Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van dunne Ikke

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 66, 67, 68  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
aai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2016 13:21    
Vrouw Weeggegevens   suppressa

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Wat lief!
vandaag ging goed, tot we bij grootmoeder de pot met noga zagen staan.
Ik heb als avondeten 4 frikadellen (gehaktballen) met krieken gegeten. Lekker, maar genoeg.
Het slaaptekort begint weer te wegen Rollende ogen
O jeetje, wat kan ik zeuren! Schaam Schaam

Dini ik hoopte dat afschrijven beter zou werken dan het op dit moment doet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2016 20:35    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
(zachte)noga is verslavend Rollende ogen
m'n moeder had dat altijd in huis,ik moet het ook niet kopen want het gaat op...knauw,knauw weg...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2016 20:43    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik had dat vorige week met die euwe milka... Een stukje en toen opeens was die reep op 😩
Probeer een nachtje goed te slapen en af en toe (ook al is het maar n uurtje tussendoor) echt ik tijd te plannen.. Ff niks aan je kop en voor jezelf! Soms heb je het nodig!
😘

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2016 22:42    

Reageer met quote
ja dat is zo. Ik-tijd was er vandaag niet bij. Om kwart na 9 ben ik in de zetel geploft en heb ik een half uurtje tv gekeken. Alles wat ik gepland had voor vandaag is wel gedaan. Maar ik heb er niets aan gehad...

Winkelen voor huisraad, Valentijncadeaus gekocht, was gedraaid, opgevouwen, gestofzuigd, opgeruimd, eten, gedweild, afwasmachine, schoolbespreking met leerlingenbegeleiding, zoon van school halen, kapster voor zoontje ontvangen, verse soep maken, eten, carnavalkostuum naaien (vleugels aan het 'bijtje' gemaakt). En zonet alles voor mogen klaar gezet en kleren uitgezocht.
Nu is mijn kaarsje uit. Iedereen blij. (?)
Mijn ik-moment is wanneer mijn ogen straks toe vallen Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 feb 2016 22:54    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Met zo'n planning val je ook om! Respect voor jou! 😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2016 19:36    

Reageer met quote
Ik heb een nieuw goed voornemen!
Ik ga proberen om mee te 'vasten' (40-dagentijd voor Pasen). Ik ga zo weinig mogelijk snoepen en niets ongepland eten.

Mijn buik was tonnetje rond eergisteren en is was het echt beu. Mijn darmen moeten ook de kans krijgen om wat te ontstressen (haha), gisteren heb ik niet echt de behoefte gehad om te snoepen en heb ik tussendoor een banaan gegeten.
vandaag 700 gram minder dan gisteren Geschokt Geschokt dus ik zal zien wat het morgenvroeg geeft. Dat ga ik dan ook noteren voor deze week.

Vanaf nu sta ik 2 weken alleen op mijn afdeling, dus het zal op mijn werk wel druk worden. Niets aan te doen.

vanavond rustig aan doen en na het eten voor de tv was opvouwen en strijken. Dat ben ik volgende week in de carnavalvakantie weer helemaal bij!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 feb 2016 17:53    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
heel goed plan,goed om te bezinnen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 04 feb 2016 18:10    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Als het dan toch vastentijd is kan je niet zo goed meedoen het levert vast wat op.
Neem wel je rust hoor, je hebt er recht op...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2016 17:38    

Reageer met quote
Tot nu toe gaat het goed. Ik heb zondagnamiddag een halve vanillewafel gedeeld met mijn zoontje, verder om 16u telkens een stuk fruit in de plaats van koekjes/snoep.
Eindelijk gaat we wegert wat omlaag, vanmorgen 60.3 kg.

Gisteren bij mijn zus 'stoelgangthee' gedronken, tot nu toe geen effect. Mijn zus vroeg me 3 keer of ik 'zeker was' dat ik hem wilde drinken? Erg blij Op het doosje had ze geschreven 'opgepast: heavy shit' Lachen Lachen

Mijn rust probeer ik te respecteren. Gisteren vroeg gaan slapen, dan wakker gelegen van 03.30u tot een half uur voor de wekker ging. Tja, het is niet anders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2016 17:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 66, 67, 68  Volgende
Pagina 58 van 68