geschokt ) en lekker ruiken dat dat deed! Stiekem 2 happen gesnoept smullen
Totaal vandaag: 18.5 pt (zonder de mais en smullers)
Ik houd het hierbij.

Ik wil afvallen, niet snoepen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 24 jul 2014 20:45    

Reageer met quote
goeie morgen, morgen...
Vandaag eindelijk vocht weer kwijt: 68.6 kg (dus 2 dagen voor weegdag 0.0 kg afgevallen)

Gisteren was een slechte dieetdag. We hebben onze kleine aap naar de kinderopvang gedaan, en zijn gaan soldenshoppen en uitgebreid ontbijten in het shoppingcomplex. Dus om 10u had ik al meer dan 10 punten op.
thuis:
1 activia met lijnzaad, 1 kiwi

winkel:
1 croissant
1/5 stokbrood met de groenten en dressing ertussen die elders op men bord lag
koekje bij de thee (met beetje echte suiker, anders lust ik die thee niet)
1 mini koffiekoek met rozijnen (+/- 7 cm groot)
1/2 sneetje ham

niet aangeraakt: choco, confituur, nog 1/5 stokbrood, kaas, tomaat (maakt heel de boterhammen drassig), vierkante koffiekoek met pudding en chocola

Thuis (middag, rond 15u)
sla met kippenblokjes, mayo, lijnzaad, 2 boterhammen met kip

avond:
Tomatensoep uit een brik + 3 crackers
1 'nop' (= droge peperkoekachtige koek van Schepenheuvel)
2 wodka-redbull(light) en 1 amaretto.

Ik denk dat ik hiermee toch zeker 27 punten binnen heb. Ik ben vanaf na de middag gestopt met tellen. Anders geniet ik er toch niet van.

In de winkel een topje gekocht, maat 38 Geschokt (geleden van mijn 14 jaar dat ik een 38 had) Geschokt In het topje hing ook een kaartje 'M', maar ik weet dat deze niet echt klein vallen. Toch kan dat de pret niet drukken. Ik heb ne medium! Jippi-kay-jeej ! Erg blij Erg blij Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 jul 2014 10:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 66, 67, 68  Volgende
Pagina 9 van 68